Тези електромобили щели да струват "само" 20 000 евра,а за двойно по- малко пари българинът може да си купи чистка нови Мони моделчета на Пежо,Рено,Киа, Фолксваген...Де е Киро на кирия...Харвардските *** за пореден път станаха за смях:)))
Единствено еко автомобили са тези на газ бутан пропан и метан със ТРАДИЦИОННИ ДОКАЗАНО БЕЗВРЕДНИ ЖЪЛТИ ФАРОВЕ>Новите автомобили вкл електромобилите са исключително жестоко вредни до милиарди пъти по вредни от тези на газ заради бели високо радиоактивни скенери режещи биосферната охрана.Скенерите вкл led,xenon,halogen ,lazer увреждат тежко Земята и биосферата. увредените обеми се пълнят с токсични газове.ЗАБРАНА ЗА ДВИЖЕНИЕ НА АВТОМОБИЛИ С ВКЛЮЧЕНИ ФАРОВЕ ДЕНЕМ ВЕДНАГА!!
Така че ако има евтин и редовен градски транспорт няма да има нужда от повече коли на пътя. Ще има коли които са извън града от недостъпни за градски и извънградски транспорт. На този чичо са му дали едни пари да ги говори тези щуротии. Зелените талибани в Европа накараха Германия да си спре атомните реактори щото били кофти и сега горят въглища и зависят от Руска газ.
Това с ел. колите се оказва една добре направена реклама от измамници. Най вече от най големият Елончо,но това е друга тема. Ако имаш 30 ел коли то това са 30 човека(шофира на колата)или ако са пълни колите са по 4 повече 120 пасажера.Но така имаш при един светофар едно малко задръстване. Ако тези хора са в автобус? Елончо не се интересува от нищо друго освен пари а неговите пари са от субсидии на американското правителство или хората. Сега и ние ли да се набутваме с милиарди за елколи?
2. ....Освен това, въпреки че е малка и евтина кола, съществува известен престиж да сме нация, която произвежда автомобил. Струва ми се, че все пак нещо е по-добре от нищо3. Като всяка нова технология в началото и тази е скъпа, но за недълъг период цената падна драстично въпреки повишаването на всички суровини със значителни темпове (особено металите, виж LME)
Толкова глупости отдавна не бях чел.1. В началото на автомобилостроенето ел. автомобилите са били абсолютен конкурент на ДВГ технологията. Поради икономически интереси и преследване на печалби от разработваненето на петролни залежи, лобито на петролните магнати надделява и елелтромобилите остават на заден план2. Всяка инвестиция в икономиката ни създава възможност за повишаване на стандарта, уврличаване на работните места, задържане на хората по родните им градове....
И защо не се пише цената на тези автобили?Някъде пропетох, че ще е 20 хил. евро. Като вземем в предвид, че са и 2 местни... Бошлаф.Чудя се дали ще има кой да си купи изобщо от тях, а да станат конкуренция на градски транспорт може, само че на кого му трябва автомобил само за в града?
До Анонимен 30 __ 8часа х 4 автомобила на час х (365 - 104 ~= 250) = 8 000 годишно. Така, че дневното производство = 32 автомобила. Съгласно рекламата на великото производство в Интернет.
До Анонимен 59 - Практичното е до човека. Виж - Фиат 500 също е с 2 врати, но всяка втора жена е с такъв в Германия, а и доста мъже има. Аз лично все още чакам за 4 врато кабрио електрическо ... Не е нужно, да е винаги практично.
До Анонимен 57 - Ок, ок, бъди черноглед балкански *** и живей в 18-ти век, щом ти отърва. Нищо не ви се харесва на скапаните ***. Само седите у кръчмята, пукате ракия и се оплаквате, колко ви е тежко, как всичко било против вас, но истината е, че сами сте си отговорини за всички нещастия.
Престанете да налагате на хората неща, които не искат, като ел. колите. Съсипахте ни от поръчкови статии.
За ел колите първоначалната инвестиция е наистина висока. Иначе наистина за града е чудесен избор един малък електромобил - взех си втора употреба, за 1 година минах 10000 километра за 300лв (зареждам си го в гаража). С конкретните ме притеснява, че са с 2 врати (което не е практично) и цената - Мицубиши i-Miev струва около 25000 евро (а е технология от преди 12 години), с 4 врати е и не отстъпва много по пробег. Надявам се до началото на производството да свалят цените и да успеят да се наложат
Ся чалгарите ще си сложат един меринджей чалгаджия и той ще си назначи приятелите връзкари от племето и хората ще разберат че с некадърни връзкари чалгари работа няма да стане и ще си отидат на бегом от където са дошли хахаха
И вместо да се радваме, че ще има повече работа, че ще има развитие, че ще може наши специалисти да работят и да се обучават, с възможността, да направим нещо за България след време, тука ревем, че автомобили, които са предназначени за изнасяне, не стават за пазара ни ... ем ок.
До Анонимен 52 - За след десет години, казвам че ще могат да си позволят маздата, когато от 60000 лева, е паднала на 6-7000 лева.
До Анонимен 49 - Отново - какво значение има това? Тези коли не са за нашия пазар. Никой не иска, да ги продава за наия пазар. Ако ще взимаш нов автомобил, тогава говорим за тези цени. Ако ще караш стар, то този разговор е безмислен. Никой не ти пречи, да си караш автомобила.
Тези коли не са за нашия пазар и подобни спорове са излишни. В България им едва 2 бързи заеадни станции извън София, така че не се притеснявайте - никой няма да се излъжи, да хаби пари за маркетинг у нас, камо ли да продава.
До Анонимен 45 - Не точно. Не взимам толкова много, но вие пак сте простовати мякащи селeня. И не карам таралясник, защото съм с колело в града. Паркинга е 5000 лева на година, а работата ми е на 800 метра, магазина е на входа до нас, така че не изпитвам остра нужда от моторизиран транспорт, а ако вали, винаги мога да хвана автобуса, макар че с добро палто и чадър не е особено голям проблем.
Електромобилите стават конкуренция на градския транспорт