Кметицата да прави паркинги за коли, а не да се фокусира върху градския транспорт. Никой няма да ползва метро и автобуси в Ковид ситуация. Всеки ще предпочете личен автомобил.
Ами сеяндурите си бегаха на село а ние Софиянците не се возим в сеяндурско метро миришещо на мъ, рша.
Нека не забравяме, че във всяка война, включително, в тази срещу коронавируса, освен жертви и губещи, има и такива, които печелят добре и дори много добре. Посочете печелившите и пишете за тях.
НякоЙ приходи. Това говори достатъчно... Неграмотни журналисти, неграмотни учители, неграмотници начело...Тъжно...
Е и, все едно са частна фирма и ще обявят банкрут, ще спрат дейност и уволнят служителите си. Просто взимат от бюджета колкото смятат, че са пропуснали и продължават. Нали така?!
Метрото и градския транспорт още ползват билет двойно увеличен от Фандупковата вещица без обосновка и финансов анализ
Цитат: Иначе Барбалов поясни, че кризата се е отразила най-лошо а градския транспорт, където загубите са около 24-25 млн. лева.?Манипулационно изказване. Не става дума за загуби, а за нереализирана печалба, т.е. градският транспорт си е на печалба, но с 24-25 милиона лева по-малка. Това е странно, след като почти всички пътуват с абонаментни карти, а не с билети и 90% от приходите са от картите, а не от билети.
"от непродажбата на карти за градския транспорт."-------------------------------------А колко валидни карти "изгоряха" по време на извънредното положение?
Заради COVID с около 200 000 по-малко пътници в метрото