9

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 6Ок... и?

8

Анонимен

преди 3 години

не знам защо, но в края на статията очаквах да видя препратка към azjenata вместо към Automedia

7

Анонимен

преди 3 години

"Няма доказателства, че електрическите автомобили са по-склонни да се запалят в сравнение с обикновените автомобили."Но вашата медия не пропуска д ани информи за АБСОЛЮТНО ВСЕКИ ЕДИН ИНЦИДЕНТ с такива коли.

6

Анонимен

преди 3 години

"Няма доказателства, че електрическите автомобили са по-склонни да се запалят в сравнение с обикновените автомобили."Само че запали ли се електромобил, настава кошмар за пожарната. Освен, че се гаси в пъти по-трудно от ДВГ автомобил, също така при горенето се отделят въглероден моноксид и циановодород, и двете фатални за хората.

5

Анонимен

преди 3 години

Основният мит в който трябва да престанем да вярваме е, че ако караш Порше и си завреш ауспуха отзад, ще литнеш като красив въздушен балон

4

Анонимен

преди 3 години

"Първокласното гориво ще подобри ефективността на вашия автомобил:Някои автомобили наистина се нуждаят от бензин с по-високо октаново число, но ако това не е посочено изрично в ръководството на колата ви, просто губите пари, като сипвате по-скъпо гориво. То няма да промени нищо."Не е до "октаново чилсо" Хрисотва ...

3

Гошо...Тъпото

преди 3 години

Не съм карал Фолксваген Голфф.Веерно ли че е...голяма работа,или е само...мит.

2

Анонимен

преди 3 години

Колко много глупости, събрани само в една статия

1

Анонимен

преди 3 години

Митът за българския автомобил!