26

:)

преди 3 години

А ако работи един къс, един дълъг и един фар за мъгла на кръст, ше минхарчи ли по-малко? Дългия да сложа да е десния, че да не ми прави мляко ако има мъгла отпред?

25

Анонимен

преди 3 години

До ЖоТакива като теб ги пускам да ме изпреварят и после им показвам, че и аз имам дълги. Но уви много сте.

24

Анонимен

преди 3 години

В последната гъста мъгла си правих експерименти къси или дълги е по-добре. Честно казано еднакво зле беше. Добре че бяха фаровете мза мъгла.

23

Хахаха

преди 3 години

В мъгла или при силно слънце, ползвайте слънчеви очила.Колкото и невероятно да ви се струва, очилата премахват отблясъците и виждате в мъглата поне 30 м в повече, ако сте без тях.Виждам, че има хора дето четат ЗДвП, относно скоростта на къси през нощта.Четете, защото като стане белята и обяснявате, че сте карали само със 100 км/ч на къси светлини, за сэдията вече сте виновен !Лека вечер, безаварийно каране, моля да сте трезви и недрогирани, а ако и колата ви е в изправност, сте и хора!

22

Дреме ми!

преди 3 години

При мъгла включвам всичко налично. Даже халогените на покрива. Един разградски полицай преди време ми прави приказка че халогените за мъгла били само за мъгла. Че се заядох ако иска да пише акт! После нека докаже в съда че точно в този час не е имало мъгла точно в този участък!

21

Мутафчийски

преди 3 години

До ХристоХ5 е типишна шосейка, не става за зимата. В гаража. Да не ИЗЛИЗА.

20

Христо

преди 3 години

Жените ви обичат да усещат кожената седалка на новата х5, а вие пиейки бира на кварталния магазин, пропускате интересния момент!

19

Христо

преди 3 години

До 19Моето момче, бмв-то е Х5 ,няма начин!

18

Анонимен

преди 3 години

До ХристоМани я ти тая пролетна кола. Знаеш ли за какво служи щеката на маслото при БМВ? За 2 неща. Да проверяваш нивото на масло в картера (основно) а зимата я вадиш, забиваш я в снега и ако снега е по-дълбок от 30 см. БМВ-то остава в гаража.

17

Анонимен

преди 3 години

До ЖоГрешка. Защо да набиваш спирачка и да сваляш скороста на 60??? При разминаване, аз лично веднага бия дългите и не свалям скоростта на 60. Ти ако искаш направо спри и изчакай да стане светло.А ако има още някой, който се движи зад тоя срещу мен - ми ти го каза, осветяваме и двамата пътя и се вижда, така че не е необходимо да набиваш спирачките и да сваляш скоростта. А бе ти от луната ли падаш?

16

Христо

преди 3 години

Бмв - то ми е 2018 г! Вие само може да лаете и чоплите семки пред кварталния магазин!

15

Христо

преди 3 години

Селяци, моите фарове на бмв-то са напълно автоматични, къси, дълги...

14

Анонимен

преди 3 години

Това не е за как се използват светлините, а разни размисли какви трябва да са светлините при мъгла или валеж Принципът е ***. Първо намаляваш скоростта. Второ, в зависимост от условията караш на дълги или къси, спазвайки закона. Трето, ако се налага, ползваш и светлините за мъгла, пак спазвайки закона. Основното е да намалиш скоростта и може да сключиш аварийните светлини, за да те види оня отзад дето кара като бесен.

13

Анонимен

преди 3 години

До MaйMyнaтaЧовек, те са вързани предни и задни фарове за мъгла. Пуснеш ли отпред, за да виждаш - автоматично се пуска и отзад, теб да те виждат.

12

Анонимен

преди 3 години

До АнонименЕ брат, то няма как да използваш халогени, без да си включил фаровете. Те просто не светват, ако фаровете ти не са включени, ако имаш отделно копче за тях. Иначе производителя така е направил, че първо включваш фаровете и след това издърпваш копчето с което включваш фаровете и тогава се включват и халогените. Пробвай само с идърпване на въпросното копче - не става, докато го издърпваш, то само се завърта и пак включва първо фаровете. :D

11

Жо

преди 3 години

До Анонимен 5До ЖоВ закона за движение е записано, че скоростта на движение трябва да е такава, че за можеш да спреш в участъка от пътя, който виждаш.Ако се движиш със 140 км/ч и превключиш на къси, трябва рязко да натиснеш спирачката и да намалиш на 60 км/ч.При РАЗМИНАВАНЕ на обикновено шосе се превключва на къси, защото и двете МПС осветяват едновременно шосето между тях. На магистралата не е така. Всеки осветява своето платно за движение. На къси, със 140 км/ч рискуваш да се удариш.

10

Анонимен

преди 3 години

Има грешка в съветите. Фарове за мъгла по закон не се използват самостоятелно. Как се използват светлините си пише в закона член 70 и член 74 Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.(2) Допълнителна задна светлина за мъгла с червен цвят се използва само когато видимостта е намалена под 50 метра.

9

Анонимен

преди 3 години

До ПроСоТоХалогените, разположени ниско долу, това им е предназначението. Те не светят напред а надолу и встрани. Т. е. левия наляво а десния надясно. Така осветявайки пътното платно, ти виждаш от двете си страни къде свършва въпросното пътно платно. Виждаш, ако има линии преди банкета разбира се. Точно затова са и бели тези линии. Да се виждат в мъглата. Но по нашите пътища, масово не се чертае по краищата. Лепват една осева линия по средата и това е.

8

Щирлиц

преди 3 години

До ЖоНа практика ти заслепяваш водачите от насрещното движение,лошото е че такива като тебе,с лопата да ги ринеш.

7

Анонимен

преди 3 години

Дали е мантинела или просто осева линия - няма значение. Това е разделението между платната. Мантинела е на магистралата, за да предпазва ако случайно стане катастрофа и автомобила който идва срещу теб, да не те размаже, разбираш ли? Защото там скоростта е по голяма и единствено мантинелата те пази, от тези, които идват срещу теб.нищо друго.