12

Анонимен

преди 3 години

Нема по голяма глупост от новата кола. Качествените почват от 40к евро, но колкото и да са здрави ти писват и да кажем можеш да продадеш за 20к след 5г. И като теглиш чертата излизат по 4к евро годишно. Абсолютна набутвация за да можеш да се правиш на успешен.

11

???

преди 3 години

Със 750 лева брутна медианна заплата каква нова кола?

10

от северозапада

преди 3 години

На бас, че ония от Агенцията на вносителите, са спечелили некоа "прозрачна Обществена поръчка"!! То тука едни 20 броя са си ее процент!! "Комисионната" си е башка!!

9

Анонимен

преди 3 години

Малееее, богата нация. С 34%Ти да видиш. Убеден съм, че с тези темпове на развитие, до 2 години продажбата на Ел.мобили ще нарасне с 90%,и Европейците ще идват да работят тук.Все пак не забравяйте, че имаме едни от най добрите пътища в света. По добри и ит тези в Кения.

8

Анонимен

преди 3 години

тая статия 1/7 за България 6/7 за ЕС, а заглавието какво е.да не говорим със 750 евра средна заплата колко хора ще си позволят нова кола.

7

G

преди 3 години

Не познавам нормален, работещ човек във България!!!, който да е махнал найлоните от новата си кола.

6

Ямболски цървул

преди 3 години

С тази възходяща инфлация,вие ни изкарахте(платените социални агенции и "журналисти") най-проспериращата нация!

5

Ямболски цървул

преди 3 години

34% от 100 човека.А България е 6 000 000.

4

Анонимен

преди 3 години

Ората немат пари за леп.

3

Народа плаща

преди 3 години

Държавната администрация копува като за последно.

2

Про центове

преди 3 години

Спестили са хората от мЯрките 60/40 и "зарази ме", благодарение на активната социална политика, а някои пенсионери са спестявали по 50 кинта. Такива ниски цифри показват пълна мизерия (от 1600 бройки, на 2000).

1

Анонимен

преди 3 години

На все повече хора им растат доходите, особено в София. Нормално да се купуват нови коли.