16

Пешеходец

преди 3 години

Аз имам един въпрос към велосипедистите - редно ли е да се кара колело в подлез? Никъде по света не съм виждал такова нещо, а пък в София това е установената практика. Вече и в подлезите трябва да се оглеждаш някой летящ на велосипед да не те отнесе.

15

оСери СОФИЯ

преди 3 години

пак се оср..ха! Този "Булевард за всички" е всъщност прокарване на идеите им с малко ум, за булевард с бус лента и две велоалеи. И всичко това за сметка на автомобилния трафик. Това ще е стеснение предизвикващо шум и завишено замърсяване. Но това е цената на бОНЕВ за златното му пръстче.

14

Реалист

преди 3 години

До 11 3мИма огромна разлика между покрити многоетажни паркинги и платена зона за паркиране, но щом не я схващаш, не може да ти се помогне.

13

До 11 3М

преди 3 години

Няма град по света, в който в Центъра да се движиш само пеша, с колело и с градски транспорт. Това е много порочна идея за София, където в Центъра живеят над 200 хиляди човека, които ти искаш да лишиш от правото да се придвижват с автомобил, за да може ти да си джиткаш с колелото. Това, че трябва достъп на пожарни и линейки, не те интересува. Това, че има трудно подвижни хора също не те интересува. В нормалните градове правят други неща.

12

Барни Ръбала

преди 3 години

доле ГЕРП Гешеф

11

преди 3 години

До РеалистДали плащаш за многоетажни паркинги или зона, няма разлика. Въпроса е да се махнат автомобилите от центъра. Там трябва да се ходи пеша или с градски транспорт или с велосипеди!

10

Mi 9

преди 3 години

СУПЕР ПРОЖЛЕМА ДОЙДЕ ОТ ПРАВЕНЕТО НА БУЛЕВАРД ВИТОША САМО ПЕШЕХОДЕН ОТ ТАМ СЕ ПРОПУКА МНОГО ОТ ТРАНСПОРТНОТО ТРАСЕ. МЕТРО, ТРАМВАЙ И ТРОЛЕЙ ТЯБВА ДА ИМА ПОВЕЧЕ КАТО ТРАНСПОРТНИ СРЕДСТВА. АВТОБУСИТЕ ТРЯБВА ДА СА НОВИ И НА ГАЗ. НО ВСИЧКО ТОВА СТРУВА МНОГО ПАРИ. ДАНЪЦИТЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПИПНАТ И ДА ПЛАЩАМЕ ПОВЕЧЕ И ПО-ЧЕСТО.

9

Реалист

преди 3 години

А нещо за общински многоетажни подземни и надземни паркинги няма ли? Така се решава проблемът с паркирането, а не с платени зони, които го задълбочават.

8

Факт

преди 3 години

Мърлява работа, типично за ГЕРБ.

7

12МСП

преди 3 години

Бях останал с впечатление ,че трасето на тролейбус 7 функционира от почти година, сега се говори са за промяна.Промяна на какво, на построето трасе ли нещо друго

6

Анонимен

преди 3 години

Да вкарат спирките по Цариградско в локалното за да бъде хем безопасно хем да има адекватна бус лента.

5

Анонимен

преди 3 години

Пак едни пари,вика мисирка.Перник- 12 млд- ВиК.Вика Джироско.

4

НА ПАРЧЕ

преди 3 години

А кога ще се спрат автомобилите по Мария Луиза от жълтите павета до Лъвов мост за да има пешеходна зона, велоалея и трамвай само? Така ще се получи вело и пешеходна зона от НДК до Лъвов мост? Могат да оставят и две пресечни улици по-които да минават автомоли еднопосочно - Симеон и съдесната улица..А и ще спомогне да се развие този район, който е една малка клоака само на 3-4 минути от парламента. Трябва да се мисли и планира маалко по-глобално, а не всичко НА ПАРЧЕ.

3

Анонимен

преди 3 години

Дано е сполучливо!Добре е да се окуражава карането на колело. Повече велоалеи и ако е възможно охраняеми паркинги за велосипеди.

2

Анонимен

преди 3 години

Браво!! Трябва да се върви към промяна. Ремонта на Пл. Света Неделя, със затварянето на Стамболииски, пешоходна Съборна,, повече велоалеи по малко коли и транзит през центъра. Трябва да се изградат още малко булеварди, като Каблешков, и за влизане в центъра такса, както е навсякъде по света. Нов градски транспорт, хубаво е да заочнат да правят и многотажни паркинги и по центъра няколко и по кварталите, а които спира в зелена площ яко глоба.

1

Анонимен

преди 3 години

Айди другарье, уа, от бьесипьету казаха ногу да виками и ногу да им убясняами на хориту тука за къкво стаа въпрос, уа! Въй уа! Действами уа! Транспорта ши стани така - праим 5 фирми, раздьелят си пу 3 махли и 2 зони. Ши внисьем нови автобусье фторъ ръка от ГДР, ши ги пълним с газьол. Мьетро ньема да има, уа. Трамваи нье! Кот такуо уа! Въй уа! Ши има кибапчита!