Цената е такава, защото ремонта поради демонтажа на старото положение и последствие изграждане на новото се оскъпява.
АНОНИМНИ:Я СИ ПОСТРОЙ КЪЩА В/У ПЛОЩА И СЛЕД 15 ГОД. МИ Я ПОДАРИ АЗ ЩЕ СИ Я РЕМОНТИРАМ. *** ЛАН.
Като Бойко рекетьора накара всички фирми с просрочени вземания да отпишат по 20% от задълженията към тях за да им изплати дължимото.Още при първия мандат.
А защо строителят не е длъжен да ремонтира безплатно? Защо това не е заложено в договора? Който го е подготвил и подписал тоя договор трябва да бъде съден за ощетяване на държавата. Какво ни интересува нас прахта - ако някой е строил некачествено, този някой да бъде глобен, сложен в черния списък и съден, заедно с всички официални лица участвали в престъплението.
"Норми има, стандарти има. Всичко е ясно. Просто сме в такава среда", коментира Колев.Среда от инфлантилна хора
Как да обясни човек като за де-били?За да построиш път върху празна площадка е едно.Да ремонтираш път - първо трябва да премахнеш некачествения път и после като разчистиш почваш да строиш наново?АНАДЪМО?Много често ремонти и на пътища излизат по-скъпа от нов път.Обаче профаните реват та се късат.
НАДУТА ЦЕНА: ДА КРАДАТ КЪТ ЗА ПОСЛЕДНО. ДАВАЙ ПРЕЗИДЕНТА ПРАВИ ПАРТИЯ И ГИ ВКАРАЙ ВЪВ СЪДА, ПОСЛЕ ЦСЗ. ТИ СИ НАЙ СМЕЛИЯТ ПОЛИТИК. ТИ СИ НАДЕЖДАТА НИ.
А тези на Бойко все едно не пропаднаха. Я се разходете до северната тангента - след 2 години има напуквания, дупки, пропадания. Ами Малинов? Ами Цариградско? Ами Графа? Ремонта на ремонта на ремонта
като е доказано, че е ползван некачествен материал, защо няма обвинени и осъдени? И тия телвезии защо не следят темата, а ни занимават с глупости от рода, кой с кого се сбил и т.н.
До 66Фигурнта мълчи защото не я е строил Бойко а Серго и хората на хидроинжинера.Ама е по -удобно да се "забравят" някой неща.Те това е две неща построиха другарите плюс хидроинжинерите Цанков камък и тази отсечка.Язовира го дострои Бойко и направи пътя ,че бяха оставили хората без път.Пуснаха го и го източиха да оправят изолацията на дъното ,че те другарите и там бяха спестили от материали един милиард и 200 милиона само струва.Сега и другата им гордост ще пренаправи не поправи да сме точни.
Същевременно законът категорично ѝ забранява да ползва подизпълнители. Но пътят за заобикаляне на това неудобство също е отдавна прокаран използват се т.нар. договори за външни услуги с частни компании, например за наем на техника или за продажба на строителни материали. Кои обаче са тези доставчици на услуги това е строго пазена тайна.
Как мислите, много или малко са 1,1 милиард лева за 66 километра магистрален път в Дунавската равнина? Почти толкова бяха отпуснати тези дни за изграждането на участък от пътя Видин-Ботевград. Въпросните близо 66 км. бяха възложени директно и без търг на държавната фирма Автомагистрали.С това обаче проблемът не се изчерпва. Защото въпросната фирма не разполага нито с хората, нито с техниката, необходими за изпълнение на такъв обект.
Поредния случай доказващ, че в България контролните органи не работят. Контролният орган, който контролира всичко се казва прокуратура. ББ имаше 12 години време за реформа, защо не го направи си отговорете сами.
До Кви 25 лева бе КировЧовекът говори за м2, там са ок 3 тона...+ транспорт и пр. Чукча писател, не мислител
Евтиното , винаги излиза ПО-СКЪПО !Колко пъти се ДОКАЗВА ТОВА ,... АМА ИНАЧЕ НШМА ДА-ЛА ВЕ-РА !
До Анонимен 48Май само политика и политически пристрастия Ви се виждат .Някъде да съм споменал партия или политик ?
Защо цената на ремонта на "Тракия" е близка до тази за построяването?