35

Анонимен

преди 3 години

Няма такива сума за обслужване на автоматични кутий. Филтър и няколко литра масло. Пиниза е в машина за смяма на масла за скоростна кутия- да може с вакуум да изсмуче цялата течност, защото на самотек остава около 40%от старото масло.

34

Анонимен

преди 3 години

400+лева за обслужване на кутия са "евтина експлоатация"? В България ли? Знаеш ли в коя държава живееш или неможеш да си направиш сметката? Една смяна на масло на ръчни скорости е 40-50лв на всеки 7-8 гдини, когато се сетиш. За 400+лв много хора хранят цяло семейство поне месец. Повечето мъже в България карат 20-25 годишни и си сменят сами маслата, елементарна работа. Макс 2% в цялата страната сте тези с възможности да плащате на сервиз. Назаем е лесно да си модерен.

33

Анонимен

преди 3 години

Вчечният въпрос - дали да си купиш ново подобие на кола или за същите пари да си купиш употребявана нормална кола.

32

Анонимен

преди 3 години

Веднъж взехме rent-a-car една Киа Пиканто в Испания, но едва успяхма да си съберем малкото багаж, който носехме. Не бих си купил малка кола, освен ако няма някакви сериозни причини за това.

31

Анонимен

преди 3 години

За 45 хилки можеш да си вземеш някоя пребоядисана тотал щета, то и ти си като един мой дето е с Q5 ама няма дори камера и си държи телефона с ръка, понеже му е 3 бона екстрата за телефона.

30

Анонимен

преди 3 години

Започнах с Вартбург - ръчката за скоростите е на кормилото. После карах коли пак с ръчни скорости, но от 2004 година карам само автоматици. По-удобно е и не бих се върнал на кола с ръчни скорости.

29

Сат Н

преди 3 години

Ми аз съм се учил на ВАЗ 2101, ГАЗ 53 и Чавдар съчленен автобус, а пък първия автоматик, който съм подкарвал, беше една бяла пура 420 SEL. Така че ми е се едно.

28

...

преди 3 години

не знам какво плащате, но с малко късмет си вземате за 45к лв Ауди А6 под 4 години при което не сменяш нищо, просто се качваш и караш. Доста по-голям двигател и екстри които няма дори във върховите оборудвания на тези коли. Затова си купувам коли които са между 3 и 4 години, най-изгодните на пазара и задължително от Германия.

27

Щирлиц

преди 3 години

Имам достатъчно акъл,за да сменям сам предавките.

26

Анонимен

преди 3 години

Не ви знам какви коли карате, ама дори и на Киа за 30х. абсолютно всичко е автоматично, не само скоростите, чистачки, светлини - абсолютно всичко. Влизаш, палиш и заминаваш, не се занимаваш с никакви глупости.

25

Анонимен

преди 3 години

a kolko C2O otdeliat tesi faytoni i ot koi energien class sa?

24

redordead

преди 3 години

До 23Хайде, като падне сняг, да видим на моя аутбек автомат, колко ръчки ще му се опрат?Има 2 неща, които винаги ще искам в следващата ми кола - кожен салон и автомат...Първото, защото колата винаги мирише на кожа, както е излязла от завода, а не на 15 годишен диван в стара порутена къща, а второто, защото за градско няма по-добро...за извънградско, с 245 кончета, спорт режим и пера на волана съм пределно доволен.

23

истина е

преди 3 години

За средният българин , автоматика ще го кара в някой друг свят ,защото получава робски заплати !

22

Анонимен

преди 3 години

Аз чакам Tesla с ръчни

21

Жоро

преди 3 години

Хайде стига с тези глупости за сняг и автоматик.... в Канада 99% колите са автоматик със 6 месечна зима и температури до -40

20

Митко

преди 3 години

Къде са в тази фалшива класасия Мицубиши Спейс Стар - CVT и Тойота Ярис - CVT. Първата малко над 26 хиляди лева, а втората - малко под 30 хиляди лева ...

19

Анонимен

преди 3 години

До АнонименЛоста отдавна е премахнат на премиум колите. Най-често е някакъв въртящ се селектор, който е само електронно свързан с контролера на трансмисията. Ръчните спирачки също са с бутон. При по-старите автоматици, единственото механично предназначение на лоста е да зацепи един палец в трансмисията, когато се избере P режим.

18

Анонимен

преди 3 години

Освен това изглежда по-красиво таблото,когато скоростната кутия е автоматична.Предполагам че в бъдеще ще бъде заменен тоя глупав нелепо стърчащ лост с нещо като джойстик или с редичка бутони. Всички казват че автоматът изисква подръжка ми дали ръчката да не иска подръжка?Колко струва един съединител със смяна? 400-500 лв и ако си попаднал на некво менте догодина пак и отново.

17

Анонимен

преди 3 години

civic sedan 2017 с турбо и автоматик 6.5 смесен разход, пък вие си говорете колкото щете...

16

Анонимен

преди 3 години

До АнонименКое му е скъпо. От години карам Мерцедес Е320 ЦДИ с 5-скоростния автомат 722.6, и на 60 хиляди се освежава с 4 литра трансмисионно масло, един филтър и едно уплътнение. Всичко с труда не повече от 500 лева, и става за 2 часа. Мазно потегля, мазно сменя предавки. Вече ако се развали от селска експлоатация или селска поддръжка, това е друг проблем.