49

Румео

преди 3 години

Това не е вярно.Качеството на горивото е значим фактор.

48

Анонимен

преди 3 години

До 54Да, ама разтоварват на литър (аз бензиностанция с кантар за тир не съм видял) и после пак се продава на литър.Разликата в обема при 1 градус за бензина беше нещо от сорта на 0.0013 на литър, а дизела май беше 0.0009 на литър. Та на 10000л. може и да се усети някаква разлика :)

47

Анонимен

преди 3 години

Колега, именно заради температурните разлики -цистерните товарят на тегло, не на обем

46

Анонимен

преди 3 години

1 Тогава защо като е с по-добро гориво харчи по-малко (до 1л/100 е стигала разликата)?2 Гуми се сменят на около 5г. Ако колата е нова, са се изхабили заедно. При стара - веднага сменям и 4-те, просто не знам как са съхранявани и карани.3.4 Да сте чували нещо за гърмящи телефони? А за водородни клетки?5 Той бензина газ ли е? При зареждане на цистерни се пишат и градусите, явно има защо. Просто на лек авт. няма да се усети.6-7 Масло на 8-10 000, а филтрите задължително, особено за прашна София

45

шофьор

преди 3 години

Не съм лаборатория, но установих че бензина на Марешки има по-голям разход от бензина на другите големи вериги. Пробвал съм го на дълги разстояния Варна - София и обратно. Предполагам че употребява еко добавки които нямат същата енегия. Така, по-евтин бензин с по-голям разход е нещо като танто за кукуриго. Спестява се може би една стотинка. Не повече.

44

Анонимен

преди 3 години

До АнонименИ при бензина има разлика. С Шел V-Power Racing 100 старата ми спортна Хонда мърка като коте и държи стабилни обороти на празен ход, а с другия бензин се колебае и върви осезаемо по-спънато. И не опира до октановото число на бензина 95, а до това че масовия бензин е бъркоч, а другия е за белите страни.

43

Анонимен

преди 3 години

До 49 зареждай само при Марешки доволен ще останеш

42

Анонимен

преди 3 години

1 и 2 изобще не са верни!При бензина може, но при дизела евтиния в БГ е гаден. С него главата трака, скърца, помпата реве и колата не върви.При 2 - на автомобили 4х4 се сменят и 4 гуми винаги заедно и винаги се гони един и същ по-вид и по-големина грайфер.

41

Анонимен

преди 3 години

До: 47Аз пък карам Пагани. Много съм доволен. Друга не признавам!

40

Анонимен

преди 3 години

Някои от изброените митове дори не ги бях чувал.В инструкцията на всеки автомобил си пише на колко километра и години кое как трябва да се сменя. Различни данни дават за различни консумативи - масла, филтри, течности.

39

Анонимен

преди 3 години

До 41Аз съм карам Ламборджини мурселаго ,доволен съм, също!

38

Р

преди 3 години

До АнонименАрхитект го е проектирал

37

Анонимен

преди 3 години

Нили, другият път пиши за новите тензденции в ноктопластиката - не се пъни да преписваш неща, които не разбираш. Впрочем руса ли си или се боядисваш?

36

Анонимен

преди 3 години

Интересно, да пише за нещо от което не разбираш.... мооооже...."първокласно гориво" и "октаново число", "мобилни телефони" от поколения, сутрин може да получиш нещо дриго в повече, но не и бензин....Въобще, Неленце, пиши за неща от които разбираш...ако има такива!

35

ШИКО

преди 3 години

МАСЛОто се СМеНЯ На 10000 , не на 5000 км. Но аз ГО смЕНЯМ На 2 годинИ веднъЖ , ЗАЩОТО НИКОГА не мОга да ги навъртя толкоВА. ИМаМ 21000 Км зА 12 ГОДини. И ТОГаВА сменяМ И МАСлен И въЗдуШеН ФИЛТЪР. Мисля , че и ГоРИвЕн тРябВа ДА сЕ сМЕНя тогава.

34

wgw

преди 3 години

Статия с по-глупави изводи и препоръки отдавна не бях чел. Който си купи автомобил да сменя маслото на 25-30 000км. и тогава ще има оборот на автомобили и двигатели!!!!

33

Анонимен

преди 3 години

Толкова молкова, тва е. Като свърши бендзиня и нафтата ше минете на каруца с магаре, щото втора употреба кола на батерии не става. Първо, че спада пробега, а второто е безопасността. Да видим тогава селските ганьовчета как ще се пъчат в каруцата.

32

Анонимен

преди 3 години

авторката нещо е превеждала преписвала от някоя чуждестранна статия, но поне да се беше обадила в няколко от представителствата на автомобилни компании, че се излага.Докъде стигна журналистиката в България.

31

Анонимен

преди 3 години

Христова, омъжи се за мен. Ще ти дам ти да ми ремонтираш колата, а аз ще ти плета жилетки

30

Анонимен

преди 3 години

SM беше рядкост. CX беше също легенда, а от него името си е получил коефицента за аеродинамично съпротивление. Все още виждам XM по улиците, който отново беше изключителен флагман. Ситроен тръгнаха надолу с BX. След това станаха ширпотреба. А за DS съм чел, че е скициран от Пикасо.