56

до 59

преди 3 години

Незабравимо за мен беше, когато с колекционерски Мустанг от 70-те с моя близка приятелка си направихме Road Trip из САЩ. Е няма да го забравя никога! Кеф, комфорт, класика. Вманиячена е на тема стари коли. Купува на търг и реставрира- това й е бизнесът. Самата тя иначе кара немски автомобил на няколко месеца.

55

голямата умна глава

преди 3 години

купи си ФИАТ да те е ядкупи си Москвич за да си пичкупи си Форд за да си гордкупи си Рено-яж л**но

54

Анонимен

преди 3 години

Аз пък бих се лишил от всякакви електронни *** с изключение на хубав климатик.Удобни,седалки,автоматик,работещ климатик и готино аудио.А да и хубави фарове.Е тва ми трябва а иначе дали ще си гледам на телефона колко бензин имам или на таблото и дали ще е на дисплей от 16 млн цвята или просто стрелка с мин1/2мах ми е се тая.За съжаление дори и премиум модели имат много гадни седалки.Малки и твърди.Липсват ми плюшените кресла огромни и меки на рено Сафран или старите американски кошници..

53

Frank

преди 3 години

Разбира се имам RR Silver Cloud в гаража но той е за разходки по крайбрежието в Ница. Не е лоша машина, мощност достатъчна, вози безумно удобно. Няма такъв кеф, но си има цена и е като старото вино - с годините става по скъпо.

52

Анонимен

преди 3 години

Гледайте мотора как върви дали не сменя обороти на празен ход и не пуши .Заслушайте се в двигателя как работи на празен ход ,звукът трябва да е тих монотонен като леко шумолене на листа на дърво.Ако чуете нещо като прекъсване и промяна на звукът тва значи между 200 и 1000 лв за повечето модели изразено в ремонт.Проверете всички електрически механизми-стъкла,врати,огледала понякога ремонтът може да е потресаващ като цена.Вижте дали автоматикът сменя плавно и не придърпва-ако не бягайте надалеч.

51

Анонимен

преди 3 години

Тази статийка ми се вижда лекичко продажна, как може от днеса да публикувате такива глуппости, че те гаражните сервизи по-добри от оригиналните, кви са тия глуппостти дето ми плещитте? Искат да се оттърват от по-старите здрави и добри машини, защото по тях няма много електроника и са сигурни и не могат да ви контролират и катастрофират ако така искат и може да се заключите вътре и да ходите където си искате. Няма да се учудя да удрят паркирани стари коли,за да им пада търсенето.

50

До Анонимен 48 до 46

преди 3 години

Ами и аз мисля, че това е идеята да се споделят впечатления не колко струва па на жената ква е... С масаж не ми беше попадала и за това питах. Иначе за колегата за конските сили поне за мен до към 400 все искаш да има още, нагоре обаче става опасно поне за мен. Просто става доста бързо за реакциите ми.

49

Анонимен

преди 3 години

До френски сеатГлупости. Моделите на премиум марките от средно ниво и нагоре (Е-класа, серия 5, А6) си ползват немски двигатели с немски скоростни кутии (ZF8HP, Mercedes 9G-Tronic), и шаситата им са разработени върху собствена платформа. Това, че са сложили някакъв дизел на Рено в най-евтината Ц-класа за източноевропейския пазар, е отделна тема.

48

Щерю

преди 3 години

Ако марката на автомобила започва с Мос и завършва с квич - грабвайте я! Това е колата...

47

френски сеат

преди 3 години

Почти всички марки имат joint venture с други марки , тоест на един конвеер може да се произвеждат няколко вида части за различни марки , така че тези които карат бмв да не си мислят че колата им е сглобявана от богове ами може тоя който е лял главите за двигателите преди тов да е лял на ребо или пежо в същия цех

46

до 45

преди 3 години

Ха-ха- още един колега по марка и модел. Забрави и Brembo спирачките и 20-инчовите джанти. Това грабва на момента феновете на по-спортните семейни коли. И ти си с Brembo, както и при GSi ги има. Абе, има премиум екстри- факт. Приятна е. Аз чак 25000км не съм й направил, моята е още на 18.

