Подгряването (и форсирането) на двигателя, рано сутрин в събота и неделя, може да ви донесе нещо тежко по предното стъкло, хвърлено от висок етаж, от някой който още иска да спи.
Ще ми кажете,че 2020 година маслата са по-качествени от това,което бяха компаниите преди да се обединят!Нямам предвид 'Приста',Диона' и т.п!
До Анонимен 14Ама верно ли? Предната ми кола я карах без подгряване, с изключение на времето за почистване от сняг и я продадох на 140к като нова, да говоря за дизел
То пък големият зор. Палите бензиновата горелка, мушкате я с пламъка под картера и чакате 10 минути...
А на някои как са им скъпи старите c-класи?Все пак говорим за качествени здрави и стилни автомобили!
До ХемусМухаха, кви 5 минути да качи и разбие маслото. Отгърнете календара и вижте коя година сме и вижте какви са маслатаПо темата, паля и тръгвам. До достигане на 90С не минавам 2к оборота, това за дизел. Зимата чакам 2-3 мин, докато изчистя снега, иначе може цял ден да чакаш дизела да загрее
До ХемусТи си знаеш.Щом ти е толкова скъп - подгрявай го.И като те надживее - внуците ще го дадат за скраб.Признавам си, даже не се сещам каква беше тая кола сафран, клоня към рено, сега ще питам гугъла.
Този Сафран съм го взел с триста зора и връзки,понеже е бил дипломатически автомобил във Франция!Двигател,окачване,ходова част,интериор и т.н не ми се коментират!Да ще чакам да ме надживее!
Любима тема,понеже някакъв '***' ме изкара миналата седмица,че съм комплексар!Да добавя също така съм педофил и ***!Иначе едно пет минутно подгряване на двигателя да вдигне маслото няма лошо!Тия с новите двигатели няма да надживеят на Сафрана ми,ама сега като се почнат едни алабализми
До Анонимен 2Не е верно! Двигателя се търка с вълнена кърпа докато се подгрее. После се пали...
Стари лади дори с подгряване на 100 000 километра с 2 основни ремонта , а съвременни коли на половин милион километр без подгряване . Поредните глупости на dnes.bg.
Трябва ли да подгряваме съвременните двигатели преди да потеглим?