Читавите автомобили, които са втора употреба държат високи цени още преди вноса.Отворете ауто едно и можете да видите еднакви модели, но имат разлика с по-няколко хиляди евро в цената. Нали се сещате, че бг търговеца няма да купи скъпа, която е читава, защото ще бъде непродаваема спрямо цените на скрапа, който са внесли колегите им.
Доходите ми стигат да си купя нова кола за 5 000 лева, но за съжаления няма нови коли на тази цена. Ще си карам старата.
Каквато и кола да си купите пак ще я карате по пътя между дупките в междублоковото пространство или не е истина? Дори и Vanquish от АМ да си купите пак по дупките ще го карате така, че истината е в избора на адекватна кола!
От сума време исках да си купя X5- ца, 3.0 дизел, ама все не успявах и на други марки се водех последно карах Мурано- голяма бангия излезе, все проблеми с какво ли не, преди Мураното имах Ксара пикасо 1.8 16V и бях по доволен... Абе късмет да му се невиди
Колата я гледам още на автовоэа, 15сек. от долу и 25-30секунди външно. После седам и палим, ако эапали каэвам дали купувам. Всичко стна эа около минута, две, а останалото си е чист късмет!!
колата е пребоядисвана - казва се лакирана, иначе се разбира, че е пребоядисана с баданарката! Беден журналистичен речник! Оценка, активен речник между три- или четирицифрени думи. ПазиБожеЖурналистика!
Теб кво те бърка. Нали си с бричка и не си част от душиците? Гордей се, ама я бракувай, че у Софето яко дишате гнусен въздух и ***!
Доста плосък коментар. Лизинговата вноска ми е 2% от мевечния приход. Ликвидност имам да я покрия цялата кола, но нямам интерес. Обезценява се бързо. Затова и сменям на няколко годинич. Аман от разбирачи.
Безплатно ви даваме втори двигател! (... ако си купиш и трети - ще можеш да сглобиш един, нормално работещ...може би...понякога...).Държи се като истинска мадама! (... два часа я уговаряте да тръгне, а после ви изпразва портфейла). Към нея безплатно се предлагат аптечка и пожарогасител! (... за да се компенсира по някакъв начин липсата на колани и акумулатор).Предният собственик беше една баба. Карала я е изключително рядко! (...държала си е вътре кокошките). Купете от нас няма да съжалявате!
Ми явно не излизаш от дупката. Щот последно време се забелязва значитенло подновяване на автопарка. Или викаш, ти като си с бричка и виждаш само брички? Не отговаряй, ясен си!
Ми не е вярно. Имам кола за 75000лв. за 330лв. на месец, ама с 35% остатъчна стойност. Долу са обяснили.
Айде добави и 40% остатъчна стойност, каквато имаме всички, които знсрм, че сменяме със следващия модел и смятай пак.
Кола единствено от Германия или Швейцария (никога от Италия), на малко километри и най-вече на малко години - 3-4 годишна, не повече. Купена от официален представител или от частно лице. Така направих аз с моята, много доволен, километрите й са реални, всичко й е оригинално. Имам я повече от 10 г. не е мръднала. Никакви извънредни разходи и ремонти, освен планираните по сервизна книжка.
То пък новите - кекави, чупливи, нахаккани с електроники, нищо не може да пипнеш по тях. Ако не влезеш в официален сервиз и не кихнеш яко кинти - гаранцията пада.Загубена работа.
Риск е когато все пак има някакъв шанс за успех, тук такъв няма. В местата, които изброи бих те посъветвал освен изброените съвети в статията да хвърлиш едно око и на набития VIN на шасито, не за друго ами да не си я гледаш през оградата на КАТ в паркинга за арестувани коли.
Как ни мамят и за какво да се оглеждаме при покупка на кола "нов внос"?