Стига оправдания! Първият тунел в Лондон и в света е построен преди близо два века.. "В Лондон под реката са построени много тунели. Първите от тях са дело на Марк Брунел и Исамбард Кингдъм Брунел в периода 1825-1843 г. и свързват Лаймхаус на северния бряг с Уотърхит на южния. Това също е и първият тунел под река в света, впоследствие през ХХ век са построени още.".
Тунелът под Ла Манш е дълъг 50 км на 75 метра под морското равнище под Атлантическия ОКЕАН, работи безупречно от 1994 г, влаковете се движат със 160 км/час!У нас едно метро на 5 метра под земята не може да изкара 5 месеца в редовна експлоатация???Явно много се е откраднало по време на строежа, сигурно половината материали по проекта ги няма на строежа, но са изписани тройно в счетоводството!
До нищо личноЯ пак? Магистрала Тракия ли спомена? ЕДИН участък успяха да пуснат БСП-то 2007-***, начело със сегашното "ново"лице на Нинова, Гагаузов. И то стана на вълни. Още непуснат новия терминал на летището, тавана му падна! Станишев си отвися в лифт при пускането му. За пътя Видин-Враца да не говорим. Пропадна обикновен шосеен път! За"ремонтираното"осветление на тунела Топли дол, дето падна и уби жена няма да говорим. Сега не е хубаво, но ако върнем онези? Майко мила! И парите ще свършат!
До Анонимен 17Метро Москва-открито 1935 г. Част от него минава под река Москва.Санкт Петербург-открито през 1956-минава под река Нева!Метрото в Будапеща наистина минава под Дунав-открита преди 1970 г.Пътувал съм и по горните три,пътувал съм и в софийското!Разликата е от Небето до Земята!
Хубава работа, ама Тиквена! Цена като в Германия, качество като в Сомалия! Ама няма лошо. *** народ така се учи.. с бой и ...е.
Ех как хубаво разказваш! Ама продължи де - за Пожарникаря дето знае всичко (с 2 милиарда), и фискултурника с безброй апартаменти и асансьор?Още жокери искаш ли?
"Все още не можем да кажем конкретните причини, защото се оформя мнението, че е комплекс от причини."Комплексно е... хем са т*пи, хем са пр*сти, хем ч*п за зеле не става от тях... но пък са гербаджии, няма как да го кажем иначе, щото няма особено голяма свобода на словото. Нали за това махнахме соца? За свобода на словото? Сега хем няма придобивките от соца, хем няма особена свобода на словото...
В Будапеща метрото минава под Дунав, под Ламанша прокараха тунел, а вие ми говорите за Перловска река! Е, явно, от нея по-дълбока нема!
До 10"От къде пари за хотели по морето и скъпи бентлита?"===Да не би да визираш седесарката Нинова с хотела и за 20 милиона евро на Халкидики или Емито Масларова от БСП с Бентлито? Или може би онзи, общинският съветник от БСП - Бургаз, който си купи Ролс-Ройс? Та вие като не сте на власт другари сте ултра крадливи и не го криете, представям си ако дойдете на власт. Сигурно с частни самолети ще се придвижвате и не чекмеджета, ами неизползваната каса на Бойко до чекмеджето жмел ще ви е малка
Лесно е да кажеш "комплексни" причини и почти да не споменеш некадърност или грешка на строителя или пък проектанта. Не го разширавайте това метро, щото пак може да ви изложат комплексните причини.
Братоев,а нещо за хидроложки проучвания да си чувал.Мошенник от 20 години шеф...и учителката и ти за разстрел!
инж. Стоян Братоев не му е нужно да прави никакви проучвания за причините за изкривените релси или да вика група от специалисти.Нужно е само да почака час-два, докато се приберат пенсионерите от пенсионерския клуб, другарите комунисти от партийната централа, както и бакшишите, нощната смяна пазачи по обекти и да им изчете коментарите защо се е получило така с линията.От тях по-големи специалисти няма в световен мащаб. Правят диагнозата дори и когато не са отишли на място да видят какво се случва
Качествената хидроложка изолация против подпочвени води най-добрата хидроложка изолация на света. К'во ти разбират мутри от строителство бре със Рилския път какво стана, тия не могат различат хотел от подпорна стена.
Почнаха ме 2016'Завършиха" ме 2020 26 Август (8км)Прецаках се - средата на Януари 2021...Но - причините "комплексни"! А рушветите вече вложени в чекмеджета, къщи, коли, любовници...
Проблемите при третия лъч на метрото - комплексни