27

Шерифова

преди 3 години

А за яхтите нещо да кажете ? Ние с яхтите кво да правиме ? Ше си плуваме из кариби мариби и ше си драпаме портфейлите.

26

Анонимен

преди 3 години

Какво слагате минуси на #24.Прав е водородната е най-добра, по добра и от електрическата.Електрическата, дали в града, дали извън някой тец(примерно) кълвач пушек.Докато водопроводната кола отделя само вода

25

Край

преди 3 години

Излишно се пените колите с ДВГ просто ще бъдат забранениГосподарите на света не искат всяко човече с кола - искат колите да са скъпи и малко.Под предлог екология - факт е обаче че не желаят да коментират колите на газ Метана е много екоВозте се че после нема

24

Анонимен

преди 3 години

Най добре водород. Другото е дизел

23

хохо

преди 3 години

Има един 2 основни проблема- 1.инфраструктура за зареждане и 2. Пари за закупуване и последващ сервиз. Затова си карам още дизела. Най -оптималния вариант в момента, и за 10год. напред, това са хибридите.

22

!?

преди 3 години

Стига хейт бе, моята дизелова със 80км/ч средна скорост изкбутва 1300км, на магастрала средна скорост 110км/ч на 900км пробег светна лампата и на 980 заби стрелката в нулата. Защо смятате че при електричките ще е по-различно?

21

глас от тъдява

преди 3 години

Бг е перфектна за ел.мобилност, - половината хора живеят в/около Сф(другата половина в Вн, Пл,Б) и съответно не вярвам да имат повече от 50км дневен пробег, съответно автомобил бил и втора ръка със 150-200км им е достатъчен. И ако се напънеш един път в годината и до морето може да докреташ.

20

пепи

преди 3 години

И в Испания бяха направили такъв експеримент.Мадрид Барселона - 26 часа и повече пари за ток , отколкото за гориво.Нормално се взима за 6 часа.Отделно кафета ядене по пътя,спане на хотел и кво ли не.Излезна 10 пъти по скъпо.Иначе според некви си приложение,всичко трябваше да е ок.Ама не . София - некоя вила покрай София да .Ама не и София - Варна.

19

Факт

преди 3 години

Две туби бензин и един компактен генератор за ток в багажника. Има видеоклипове в Ютуб как работи с една кола Тесла.

18

Анонимен

преди 3 години

Ех брей щяла да падне системата, ток нямало да има.... Китай преди дни пуснаха централа която трябва да възпроизведе ядрен синтез вместо досегашни които са на разпад. В Англия върви сглобяването на централа със същата идея. Руснаците и те имат такава разработка. Вятърни турбини вече има по 10 и нагоре мегавата. Има на къде да се развиват технологиите. Докато в Бг електричките станат масови ще има и нови мощности.

17

Глупости

преди 3 години

Като грохне батерията --НА ПРАКТИКА СИ КУПУВАШ НОВА КОЛА!/...да ми го подарят --не го искам../

16

Българина

преди 3 години

И защо да даваме субсидия, която отива директничо в джоба на Тесла или др небългарска фирма? Не ние се натисламе да караме тролеи, а ни натискат който иска да ни дава субсисидии

15

инженер

преди 3 години

Бабината ви трънкина, с три думи! Българите са бедни бе! Нали ако бяха богати щяха да си купуват по-нови коли, па макар и бензинови?Що за вопиющо неведение и неграмотност!Обслужват интересите на ГЕРБ може би? Нищо, те и без това ще паднат.Електрическа кола втора употреба звучи като бельо втора употреба - някой наскоро да си е купувал акумулатор втора употреба? Нали като му изтече живота и умира!В електрическите коли батериите са най-скъпия агрегат!И какви са тези "аналогови" коли?

14

Док

преди 3 години

От къде ток, ба? Всички централи да работят на макс пак няма да стигне тока само за зареждане на електрични! Това е факт на световно ниво. А дори и има някакви опити да се вдигне производството на ток, то ще следва огромно повишение, чисто и просто заради огромното търсене на ток! Първо трябва да се помисли сериозно за енергийната система и чак тогава да внасяме омаляли електрички от запад.

13

Христо Мотористо

преди 3 години

Какви коли втора употреба в България?!Втора употреба коли има в Порше БГ и Силвър Стар, където може да закупиш 3 годишен Пасат или 3 годишна Е класа, внос от официален дилър на марката от Германия!Това в Дупница или Горубляне са десета употреба автомобили, които не си знаят собствениците!Втора употреба автомобил на ток?!Не!Да смениш батерията на ел. автомобил не е като да купиш 4 нови гуми!

12

Анонимен

преди 3 години

Трябваше на електромобилите да се включва зареждането в средата на задната броня. Да бъде ясна символиката.

11

Анонимен

преди 3 години

ПРОДАВАМ втора употреба батерии -дурасел - могат да се ползват още много, само малко съм ги ползвал.

10

Анонимен

преди 3 години

Дано батериите да не се надуват и гърмят като на лаптопите след 10 години

9

Анонимен

преди 3 години

Ако минем на ел. коли ще загинем. Питам откъде ще вземем тока за тях. В Германия изчислиха, че ако всички коли минат на ток ще им трябват три АЕЦ, но те ги закриха. Ел колите на Тесла в Москва по данни от собствениците им едва минават 20 км. с едно зареждане Тесла обещава много килиметри, но без никаква консумация. Като пуснеш чистачки, радио, отопление и др. токът ти свършва много по-рано. Да не говорим, че в планините колите на ток са безпомощни.

8

Анонимен

преди 3 години

Един гледам го с часове зарежда един електрокар на Кауфланд питам го как е вика мани мани нов му дават 480 км а реално изкарва 350 а като стане на 5-6 години мисля че ще трябва нова батерия която хич не е евтина