Нека има производство на стока за износ! А тази се търси в цял свят. И качеството на българските велосипеди е добро.
Конкуренцията на производство на колелета в Западна Европа е огромна и е истински бизнес. Там всеки има колело от детето до възрастния, като електрическите колелета действително се карат повече от пенсионери. С тези колелета си правят излети до близки населени места,но хората имат велоалеи, които са развити с пътната инфраструктура. И техните пенсионери действително са много жизнени и на 80 плюс.
Освен с електричество, може да произвеждате и велосипеди с мотор на гориво, или хибрид, но хибрида ще увеличи килограмите и теглото на колелото. На елекрическия може и да добавите някоя перка да се върти от въздушната струя отзад или соларен панел във вид на покрив, тъкмо ще предпазва и от дъжд или пек водача!
До ХАХА 10: Те в Монтана от колко години произвеждат и продават в целия свя, ама не бият тъпана: Колко сме велики!!
Докъде я докарахме? "България, номер 1 производител на електрически велосипеди." На нашата икономика й трябва тежка индустрия и развойна дейност, а не шивашки цехове и сглобяване на велосипеди и други електрически рикши.
държавата е оставила кучета да разкъсват пешеходци в земята на Ботев и Левски.Сега ще ги нападат на е-велосипеди.Мила Родино! Беше ... Рай ...
Кви електрически велосипеди . . . Нали уж Ловеч, електроавтомобили,някакви стотици милиони........нещо се обърках вече!!!
Произведени у нас е-велосипеди ще се предлагат по целия свят