Няма такива сума за обслужване на автоматични кутий. Филтър и няколко литра масло. Пиниза е в машина за смяма на масла за скоростна кутия- да може с вакуум да изсмуче цялата течност, защото на самотек остава около 40%от старото масло.
400+лева за обслужване на кутия са "евтина експлоатация"? В България ли? Знаеш ли в коя държава живееш или неможеш да си направиш сметката? Една смяна на масло на ръчни скорости е 40-50лв на всеки 7-8 гдини, когато се сетиш. За 400+лв много хора хранят цяло семейство поне месец. Повечето мъже в България карат 20-25 годишни и си сменят сами маслата, елементарна работа. Макс 2% в цялата страната сте тези с възможности да плащате на сервиз. Назаем е лесно да си модерен.
Вчечният въпрос - дали да си купиш ново подобие на кола или за същите пари да си купиш употребявана нормална кола.
Веднъж взехме rent-a-car една Киа Пиканто в Испания, но едва успяхма да си съберем малкото багаж, който носехме. Не бих си купил малка кола, освен ако няма някакви сериозни причини за това.
За 45 хилки можеш да си вземеш някоя пребоядисана тотал щета, то и ти си като един мой дето е с Q5 ама няма дори камера и си държи телефона с ръка, понеже му е 3 бона екстрата за телефона.
Започнах с Вартбург - ръчката за скоростите е на кормилото. После карах коли пак с ръчни скорости, но от 2004 година карам само автоматици. По-удобно е и не бих се върнал на кола с ръчни скорости.
Ми аз съм се учил на ВАЗ 2101, ГАЗ 53 и Чавдар съчленен автобус, а пък първия автоматик, който съм подкарвал, беше една бяла пура 420 SEL. Така че ми е се едно.
не знам какво плащате, но с малко късмет си вземате за 45к лв Ауди А6 под 4 години при което не сменяш нищо, просто се качваш и караш. Доста по-голям двигател и екстри които няма дори във върховите оборудвания на тези коли. Затова си купувам коли които са между 3 и 4 години, най-изгодните на пазара и задължително от Германия.
Не ви знам какви коли карате, ама дори и на Киа за 30х. абсолютно всичко е автоматично, не само скоростите, чистачки, светлини - абсолютно всичко. Влизаш, палиш и заминаваш, не се занимаваш с никакви глупости.
До 23Хайде, като падне сняг, да видим на моя аутбек автомат, колко ръчки ще му се опрат?Има 2 неща, които винаги ще искам в следващата ми кола - кожен салон и автомат...Първото, защото колата винаги мирише на кожа, както е излязла от завода, а не на 15 годишен диван в стара порутена къща, а второто, защото за градско няма по-добро...за извънградско, с 245 кончета, спорт режим и пера на волана съм пределно доволен.
За средният българин , автоматика ще го кара в някой друг свят ,защото получава робски заплати !
Хайде стига с тези глупости за сняг и автоматик.... в Канада 99% колите са автоматик със 6 месечна зима и температури до -40
Къде са в тази фалшива класасия Мицубиши Спейс Стар - CVT и Тойота Ярис - CVT. Първата малко над 26 хиляди лева, а втората - малко под 30 хиляди лева ...
До АнонименЛоста отдавна е премахнат на премиум колите. Най-често е някакъв въртящ се селектор, който е само електронно свързан с контролера на трансмисията. Ръчните спирачки също са с бутон. При по-старите автоматици, единственото механично предназначение на лоста е да зацепи един палец в трансмисията, когато се избере P режим.
Освен това изглежда по-красиво таблото,когато скоростната кутия е автоматична.Предполагам че в бъдеще ще бъде заменен тоя глупав нелепо стърчащ лост с нещо като джойстик или с редичка бутони. Всички казват че автоматът изисква подръжка ми дали ръчката да не иска подръжка?Колко струва един съединител със смяна? 400-500 лв и ако си попаднал на некво менте догодина пак и отново.
До АнонименКое му е скъпо. От години карам Мерцедес Е320 ЦДИ с 5-скоростния автомат 722.6, и на 60 хиляди се освежава с 4 литра трансмисионно масло, един филтър и едно уплътнение. Всичко с труда не повече от 500 лева, и става за 2 часа. Мазно потегля, мазно сменя предавки. Вече ако се развали от селска експлоатация или селска поддръжка, това е друг проблем.
Кои са най-евтините коли с автоматик в България?