19

Анонимен

преди 3 години

Купуването на електрически автомобил вече е замърсило природата повече от нормалния с вътрешно горене, защото при производството на батерията се изпускат повече отрови отколкото при целия нормален живот на двигател с вътрешно горене! Всичко е игра на пари и власт!

18

Анонимен

преди 3 години

да така е, колко в българия имат средства за нов автомобил, 10% от работещите. Ми да си купят като е модерно.

17

pipo

преди 3 години

Това е една глупава политическа игра. Ако минем на ток, няма как да произведем толкова енергия и акумулатори, които да заредим. Ще затрупаме планетата само с акумулаторен ***. Производството и рециклирането им е по-много мръсен процес от ползване на дизел. Трябва да спрат и производството на ток от ТЕЦ и тогава ще караме на свещи. Връщаме се в 19 век!!!

16

Анонимен

преди 3 години

ахааа Дачия и Лада електрички, да бе да

15

Анонимен

преди 3 години

М-да много ще е любопитно електрически локомотиви по трансканадската жп линия с хиляди километри в нищото (обща дължина 24134 км)

14

танер

преди 3 години

продавам чисто нов голф 1999 година с токова уредба

13

Анонимен

преди 3 години

пълна глупост, колко българи могат фа ди купят нова кола, ксквато и да е, колко добре е развита мрежста за зарядни станции.Измишльотини че дизели не се купуеали. Като вземат да се скапеат батериите ще гледаме екология...

12

Трезвомислещ

преди 3 години

Аз съм от тези хора които трябваше да си купят нова кола тези месеци.Но отлагам точно заради прехода към електрически.Просто на всеки 6 месеца излиза нещо ново.Тези които карат електрички- казаха че независимо от проблемите никога повече няма да се върнат към пушиляците.Мисля че 2021 ще започне сериозна промяна към електричеството и който си купи днес традиционна кола- ще се набута яко в бъдеще

11

Анонимен

преди 3 години

Няма проблем - като го забранят спирам да го карам и това е - дотогава 200кс дизел си е супер за извънградско а за града си имам 1.4 на газ!

10

Анонимен

преди 3 години

Всяко начало има и край. Не знам дали си спомняте професията телевизионен техник. Това беше Господ слезнал от небето. До 10г. ще се чудим, какво беше това автомобилен монтьор. А до 5 - катаджия! Това последното ви го гарантирам на 100%. Но пък удоволствието от шофирането ще остане само в сънищата.

9

бб

преди 3 години

западните ***,у България нали сме задния кене... на За,пада

8

Анонимен

преди 3 години

Батериите на ЕА въобще рециклират ли се или се трупат по халета?

7

Анонимен

преди 3 години

Ще се върнем към животинската тяга.

6

Анонимен

преди 3 години

Дреме ми аз карам Opel Astra на газ

5

Анонимен

преди 3 години

В статия яко лъха на немско, как ще съкратят работни места, как ще спрат да правят кошници с автоматични дсг кутии с мега кратък живот и някаква паника как колите ще минават в пъти повече км от нормалното, а ще имат много по-малко части за разваляне. Типичния немец с толбухинска програма в мозъка!Никой не говори, вече за еколкогия или за опита на промяна на статутковото. Само се сее омраза към новото.А и детето знае, че всяко ново нещо е по-добро от старото!

4

Анонимен

преди 3 години

Не знам.Май идва пълна лудница.Сега всички се сурват да мислят модерно в крак с времето.Ама да не излезе накрая че тоя крак някой го е подложил и всички ще се спънем много яко..Много ми е интересно каква е идеята - електричество, така ли? Пълна скръб защото истинският електродвигател още не е открит. Електрическите батерии все още не могат да заместят стандартното гориво. Някой пак слага каруцата пред коня. Ама какво съм седнала да му мисля. Онези дето трябва те да му мислят.

3

Анонимен

преди 3 години

Всъщност, някаква френска фабрика се преориентира!! Че французите, кога са били фактор в автомобилопроизводството!?!

2

Анонимен

преди 3 години

А къде ще изхвърли света старите си автомобили. Пак някаква *** се гласи.

1

Анонимен

преди 3 години

Мерси, Грета...