48

Анонимен

преди 3 години

Яко лоби има против ел. колите...

47

ГосТ

преди 3 години

Как може Тойота да бъде винаги номер едно в класацията за автомобили с най малко емисии и в същото време да субсидират теслите. Ай каете ми ? Поредния цирк. марката на иновативния и креативен клоун дори не е в десятката. Иначе, японците са го измислили и направили. Хибриди до пълното заместване от водород. Японците направиха първият хибрид, японците направиха и първият автомобил на водород и най важното, японците пуснаха и първият реактор 4'то поколение, който да произвежда водород.

46

Анонимен

преди 3 години

Електромобилите са преходен вариант между бензин-дизел и водород. Водородът навлиза много бързо, тъй като руски инженери успяват да го концентрират, подобно на сгъстения природен газ. Успяват да вкарат значително количество водород в малки по обем капсули, с които ще се изминава нужното за рентабилността разстояние в км. Малките по обем капсули са изработени от нови материали, едновременно леки и здрави, издържащи на огровното налягане от страна на сгъстения водород.ВОДОРОД - раждащ водата.

45

Handel

преди 3 години

До Анонимен 38: General Мotors, която сега американците наричат Government Motors заради антипазарните действия на Обонго, от 10 години произвежда луксозен алектрически Кадилак. Обонго обяви че ще се продават по 1 милион броя годишно. За 10 години са продали 170,000 броя. Стойността им е 70,000 долара, а се продават по 42,000 долара. Плюс това в Щатите за тях има и специална ЕКО-субсидия от още 3,000 долара, ако си я купиш.

44

Handel

преди 3 години

До Анонимен 47Приятелю, електрокари имаше и "едно време", и сега пак има. Но не защото са "еко", а защотоса предназначени да работят и вътре в складови помещени - където ако заработи морокар 1-познай какво ще стане с въздуха, и 2-е пожаро опасен ако в склада има хартии и подобни.

43

Анонимен

преди 3 години

ЕС кога окончателно забранява въглищарниците ?

42

Анонимен

преди 3 години

Какви глупости пишете във тази статия и нищо не казахте как Тесла се е покачила със 1600% за две години и може да сложи във джоба си всички топ 10 автомобилни компани във света по revenue

41

Анонимен

преди 3 години

Нищо подобно, това звучи като платена статия от някой роден ДС търговец на бензинови коли. Очевидно е, че електроколите са по-еко.

40

Естет

преди 3 години

Хората в развитите държави си купуват електрически автомобили, *** си купува 15 годишна S класа на кредит, спира я пред панелката и се мисли за тарикат!Много сме далече от цивилизацията, много...

39

Край

преди 3 години

Електричеките коли ще бъдат единствено разрешените за производство - и не защото ще са евтини - точно обратното защото ще са скъпи.Идеята на ел. колите и 20-30% от населението да има кола.Това дето сега всеки цървулко взима бангийка за 2-3 хил. лева и почва да се мота по пътищата е нежелано от богатите и ще бъде забранено.

38

некой

преди 3 години

Ако нямаше Балъци - нямаше да има Тарикати (стара приказка)Докато няма 'чист' източник на електричесто и батерии, и цените не са нормални - за съжаление електическите коли не са решение за проблемите а 'замазване на очите' За хора които могат да платят $70000 за Тесла, ама другата им кола е Пореше Кайен които харчи 35литра бензин на 100 километра...

37

Анонимен

преди 3 години

Съгласен съм с теб бе човек технологията, за електрически автомобили е на 70 години но от тогава до сега има ли развитие то не знам дали помниш едно време по жп гарите имаше електрокари бг производство дори като малък съм карал такъв

36

фин

преди 3 години

Сега разбрах защо целия свят смята българите за нисша раса...прочетете коментарите. Колко е вярно *** народ, слаба държава.

35

Анонимен

преди 3 години

Все от някъде трябва да се започне! Добре, че беше Мъск да развие и направи достъпна една технология налична повече от 70 години. Започна със спортна кола за над $100к, сега продава електиркча за 1/3 от това. Преди 10 години масово електричеството се произвеждаше от въглища, все повече се произвежда от вятър и слънце. Предпочитам електричка и по малко изгорели газове отколкото пушляци да ме тровят по улиците...

34

Анонимен

преди 3 години

Електричката икономически е крайно неизгодна. Обаче не е и еко, защото тока масово се произвежда по "мpъсни" технологии (въглища). Е тогава що ручахме жабетата?!

33

До 39

преди 3 години

Ти виждал ли си 70 хил лв на куп аз не съм и 90% от българите не са за да, си купят тоя електрокар

32

до 19

преди 3 години

има и една друга възможност - правителствата да почнат да си вършат работата и махнат калинките и обичайните ***. Тогава няма да има нужда от мерките които споменавате

31

Анонимен

преди 3 години

Електричките са най-добрите коли, но хората са прости и затова не ги купуват.

30

Анонимен

преди 3 години

А ако спрат да ги финансират, хората ще ги купуват ли, щом са толкова добри. Те и сега с щедро финансиране електричките са по-малко от 1%.

29

Анонимен

преди 3 години

Пет пъти по скъпи от обикновените, подръжката им още по скъпа, батериите изхабят ли се сле няколко години трябва да платиш десетки хиляди евро за да ги приберат, ние можа да ги занеше на боклyka - даваш 70 хил евро и после никакъв шанс да го продадеш, едвам изкарват 200 километра по магистралата, с такова чудо и до морето не може да стигнеш, трябва 6 часа да го зареждаш. Ако не ги финансираха никой нямаше да ги купим и сега не ги купуват частни лица, само фирми за да спестят данъци.