57

5yo

преди 3 години

Днес.бг, има разлика между "предлага се изграждане" (в текста на статията) и "правят паркинги" (в заглавието)

56

До 2

преди 3 години

На Каравелов, до НДК имаше свободен парцел преди 5 г. От 1 г. е частен паркинг за 2 лв на час, няма абонамент. ОК, хората печелят, но явно парцели има. Защо Общината не закупи тези парцели и не направят паркинги, а има зона?1 пряка по-надолу строят хотел. Терен има, въпросът е до интереси.И не викай ... в центъра, щото и ние живеем в София и плащаме повече отколкото в крайните квартали, само защото имаме собственост, а не сме под наем в Люлин и имаме 2 коли, които паркираме у нивите.

55

Ако направят такива

преди 3 години

паркинги платени,това само ще задълбочи кризата за свободно място запаркиране.Надали желаещите да дават по 100 лв месечно ще са толковамного.Паркингът ще заема място за 100 коли напр.,но няма да бъденапълнен с 200(ако е на два етажа),а с много по-малко.И така на мястотона 100 паркирани коли сега,ще има по-малко паркирани,тоест кризатаняма да се реши,а ще се задълбочи.И ще започнат принудителни меркии забрани,за да бъдат накарани хората насила да ползват"улеснението".

54

Иво

преди 3 години

Живях, израснах в Ню Йорк. Там масово хората ходят пеша или с такси , особено онези които нямат семейства. Тук износа е нисък, но всеки втори пълни немска кола с арабско гориво и търси бъдеще и промяна, а такси от Младост до Люлин е 15 лева. Народа трудно се справя с демокрацията защото не схваща основният принцип на свободата, а той е да не пречиш на другите и да помагаш за благото на съседа. Не бих купил кола гледайки разхождащите се в кал и смог баби и деца. Свободата е въпрос на принципи.

53

Реалист

преди 3 години

Преди време живях в Младост, но заради презастрояването там се върнах да си живея в Центъра и да си ходя пеша на работа. До блока ми в Младост имаше три паркинга с паркоместа за 70 коли. Сега най-голямият паркинг го застроиха, до блока построиха други блокове, хората от които паркират колите си на "нашите" места и колите изведнъж станаха три пъти повече от паркоместата, а преди това винаги имаше свободно място.

52

До 57

преди 3 години

За кражби не поемат отговорност, но поне няма да чистиш снега от колата или сахарския пясък, ако паркинга е закрит. Въпросът опира до това дали си заслужава, т.е. дали сумата, която искат за паркинг отговаря на услугата, която предлагат. Нямам идея тези двуетажни сглобяеми паркинги какво представляват и дали си заслужават тези предполагаеми 100 лева, може би 200, 300 или повече в зависимост от квартала.

51

Реалист

преди 3 години

До 55Така е само на пръв поглед. Е, аз си купих нова кола, имам и няколко закрити гаража, иначе нямаше да си купя, но за каското. Правиш каско, плащаш за него примерно 3000 лева за една година, всяка година каското намалява заедно с стойността на колата, но недай си боже да имаш щети, които застрахователя плаща, примерно са те чукнали на паркинг на супермаркет, следващата година, каското вместо да намалее, сумата се увеличава и на практика си плащаш щетата.

50

Анонимен

преди 3 години

Нямам нищо на против да плащам за паркинг стига той да ми осигурява защита от кражби и защита от атмосферните условия.

49

Анонимен

преди 3 години

Мутрите застроиха паркингите в София, а сега ще правят платени такива.

48

Анонимен

преди 3 години

Когато си купиш нова кола имаш и каско, така че тук фактора кражби не стои на дневен ред. Причината да не се купуват нови коли е просто че хората нямат необходимите доходи за това.

47

Анонимен

преди 3 години

Има си обективни причини хората да искат да паркират възможно най-близко до дома си. Това са на първо място автомобилните кражби. В София закритите паркоместа са много малко и масовия случай е колата на улицата. Това предопределя и че хората няма да си купят нова кола, а ще си карат стара кола. Няма как да треснеш скъпо возило на улицата и да се надяваш да не го откраднат, разбият или надраскат. Въпреки това средната възраст на колите в София е 10-11 години, а в останалата част на България е 24

46

Анонимен

преди 3 години

Всеки, който обобщава "българин бил такъв или онакъв", описва себе си. Факт.

45

Реалист

преди 3 години

Принципно хората трябва да се научат, че в закрит паркинг е много по-добре, отколкото колата на улицата, а това няма да стане с високи такси, както са си наумили мутрите. Не знам как е на село, нямам такова, но в София паркирането е изключително лошо организирано през последните 30 години. Примерно в Младост при построяването му, бяха предвидени достатъчно много паркоместа на открити паркинги, но след 1989 започна хаотично презастрояване, вкл.се строеше върху съществуващи паркинги и стана мазало

44

анонимен

преди 3 години

Българина не обича да плаща, та ако ще и 100 паркинга да построят все тая. Българина обича да паркира в градинката до блока си колкото се може по близо до входа, ако можеше да вкара колата в самия вход и там щеше да паркира. Българина обича на хипермаркетите да паркира на инвалидните места, защото са най близо до входа. Българина обича да кара мощни и скъпи коли, нищо че понякога няма пари да ги зареди с гориво или да им смени гумите, най важното е здраво да дъни баса.

43

Реалист

преди 3 години

" Има вариант паркирането там да става срещу абонамент между 50 и 100 лева на месец, каквито са тарифите на платените паркинги в тези райони. "С това трябваше да започнете. Цялата работа е да се изцоцат още пари. Не им стигат сините и зелените зони, сега и тези паркинги, които едва ли ще са по 100 лева месечно, а може би по 200 лева на месец. Като цяло цялата работа е смехотворна - за София трябват 200 хиляди закрити паркоместа в цяла София, а сега ще направят по 20-30 в квартал и вдигат шум

42

Анонимен

преди 3 години

Да ама като ревнат с глас, че видиш ли 50лв на месец е общински рекет...

41

Аз

преди 3 години

Сетила се Мара,да се побара.

40

Иво

преди 3 години

Зукенбърг шофира Хонда фит, а нашите с 2000 лева заплата шофират петорно по-скъпи автомобили и паркират на детската площадка. Хахаха кой политик може да Ви спаси от Вас самите? :}

39

Ами

преди 3 години

Това с металните паркинги можеше да го направят над перловската и владайската реки в частта им около центъра, и така да решат в голяма степен проблема с паркирането в големия център, а вместо това се създаде лошата практика на зоните с тенденция то да стане почти навсякъде платено. Сегашното е просто създаване на един бизнес, който да прави пари. Екологията служи само за параван.

38

spasi sofia pedaali

преди 3 години

Борис Бонев от Смучи София пак е тръгнал да урежда гербаджийски фирми с договорчета сега пък за паркинги. Заради тази паразитна организация много видни гербаджии се уредиха с договори за ремонти на ремонтите.