Добре, в Будапеща е най-старата в континентална Европа (защото Истанбул се води на два континента).Иначе нашето не е от старите, но е от най-хубавите. Най-хубавите станции са Стадиона, Жолио Кюри, Младост 1, Интер Експо център. Първите от Сердика до Люлин са ми твърде сиви и мрачни.
До: номер 22Освен че метрото в София беше започнато от Стефсн Софиянски (а не от Бойко Борисов), то е единственият засега европейски транспорт в София и мога да кажа, че е по-хубаво от това в Лондон и Вашингтон, където съм се возил.Не разбирам по каква причина ми се слагат минуси на коментара, че метрото в Истанбул е второто след това в Лондон?На първо място в ценностната ми система поставям истината, патриотизмът е след нея и той се основава на истината и фактите, а не на фантазии и лъжи!
Метрото в Англия е от 1863 година, а в Истанбул от 1875 година. Защо слагате минуси на човека, който ви ограмоти ??
До: 17The oldest underground urban rail line in Istanbul is the Tunel, which entered service in January 17, 1875.Цитат от Wikipedia, не си измислям!!!В Глазгоу според статията е третата метролиния. В Будапеща сигурно е четвъртата най-стара. Не съм проучвал затова не съм напълно сигурен, но знам че и в Будапеща е едно от най-старото метро.Тунелът минава под р. Дунав, возил съм се на него.И моля не обиждай! Старая се да бъда обективен!
Искаме метро от гара Пазарджик до Доспат и от Свищов до Турну Магуреле.Не можем без метро бе, не издържаме и не можем. От написаното от мен - че не можем, само това е вярно.51793
Когато ходих в Англия през 1995 г. и влизах в меттото в Лондон, изобщо не ми миришеше на пушек и въглища.Ако някои други има да са се качвали там на метрото нека споделят, но катехорично това което другарят "професор" Братоев го е сънувал не мога да потвърдя!Имаше обаче много графити и беше мръсно... нашето си е по-хубаво, признавам си!
В интерес на обективната история, това което май пропуснаха да споменат е, че второто метро в света след това в Лондон е метрото в Истанбул, Османската Империя. Това е една година преди Априлското въстание!Третото в Глазгоу само го споменават.
Евала! Още 15 лъча да ви прокопаят. Ама щото като се вземе в предвид, че Бойко строи метрото и копае.... да не стане така, че утре да питаме що София е пропаднала под морското равнище?:)А ги ди глупави софиянци:)
Какво метро, сега всеки почти работи от вкъщи. Може човек и да се изнесе на село. Най-добрия, полезен и екологичен транспорт е пеша.
До Анонимен 7Абе, приятелю, ние за метро говорехме, а ти пак се размечта за комунизма.Ако бяха толкова големи, щяха да са го построили, ама ето, че не успяха, а някой друг успя.То това е накратко историята на Комунизма де: само (уж) добри намерения, и накрая пак същото.
И какво като икономисват от някакви вредни газове нали ше строят завод за изгаряне на отпадъци в София.Много ще е екологично хиляди дизелови камиони нон-стоп да докарват *** на Европейският съюз и да го горят в София.Наистина гениално.
До Анонимен 5Комунистите са били доникъде ама по времето на комунизма във всяко село или малък град е имало някакъв завод, или предприятие.А сега Бойко Борисов ходи лично да открива някакъв умрял цех за гумени съединения (маркучи) където ще наемат 200 човека евентуално и го обявява за голям успех.Сега е 5% постижения и 95% хвалби.Живея пред малък парк.Една година и половина го ремонтираха и след ремонтът просто бяха асфалтирали и махнали кошчетата за oтпадъци.Е такова им е всичкото.Хвалби.
Ima edin PROBLEM ko, който е голям проблем защо няма тоалетни в метрото по цял свят ги има срамно е просто вземете барзи мерки - - - - - трябва незабавно да се случи г--н Братоев до месец да ги има срамно е чужденците са в поътрес!!! балгарите 2 пати повече срсмота
До Анонимен 4Защото комунистите са били доникъде с копането, да не говорим с реалния строеж.. Реално, сериозната работа по метрото започна при Софиянски, а Борисов вече му даде размах и го направи това, което е: реална алтернатива на надземния транспорт в града.
Историите ON AIR: Метрото, без което не можем