56

Анонимен

преди 2 години

В Германия превъртането на километражите води до наказателно дело т.е. престъпление, ако се разбере разбира се! Има достатъчно баламурници и там!

55

Интересно!

преди 2 години

Защо след като се знае как ни мамят държавата не регулира тези продажби по някакъв начин? Знаят, че километражите се превъртат - ми забранете го със закон, примерно? Или по-важното е да се плати данък придобита стойност... Пък ако са ни излъгали - излъгали са ни.

54

Анонимен

преди 2 години

Най-важното е да не ходиш в горубляне или автокъщи управлявани от мутри. Най-добре от собственик който я е купил нова.

53

Това е същото

преди 2 години

За жените също уж добре изглеждаща и добре употребена и ползвана ама е си втора или трета или повече употреба. Друго си е чиста нова и неупотребена жена човек да си вземе и като му омръзне да си я сменя с друга нова и НЕупотребяване женска.

52

Изводи от всичко

преди 2 години

Който може ДА си купува чисто нов автомобил и да не се занимава с употребяваните износени стари и катастрофирали коли.

51

Брадвата

преди 2 години

До АнонименНе говорим за Дачия, щото те са безсмъртни, а и единствено са ме изпреварвали по "аутобаните" Дачии и коли със сини светлини.. Смятай значи кви са бързи

50

Бочо

преди 2 години

Като гледам какви горделиви хора съществуват, не се изненадвам, че сме се засилили с 200 към деня на Страшният Съд.

49

Анонимен

преди 2 години

Недейте търси вината в купувача а направете както в някои държави в Европа за превъртане на километража - затвор това е измама у нас са продават коли от моргите на Европа бракувани и ги вкарват за нов внос

48

До 24

преди 2 години

При лизинга имаш една голяма вноска в началото и една в края, та не баш кат рекламите, кола за 200 - 300 лв на месец, най на сметка е кола на оперативен лизинг на фирма, там вноската ти е разход и горивото също, пък и ддс прибираш

47

MaйMyнaтa

преди 2 години

До 53 А женати от родилното ли я эема бе тарикатче

46

Вуйчо Ваньо

преди 2 години

Съгласих се за контролните лампи и, че по-добре двигателя да не се мие. Това не е Жигули като се намокри да му избършеш капачката на делкото и да запали.Новите са пълни с модули под капака и после ако изобщо запали таблото светва като коледна елха.Какво лошо има колата да е пастирана?!? Спестяват ти едно 160лв. Ако са ти изпрали салона пестиш още 100лв.Трябва на куче и на пот ли да смърди, че да е хубава колата?Гледаш фугите на панелите да са у ред.мериш компресия на цилиндри,другото е късмет.

45

Анонимен

преди 2 години

На старо купувам само ракия. Щом автомобилът е втора ръка, значи е изтърбушен. Единственото изключение е от официалния вносител да си купите кола, върната от лизинг, с поне 6 месеца гаранция

44

Дзивко

преди 2 години

Проблема е, че нямаме пари и гледаме по евтино, а евтино и хубаво при колите почти няма, при новите коли лизинга не е толко страшен, но си задължен докато е в гаранция да ходиш в орторизирания сервиз, а там те чакат с нескрита радост. Мой познат си купи кола (висок клас) от представителя на марката в Германия, колата беше поне 15 %надолу само защото я плати накуп, тук ти казват, че за тях нямало значение защото лизунговата компания им плащала колата така, сбъркана работа.

43

до 48

преди 2 години

И аз съм на това мнение и така и направих. Най-голямото обезценяване на автомобила е в момента, в който го изкараш от магазина.

42

MaйMyнaтa

преди 2 години

До 47 Шкода Октавия, чисто нова от магаэина я купи мовека беэ резервна гума, а с компресорче! Та се наложи да си купи гума втора употреба, и не се оплаква че дал 30лв

41

Анонимен

преди 2 години

43 аз не виждам никакъв смисъл човек да дава повече от 5000 изобщо за кола, пътища, данъци- такси, нерви с други ***- " шофьори", подръжка, всичко ти излиза на носа без значение марката и кубатурата на бангията- нова или втора ръка! И ако некой те завърше пред блока или на пътя къде ти е сметката да вкараш в ламарина 10- 15 бона примерно? Това е лудост, още повече всеки таралясник рано или късно влиза в диапазона " около 5000", видях мераклия за BMW Х5

40

Анонимен

преди 2 години

Автомобилът е удобство, но и пасив, по който има сериозни разходи. Ако е средство за изкарване на доход, тогава е различно. Нов автомобил за лично ползване е кеф и начесване на егото, за което плащаме сериозно, защото стойността му пада бързо. Най-оптималният вариант е закупуване на кола с добро качество на около 3-5 години с остатъчна гаранция, която да поддържаме редовно. Обикновено цената им е наполовина от тази в магазина, а реално им остават поне 15 години живот (ако не говорим за Дачия).

39

Анонимен

преди 2 години

Скоро един ме въртя и така и не ми даде резервна гума за купената кола което е задължително да има в една кола. Затова съвет към всички които копуват, циганете се и сваляйте цените на таратайките и никога не вярвайте на продавачите, те не са коректни и не разбират от възпитание и интелигентност.

38

Анонимен

преди 2 години

Колато която купих на 3 години (дизел), беше на 140000. Миришеше на нова като от магазина. Другите подобни на 4-5 г. бяха на по 200000+. Правете си сметка дизелите на 10+ години на колко години са и защо сравнително нови коли пушат като кумин.

37

Експерт

преди 2 години

Всички автомобили "нов внос" по автосалоните без изключение са полирани барутници на по 300хил. км, някои от тях оправяни от удари, без сервизна история. Ако питате джамбазите защо, ще кажат че Бай *** иска ново и евтино, ако питате Бай *** ще каже, че една кола, която в Германия в mobile.de на 100 хил. км се продава за 6хил. евро, тук трябва да я купи за 8хил лв. Е, какво излиза? *** обича да го лъжат. Затова и толкова лесно го лъжат политиците.