Даже и 3 км/ч да е ограничението, няма никакъв смисъл ако не се спазва, а тези които нарушават не се глобяват на 90-95%. Точно пред нас има различни взаимно-противоречащи си табели и никои не ги спазва. Табела за град-т.е 50, следва табела за наклон 8% и ограничение 70, останала от преди 10ти Ноември, следват 60 и 40 на 10м преди второто кръстовище. Ако ги спазваш, трябва да намаляваш и засилваш, а това е само за един км път. Досега да са хванати най-много 100-200 нарушителя, при редките Акции
Който нанесе телесни повреди трябва да бъде ефективно наказан с лишаване от свобода, а не да върви далаверата със застраховките. Адвокати, съдии, изпълнителни директори и юристи от застрахователните компании, "лекари" и дознатели - това е мафията, която не иска да спре войната по пътищата, защото с нея секва и далаверата.
Експерти предлагат, нова хранилка за хазната!Как пък не се намериха експерти в тая държава,които да предложат нормална градска среда, повече паркове и паркинги, истински велоалеи, а не такива които почват и свършват в нищото, нормални тротоари а не паркинги за коли, спиране на презастрояването, а не уползотворява на всяка една зелена площ.... Как не се намериха експерти които да кажат на полицията и на съдиите как да си вършат работата...как просто да живеем нормално, как бре ?!?!?!
Безкрайни глупотевици! Експертите да отидст да попитат, колко изгорели газове повече ще се генерират от идиотскоте им птедложения и колко човекочаса ще се загубят! Истонски калинки от ООН. Пропандала и декредитирала се организация!
Прибирам се в София през Владая. Цялата колона пъпли с 50 км/час. Полицаи през километър. И двама колоездачи при спускането ни "издухват" с поне 60-70 км/час. На ограничениео 40 км/ч по Борис същата работа. Пред очите на родната полиция. Все едно не ги виждат. Само че при инцидент автомобилистите са все виновни, а онези са все потърпевши и целите в бяло.
Добре, ама да не се крият разни сламени човеци с камери, а да има ясни табели " 30 км/ч ВИДЕОНАБЛЮДЕНИЕ". И който не иска, да не спазва, ама и да не се оплаква, като му вземат книжката набързо.
Представете си ако слезем да ги бутаме(колите) колко гориво ще спестим, даже ще намалим замърсяването на въздуха, а ще станем и с по здрави крака
В България сме много далеч по бройна автомобилите според броя на пълнолетните от западните държави, В България личните автомобили са около един милион, т.е.на 6 пълнолетни има един автомобил, долара в Западна Европа са по 2 автомобила на трима пълнолетни. Техните проблеми да различни от българските.
Предлагат 30 км/ч в райони с коли, велосипедисти и пешеходци