Ей тука само от корифей нагоре. Едно е безспорно - нямате равни в разтягане на лакърдии. А де да можехте и да разбирате от коли ......
В България се продават само трошки, в чужбина като чуят, че българи идва с микробус чужденците се ослушват и излизат на площада да си продадат счупените таралясници, качват ги на платформата, газ до България, там лек козметичен ремонт и хайде на пазара с ненормално завишената цена. Купуват кошници за по 1000 евро, а в България ги търгуват по 5000, ето това е бизнеса на българина. Дори да е скъпа колата, пак няма никакви гаранции, че ще купиш нещо свястно.
Направо ми се просълзиха очите, некви 123ки, гледам календара,вече сме почти 21г от новия век.
подменили частите на старите коли с фалшиви военните или наблъскали старите коли с войната по пътищата умишлена и сега ви изглежда че новите коли вървят, новите коли за нищо не стават..И не ми отговорихте на въпроса що максималната ти мощност трябва да е надута до небесата, след като няма никаква зона на мощност и не става да се кара спортно
''Москвич-408'' двата фара от първите,произведен 1966г.цяла седалка отпред,горни скорости.Стъклена бензинова помпа,манивела,малък радиатор като за Сибир,пали при минус 30 от раз!Хрусчов ги е разтрелвал за некачествена работа!Няма чупене!Всичко се ремонтира на пътя!
Трошка лииии?!Жестоко съжалявам,че си продадох 123-ката!Този автомобил щеше да ме надживее!Е, сега ще надживее колекционера на който го продадох....
Язе па си купуем кола саде от с. Енево шуменско. Село село аммаа пичовете си разбират от работата. Хем колите са арни, хем километрите малко,ем пък всите са нововнос. Вчера включвам интернето иии що да видим,таралясници дека са пуснали корени от преди 3 годин,пише,че са нововнесени преди 10 дена. Може да Ви ги изброим и по марки. Е,па паднааате ми в очите. Може да сте Шапо и син може да сте "Шапо и двама сина" ама нема да купуам вече от Вазе.
W211 e също много корав и луксозен автомобил.Виждал съм такива на по милион километра -с малко ремонти още движат.Единствената болежка да автоматиците особено 7г.Прекалено наточените модификации съветвам да се избягват защото цените на ремонтите са солени но ако искаш нещо като w124 само че правено след 2000-та те съветвам да се ориентираш към това.Ем евтино ем здраво а луксът вътре напомня на евтино бентли.Е по-гадно е от бентли.Седашките се протриват на 400 хил км ;)
аре обяснете ми какви са тия конски сили при новите коли които купувате и икономична кола едновременно, при положение че вътре всичко е електроника, може отвреме на време да я правят по-мощна или по-икономична в зависимост от теста, кво ви казвам, мамят някъде, нали всичко следят с камери големите компании, в реално време могат да ви променят електрониките по колата..
при новите коли всичко е конспирация, няма да се учудя вътре да има някъде разредител на горивото, да намалява мощността реална на колата и да е по-икономична и да купувате мощен двигател само на хартия. И що толкова надути мощности, като е само максимална мощност, в ниските обороти е много зле и много ниска мощност и въртящ момент, тъппо направено!
124-ката си остава джипсидрийм. След него мерцедес си поправиха грешката, като направиха це класа - слабо окачване, малки дефекти по мотора, лоша ел. инсталация и изключително ръждясващо купе.
В България каквото и МПС да си купиш или внесеш, след 5 години е амортизирано. Кофти горива( особено дизела), кофти масла, кофти части, кофти пътища.
има един модел на мерцедес w124 1985-1995, това е от ерата когато беше състезанието между концерните кой ще произведе най здрав автомобил, с този модел мерцедес за малко да фалират защото с години не влизал в сервизите , съкратили половината механици през 90те в центровете на мерцедес заради този модел, от тогава са се разбрали повече да не ги правят тези експерименти
Как да разпознаем "трошката" преди да си хвърлим парите за нея?