При социализма България беше 9 милиона, а в ЕС и НАТО сега е 5 милиона - 2 милиона измряха от мизерия, други два милиона отидоха на запад да слугуват защото в България е мизерия и няма работа. Българите са първи по смъртност в света и първи по аборти - най-бързо изчезващата нация. Ученичите почват да пpocтиурат на 12-14, на 16 вече са правил аборт. Мъжете повечето са импотентни от стрес и безпаричие.
Армията се съсипва от 1990 година. Тя всъщност е съсипана. Летците имат по 200 часа нальот общо за цялата служба. Толкова едно време правеха само във военното училище преди да станат летци. Стандартите показват, че под определен нальот на година е опасно за пилотите.
Поразен е от ПРИЯТЕЛСКИ АМЕРИКАНСКИ ОГЪН Просто хората са си изтренирали сваляне на самолет руско производство, управляван от подчинени им на тях плебеи!!!
ако не е докладвал проблем и не е очаквал сблъсък... значи е свален... поправете ме, но при мисия има непрекъсната връзка между пилотите в ескадрила,, кула или там каквито са им термините... колкото и да е от 70-те самолета, едва ли не е имало прибори за загуба на височина или поне един ш-бан компас... не вярвам пилота да е бил хванат от улицата...
До Анонимен 84 При социализма не си колеха децата, само ги абортираха, защото нямаше възможност да отгледат и изучат повече от 1-2 деца. Преди 1944 година раждаемостта е били в пъти по-голяма.
"Един час във въздуха на F-16 струва 14 хил лева. 16 самолета - 224000 на час. Тепърва трябва да се обучават българските пилоти от нулата, механици от нулата! 16 самолета - 224000 за летателен час" _____________________ Те вече се обучават... в САЩ
Който ще да вярва, да вярва! Досега мръсните, гадни УСА-няци да са изнамерили вси карантии на цялото летящо джулязо, карашик с "черната" му кутия, ако е имало такваз в самальота.
До Отворко --- Естествено, че и пътнически самальоти се блъскат във водата, особено ако са съветски. Руските каруци имат ПЪЛНА ЗАБРАНА за полети над Европа, а до САЩ сигурно ще им се наложи да презареждатт 5 пъти във въздуха. Въпросните летят само из Африка, Куба, Северна кУрея и Мангалия. Ууупс, грешка - и до Варна, и Бургас.
Казват, че по времето на социализма са летели по 120-140 часа в годината. Американците твърдят, че при 100 часа годишно, пилотът се деквалифицира. При 150 часа, си поддържа нивото. Ако трябва да повишава уменията цифрата е 200 часа. Само споделям. Нашите си знаят колко летят. А като нямаш пари, дали ще караш ЛАДА или Мерцедес е все тая.
Колко часа на година имат полети тези военни пилоти? Защо ремонта на самолетите се направи в Полша с втора употреба части от Прибалтийските републики? Нямат срам нашите висши военни, които да угодят на който трябва поставят в риск нашите пилоти и самолетите!!!
Колко часа на година имат полети тези военни полети? Защо ремонта на самолетите се направи в Полша с врока употреба части от Прибалтийските републики? Нямат срам нашите висши военни, които да угодят на който трябва поставят в риск пилотите и самолетите!!!
Не помня в България да е имало проблем със съветски самолет. Всеки слага най-напред тая тетекия отзад.
Пълна некадърност и неадекватност на калинката на радев!жалко за загиналото момче.Да загинеш заради некадърността на началниците си е трагедия
До Бивш военен - всичко това е следствие от липсата на ангажираност в държавата, която няма воля да изгради армията. Умствени титани не служат в никоя армия. Но в развитите държави ги обучават и ангажират, за да станат професионални военни. И ако вярно си "бивш военен" в което се съмнявам, следва да си наясно, че армията е необходимост и национална гордост /би трябвало да е/ а не лукс и лигавщина. Ако така мислиш, не зная какво си правил там. Но поне си прочети историята на държавата.
До Отворко - сутринта бивш военен летец разказа в Нова, че самолетите в т.ч. и стария Миг 21 имат система за моментално изравняване по хоризонта. Не е много вероятно да е загубил ориентация. Човекът е бил майор и не се е качвал за пръв път на самолет. Просто казвам това което чух.
Изпаднал е в пространствена дезориентация : през нощта , над водна повърхост небето се слива със водата и ситуацията става свръх сложна . Даже пътнически самолети се блъскат във водата.
Военният министър: Майор Терзиев не е докладвал за проблеми с МиГ-а