Витошка откакто стана пешеходна съм минавал два-три пъти. Има само магазини втора ръка (Мания, Аутлети) и дюнери. Ако ми трябват дрехи отивам в някой мол, паркирам спокойно, обикалям десетина магазина за 20 мин и готов. Виж, събота и неделя в Педерайс се събира сичкото селенин и трябва да се избягва щото няма къде да се паркира. То събота и неделя са за екскурзии и туризъм, така че няма смисъл да се буташ там. В пешеходните зони да си ходят колеласти и да си миришат потни един на друг.
Абе в Германия същата работа. Затвраят улици за коли и ги правят пешеходни. Или правят от една улица с три платна - едното за колелета. Това е план навсякъде в Европа. Готвят се за обезлюдяването от вируса, който пуснаха. До 2025 се очаквало 1/3 да са измрели според военни източници.
Принципно всяко семейство трябва да има поне един автомобил, вкл. и в София, в т.ч. и живеещите в Центъра на София, независимо, че човек може да ходи на работа пеша, както е при мен, родил съм се в Центъра на София, живея в Центъра на София, работя в Центъра на София и ходя пеша на работа.
Смисленото решение е да се премахнат велоалеите и бус-лентите, да се върне организацията на движението от преди 1989 година и разбира се да се построят подземни паркинги, както беше предвидено и проектирано през 1986 година. Велосипеди могат да се карат и по улиците, както е било винаги, а бус-лента на Патриарх Евтимий си е пълно малоyмие.
До МенКрайно време е и в крайните квартали, където живеете гостите на столицата, паркоместата да се намалят с поне 50% и да станат платени и поне половината от улиците да станат пешеходни зони с велоалеи. Така е най- смислено и най- спаведливо.
До аз-ътЦентъра на София не е само на жълтите павета в т. нар. "триъгълник на властта". Доста по-обширен е. И в центъра на София няма само административни сгради, но и жилищни такива. И тъй като местата за паркиране са малко, добре е гостите на столицата, когато идвате "на кафенце на центъра" или да се разглеждате с влажни погледи витрините по бул. "Витоша", да го правите без автомобилите си. Защото проблема с паркирането се дължи именно на вас.
Малко е очевидно. 5000 лв. ще покрие част от щетите.И все се чудя, защо трябва да дадеш 500 лв за се мъкнеш на работа. А гуми, повреди - боже, боже!Аз винаги карам колело или пеша. Чувствам се супер. Само въздухът е скапан и улиците са станали паркинги. Така че на 8 метрова улица се минава трудно.
Софиянци никога няма да могат да избягат от вроденият си провинциализъм. Говорят надменно за провинцията, обиждат хората а са забравили, че цяла софия е построена от богати провинциалисти след освобождението и бай калтак - софиянец е получил всичко на готово. А самият той - неграмотен, с кални *** става кореняк столичанин. 3 поколения минаха...
Къде е записано някъде, че трябва да си паркираш пред входа? Това никога не ми е било ясно, защо някой си мисли, че това му е по право?
Да ти кажа, по-хубаво си е! Не съм съсед с индивиди като теб и това само по себе си свръхкомпенсира всякакви други неудобства.-----ами ... гадничко си е. сега се опитваш селф-психолоджи, нали ..самоуспокояване...ама ...гадничко си е...заведения, ппияни тва оннова... Музичка... А дребните ти селски обиди дори не ми пука за тех.Центъра е за провинциалисти. Да си заровят терлиците от село .
Ще спрът колите и София ще си е все така мизерна. Ще има прах от немити тротуари, пепел от разпаднал се цимент, ще смърди зимата на ***, лятото на дюнер. В Цюрих в центъра коли си карат навсякъде, има прекрасен градски транспорт, колоездачи и тротуари за пешеходците. Центъра е толкова оживен, колкото София не е и сънувала, свежо и чисто. Па тия нека забраняват, предводителят на бай-*** все пак е баш-бай-***. Безмилостен и безкомпромисен в своята простотия
Може да кара 100-годишна нафтова печка, но на автобус няма да се качи, защото му е под нивото на бегеца. Ако може, и на площадката пред асансьора ще си паркира миризливото возило. Но добри навици трудно се изграждат, нужни са поколения за смяна на мисленето.
Направете подземни гаражи под булевардите за живеещите и тогава затваряйте улици. Както е по чужбина.Поправих си грешката с булевард. Хахаха
В градовете трябва да останат само рейсове и таксита за по-възрастните. За младите велосипеди и тротинетки. Който иска кола в града трябва за да не му се забрани, да се направи да плаща, колкото струва една нова кола на година.Използвайки колата, той трябва да плати за потенциалните катастрофи, за задръстването на улиците и тяхното съсипване от колите, за болниците, които ще лекуват съсипаните дробове на съгражданите си и.т.н. ВЪН КОЛИТЕ ОТ ГРАДА!!!
Направете подземни гаражи под болевардите за живеещите и тогава затваряйте улици. Както е по чужбина.
Досега всичките предложения на Спаси София са стрували милиони безсмислени разходи от джоба на софиянци. Достатъчно е да споменем нощния транспорт...
Софиянци на протест срещу превръщане на улици в пешеходни