61

Анонимен

преди 3 години

Познавам един испанец, и човека прави кирии до Италия или до Германия и винаги за петък си е в испанската база, оставя им камиона и почивката си е вкъщи. Така ме напълно правилно са им го казали - фирмите да си организират графиците, като не им изнася да отворят клон регистриран в съответната държава и да продължават какта до сега.

60

И

преди 3 години

В допълнение към предходната Наредба, моля за шофьорите, които нямат семейства, служебно да се осигуряват жени/мъже, в зависимост от интимните им предпочитания, като средствата, за тази цел, да бъдат по Оперативна програма "Шофьор". Средствата ще бъдат разпределяни в съотношение 90/10 - 90% от държавата, а 10% от фирмите.

59

И

преди 3 години

Сега очакваме допълнителна Наредба от МЗ, в изпълнение на Пакет Мобилност, която да задължава собствениците на транспортни фирми да осигуряват служебно на спедиторите си успокоителни хапчета, защото стресът, възникващ от липсата на достатъчно товари от и за България ще ги подлуди

58

З

преди 3 години

До VАми да си дойде в БГ-то, да си намери работа в някоя производствена фирма за около 1000 лева, а не за 4000, да работи от 08:00 до 16:30, с 30 минути законова обедна почивка при 5-дневна работна седмица по КТ, в допълнение събота и неделя почивка и няма да има драма.

57

V

преди 3 години

И кое му е лошото ? Че на един месец веднъж ще се връщат от работа в дома си ? Ами тоз дето вика че това било лоше да проблва да работи 30 дена и да почива един ден да видим кво ще стане ? Хич не е лошо .Много си е нормално даже .

56

Христо Христов

преди 3 години

До Г/42Защото (една от причините) там им е по-скъпо да намерят кадърен кадър, който да провери събитието... И така растат цените на застраховките.

55

Анонимен

преди 3 години

До КанадаТака е. ЕС бавно но сигурно се превръща в едно образование с фокусирана индустрия в Германия и периферия която да доставя мозъци, работна ръка и храна на немската индустрия и от време на време забавления като платена любов и плажове с бира за немските работници. Но за САЩ също е сложно да се каже колко дълго ще е нормално място. С тези увлечения по стари комунисти като Бърни Сандърс ше стане и там ***.

54

Христо Христов

преди 3 години

До Анонимен/45Те и преди *** са крадяли... но е имало полиция дето да гони и бие... а сега са ги оформили като политкоректни ***.

53

Канада

преди 3 години

А да и забравих ЕС не е недоносче.Напротив много ди е добре. Просто не е създадена за българите, а БГ ще бъде вечния заден двор за отпадъците. Както виждате фактите са на лице.

52

Христо Христов

преди 3 години

До Анонимен/51ес е комунизъм в най-извратения му вид и мащаби: и като преразпределение и като диктатура и лицемерие и като потомственаприемственост (за неверващите да видят кой е бащата на урсулата)...

51

Канада

преди 3 години

Аз от 2015 карам камион от Канада до САЩ и обеатно.Чера ги тия глупости и разбирам колко правелно съм постъпил като напуснах не само БГ а и целият тоя насеан съюз.Още през 1995 разбрах че за БГ няма да има Европейски съюз независимо дали ще е в него по документи. Е явно така и стана.Сега дребен и севден бизнес няма да има. Транспортните компаний ще затворят, при това всички, а на тяхно място ще дойдат немски (както е с веригите супермаркети),Да ви е честит съюза, аз за него не съм гласувал

50

Анонимен

преди 3 години

ЕС е едно недоносче

49

Ж

преди 3 години

Тези мерки противоречат на основен европейски принцип - за свободно придвижване на стоки и услуги.Ако реша да правя групаж от Южна Турция за Швеция, да минавам през митнически формалности и гранични процедури, да спазвам времена за шофиране тези 3-4 седмици може и да не ми стигнат за прибиране на шофьора Някой ще каже, първо в склад, а оттам на бегом, дааа, ама нямам пари за склад, а и да имах, така се увеличава и себестойността и времето за доставка.

48

Е

преди 3 години

До 48Заплатите може и да не свали, но цените на транспортите по експорт и импорт със сигурност, защото изборът ще бъде по-добре капка, отколкото нищо, за да се прибере камиона. Ние сме малък пазар.

47

:S

преди 3 години

До 44 точно обратното, ако имахме държавници можеше да се направи много, защото това е закон който нарушава основните правила на съюза за равнопоставеност и конкурентоспособност и трябваше да го нападнат по тези параграфи. Този пакает сваля заплатите и цените в една област представляваща 17% от БВП. Само географски погледното, няма как този закон да е изгоден за периферията на ЕС. Трябва да се борим за европейски стандарт на наша територия, а не да клякаме на чужди страни.

46

Анонимен

преди 3 години

До Г 39Български застраховки = български стандарт = българска работа. ама българска!

45

до 41

преди 3 години

Да за това се иска да се работи , не съм казал че е работа за бизнесмени които се плашат да свършат някаква работа.Да кофти е за тези бизнесмени които предпочитат да не работят но да им капе по малко.Но е страхотен шанс за онези които не се плашат от работа и е много добра възможност за развитие на икономиката ни.А и крайно време е да започнем да вярваме на менажерите които работят качествено ,а не онези които отчитат дейност колкото да капе и съответно малко капе и към работниците.

44

Анонимен

преди 3 години

"безнадзорен камион на паркинг не ми се оставя"Колко жалко е, че в 21-ви век човек се притеснява за кражби в страни като Германия, Франция, Белгия. Ето до това доведе евро-атлантическата политика на мулти-култи. Паркираш в Германия, идват босненци или мароканци и ти претарашват камиона.

43

Анонимен

преди 3 години

До :S"А те вече няма да са в България."Да, България ще пострада от тази индустриална революция, но няма нищо което бихме могли да направим (освен да бяхме дали 3 милиарда за да произвеждаме ние ТИРове вместо да купуваме Ф-16). Не може човек да иска да живее в Европа, да иска да има европейски заплати и да работи професии с ниска добавена стойност. Българите трябва да се ориентират към по-квалифицирани специалности или ставаме Египет в рамките на Европа. Не става с тираджии и туризъм.

42

Анонимен

преди 3 години

Супер. Сега да приемем еврото и да си закачаме примките.