45

до 46

преди 3 години

Смислен избор откъм цена/екстри/перформънс. И е красив. След 2-3 години няма да си го взема новия, защото вече е Пежо, сменям го. Колата не е нещо, към което се привързвам. Просто споделям лично мнение какво съм карал и какви впечатления имам. Нищо повече. С приятелите ми постоянно спорим за коли- всеки вижда нещо хубаво в неговата си (и те са със сходни модели като размер и хора с деца- кой Мазда, Шкода, Рено, БМВ, Ауди, Лексъс, Тойота итн).

44

Анонимен

преди 3 години

До АнонименИ какво му харесваш на този Опел. Масов ширпотреба-автомобил, произвеждащ се от GM под 5 различни марки на 5 континента. В Англия Воксхол е символ на посредственост и среднячество. Коли за пазаруване до супермаркета, в които няма капка емоция и удоволствие от шофирането.

43

до 41

преди 3 години

Insignia има и head-up на самото стъкло, както и обдухване, подгрев на волан, автоматично спиране при опасност, адаптивен круз контрол, автоматично паркиране и какво ли не. Масажът е голям кеф- всеки ден го използвам. Всяка премиум екстра, която е смислена, я има там, но някак при Шкода все липсват. Факт е, че на Шкода самият интерфейс на таблото е по-смислен и красив- има разни лиготии да си сменяш цветовете на амбиентното осветление итн, но и при Опел не е дотам зле. Там Шкодата бие- не споря.

42

Frank

преди 3 години

Нисан , не си знае километрите. 2,2 DCI 100 Kw. Няма грижа по него. Завода в Барселона. Единствено малък проблем е нафта менте. Но има решение.

41

Анонимен

преди 3 години

И аз като човека долу карам само нови автомобили, но за момента съм имал само 3. До момента съм карал Renault Megane, Mazda 3, Opel Insignia (но не gsi, но със същия 260 коня мотор). В общи линии вече на кола под 250 коня няма как да се кача... Друго си е- кеф на макс. Избирах измежду BMW 5 на 1 година в гаранция, Passat, Arteon, Superb, Insignia, Mazda 6. Ами най-смислено откъм пари беше Opel. Никога не съм карал преди, не знам дали е добра, за 25 000км и година и половин няма проблеми никакви.

40

Totenkopf

преди 3 години

***, ти си истински талант сега, какво и от коли ли разбираш?

39

До 36

преди 3 години

Съгласен съм, че всеки си има предпочитания. Понякога адаптивното окачване може да е добре и зле. В смисъл не само за повреди но понякога успяват да настроят окачването достатъчно добре и просто да не е необходимо. Масаж на седалката, кажи честно колко често го ползваш? За мен по добра екстра е обдухване и си търсех такава..другата за мен добра екстра е хедъп дисплей но да го показва на самото съкло..

38

Анонимен

преди 3 години

Разбираш ги нещата. Евала! Само да дадем жокер, че една Premium Selection BMW кола, например, ти идва в mint condition и с гаранция и без никакви следи от камъчки или каквото там си искал да кажеш. Доста сериозна глупост си написал! Иначе долу са прави. Всяка кола на 15 години е ***, освен, ако не е някаква колекционерска красота. Всеки втори ceляндур ми се качил на Ауди, БМВ и Мерцедес на 10++ години и се мисли за милионер... А тия коли ги изхвърлят в ЕС хората...

37

до 38

преди 3 години

"Камъчки"?! Ти сериозно ли?! Самата дума "дарак" и "бангия" е равносилна на "кола на 10-15 години". Колата е вещ. Сменя се на всеки 2-3-4 години и старата се забравя. Освен, ако не говорим за класики, за каквито не става дума в статията. Кола на 10 години не бих си купил никога, ама никога.