Трамвайчето е много добро превозно средство, стига да му осигуриш безпрепятствен маршрут. Например в Полша: Варшава, Лодз, Краков; Чехия: Прага, Острава, Бърно. В Германия съм виждал същите като нашите стари жълти Шкоди - двойни или единични. Има ги и във Франция, при това свръхмодерни.Прави впечатление, че повечето се движат по зелени релси с прегради отстрани и не се засичат с движението - бързо, евтино и удобно.
До АнонименРаботеща термоядрена централа засега няма. Тя пък прави не "БУМ", "БУУУУМММММ".Термоядрена централа=водородна бомба.
Хомо сапиенса трябва тотално да си промени мисленето, че не е екологично съобразно да харчи сума ти гориво/ел. енергия, за да си закара д-то до където иска/трябва. Всичко друго е преливане от пусто в празно. Ама никой още не обелва за спиране на автомобилопроизводството и поддръжката, защото в тези индустрии са заети милиони хора и ще стане мазало, ако останат без работа.
До АнонименМоже, как да не може. Обаче АЕЦ има свойството да казва "БУМ", а мощен ВЕЦ в България няма и не може да има поради липса на големи реки. ВЕЦ и другите ВЕИ могат да имат само спомагателни функции. Пропуснах, че АЕЦ иска и прекалено много кинти.
До 6Принципно съгласен. Особено мнение по отношение на ефективността и надеждността. Не само като формулировка, но и по смисъл. Всички ползваме думите, но не употребата им в ежедневието ражда неразбирателствата
Краино време е и в България да се въведът най строгите стандарти на ЕС и вс коли на ензин и дзел да се забранът.
"За да се движат трамваите и електромобилите някъде дими електроцентрала с фосилно карбоново гориво."а вецове не може ли? или аец?
До ЕкологВ банановите пиндостански колонии, за да се движат трамваите и електромобилите, някъде дими електроцентрала с фосилно карбоново гориво, а в развитите, напредничавите и незациклените на перки и слънчасали батерии - електроенергията е продукт на високотехнологични, високонадеждни и високоефективни АЕЦ с реактори на бързи електрони. С бързи крачки навлизат и термоядрените реактори.
В София Фандъкова премахва трамвайни линии, защото я е страх да не я удари ток, ако стъпи на релсите и ги прескача.
Тук гледат да ги разкарат, щото имало метро - а те са съвсем различни неща и имат различни цели.
Трамваите отбелязват особен успех в Русия. Руската индустрия създаде и произведе десетки модели нови, бързи, безшумни, модерни и комфортни трамваи.
За да има декарбонизация, трябва да се садят дървета (направо - цели гори). За да се движат трамваите и електромобилите някъде дими електроцентрала с фосилно карбоново гориво.
Трамваите – отново актуален транспорт в Европа