15

Анонимен

преди 3 години

До Бай КръстьоОфициален сервиз, гаранция... 40к смяна

14

Анонимен

преди 3 години

Автомата е по-скъп. Така, че още известно време ще хвалим ръчките.

13

Анонимен

преди 3 години

До ПроСоТоМисля че определено не си прав. Динамиката с ДСГ е превъзходна. Няма достатъчно бърз шофьор да сменява предавките както ДСГ-то. Липсва и слабостта при потегляне. Ако искаш има и ръчен режим

12

Анонимен

преди 3 години

Автомата е най-голямата екстра в автомобила.Ръчка кара човек който никога не е карал автомат.Веднъж пробваш ли няма връщане. Като секса е.

11

Шофер от 1981

преди 3 години

С кеф минах на "луна-парка" и не мисля да се връщам на ръчка, освен, ако не се налага.Да се чуди човек що съм карал до сега ръчка.

10

Анонимен

преди 3 години

До Бай КръстьоЗа всяка немска лимузина среден размер (Е-класа, серия 5, А6) автоматикът е задължителен и дори вече не може да се поръчват с ръчна, дори най-малките 4-цилиндрови двигатели. При евтините пластмасови френски (градски) коли ръчната кутия все още си е масова, и автоматиците им не са толкова добри колкото тези на ZF и Мерцедес.

9

ПроСоТо

преди 3 години

класическата скоростна кутия е за хора,които имат усет към автомобила,пътната ситуация и динамика.Автоматичната е за ...БЕЗ ДА ВЛАГАМ ОБИДНА НОТКА..е за жените-шоферки.И за снобите,естествено..Но,на кой каквото му харесва!..Стига да има пари да си го позволи..Аз лично се чувствам някакси пренебрегнат в автомобил с автоматика..Някакси липсвам като "господар на возилото"..За вас не знам..Както казах-въпрос на симпатия..

8

Анонимен

преди 3 години

Някой от новите автоматици с хидротрансформатор, харчат по-малко от ръчни.zf8hp от 2010 я има. Хидротрансф. са вече толкова добри, че на спортните вече ги слагат вместо двоен съединител.

7

Анонимен

преди 3 години

До Бай КръстьоДа не споменавам и перцата, кеф ти и ръчка. Едно прибиране Монтана - София през Лъкатник и след месец смених колата с автоматик! Рай!Сега чакам обаче на 40к колко ще ме одерат за смяна на масло :)

6

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 2Хюндай са всичко но не и с ниска цена. Качеството не искам да коментирам, имат си достатъчно трески за дялане

5

Курти

преди 3 години

До Онанистела ми свирни и на мене

4

Анонимен

преди 3 години

Абе хайвани механичната остана в миналия век аман от комунисти със десетилетия назад

3

Анонимен

преди 3 години

Аз си взех най-простия автомат хидротрансформатор, не се обслужва и ще надживее автомобила със сигурност, само гълта малко повече, но пълно щастие няма.Електричките също нямат скорости, а и следващата ще е такава.

2

Анонимен

преди 3 години

Хюндай имат в момента най-добрия баланс между ниска цена и качество на световния пазар. За Шкода и Дачия не знам и не мога да коментирам.

1

СТОЙО

преди 3 години

*** хора по евтино от автоматик ДЪСТЪР СУВ няма