До СметалотоАма как го смяташ? Щото всички ми смятат, колко им гори колата,като карат с 80, а после сравнява с Тесла, като кара със 140-150.
До пепиПепи ... не ги мисли тея работи. Освен това, ако някой продава акции, това не означава, че компанията ще спре. Гледате мнгоо американски филми.
Автомобили с вода е бъдещето. Само че водата за транспорт не е баш тая от чучурите, а и ще е по-скъпа. Освен товс туризмът е в рязък апад задълго, тайа че никакъв проблем отнодно многоместни рейсове и високи скорости. Обаче пък ще се диша чист въздух. Градският транспорт все още ни е на гайле - хем полупразен, хем опушващ, хем още редминуси.
Теслътъ дръжката - ако един процент започнат да продават акции на тесла,цялата компания ще се срине за секунди.
Разчитат на хайпа и невежеството (особено невежи с тези с неясно от къде многото пари).Скоро имаше пример как в Китай с новите батерии на Тесла-та пробега при по-студено на Модел 3 падал двойно. Ама той Хон-Гил-Дон от къде да знае, че Тесла по принцип не слагат термопомпи за студено време...То и франсетата така и много други, ама купена къща не се връща.
Какви са отговорите на основните въпроси относно е-колите?--------------Е-колите съ екологически чисти щото за предвижването си използват елекричество!Но, електричеството в промишлени количества се произвежда от вредните енерго източници като:- Въглища (Тецове)- Нефтени продукти- Газ- АЕЦАбе....., Дъ ривеш ли, дъ съ смейш ли....-)))))))))))
А като спре тока какво ще правят? Като дойде кризата за ел. енергия?От къде ще се вземе толкова ток?То само в България има около 2 800 000 автомобила!Ако всичко това премине на ток вие как си го представяте?Ми нали всички като почнат да зареждат на трифазния ток ще се срине цялата мрежа. Дори ида построим АЕЦ Белене и да ремонтираме АЕЦ Козлодуй да бачка на пълна мощност пак няма да ни стигне тока. Дори самите далекопроводи и подстанции няма да издържат на натоварването.
До АнонименПечалбата на Тесла идва най-вече от продажбата на еко-квоти на другите производители,а акционерите не са видели и цент дивидент 8 години.Все пак заводи в Китай и Европа са добра стъпка към някакъв успех на Мъсковия балон.
Ти първо се научи как се пише акумулатор, после провери колко струва съхранението и синтезирането на водорода и защо не го правят това по умните от тебе.
ИСТИНАТА Е В ВОДОРОДНИТЕ ДВИГАТЕЛИ!ТИЯ ТАНКОВИ АКОМУЛАТОРИ СА ВРЕДНИ И СКЪПИ--САМИЯ АКОМУЛАТОР , СТРУВА ПОВЕЧЕ ОТ КОЛАТА И САМОТО МУ РЕЦИКЛИРАНЕ ИЛИ УТИЛИЗИРАНЕ Е ВРЕДНО!
Тесла 559 млрд $Тойота 191 млрдФолксваген 96 млрдКойто продължава с двг ще потъне като Нокиа.
Пазара си каза думата, Тесла стана най скъпата автомобилна компания в света. *** умния обаче повече ги разбира нещата.
Бензинов автомобил на метан ми е икономически по изгоден от електричка. Говоря за чист пробег - километри цена.
Ние не пречим на земята, каквото е изровено от нея, ще си остане в нея, но тровим себе си. Двуличие без граници, уж по-чисти, а цапат повече
До Анонимен 1Задника ти дава още по голям въглероден отпечатък... Електрическите автомобили са бъдещето. Дизелите и бензиновите двигатели са в миналото вече
Какви са отговорите на основните въпроси относно е-колите?