9

Какви загуби?!?

преди 4 години

Говорят за пропуснати ползи (не загуби) и то в момент, когато нямат разходи за гориво, персонал, обслужване, кетъринг и всички други договори сключени с клауза за форсмажорни обстоятелства. От друга страна - задържат парите за вече закупените билети за пътнически полети, а изпълняват карго полети, които се заплащат директно от кризисните фондове във всяка една държава!

8

дедо Ташунко

преди 4 години

Въздуха започва да се очиства и това е добре! Дреме ми на пуловера за авиокомпаниите. Всичките да фалират дано и професиите пилот и стюардеса да станат напълно излишни. Господ си знае работата.

7

ГлобалноЗатоплен

преди 4 години

Та нали глобалното затопляне ни носи стотоци трилиони загуби? Загубите за авиокомпаниите са печалба за човечеството! Този вирус направо ни излиза безплатен - икономисваме страшно много, намаляйки СО2 емисиите си!

6

Анонимен

преди 4 години

да фалират, довиждане

5

Анонимен

преди 4 години

А какво ни интересува това нас НОРМАЛНИТЕ ХОРА

4

Сп???нс

преди 4 години

Лично аз и след отварянето за полети , поне 2-3 години не смятам да се кача на самолет, защото след толкова време спрени и фирмите без пари се страхувам че ще спестяват пари от поддръжка и сигурност.

3

напомнящ

преди 4 години

Голямото лапане спря изведнъж. И тия като при социализЪма ще смятат неизпълнението на плана в сравнение с миналата година като загуба. На практика загуба е само текущите разходи които правят и нямат приходи. А билетите които са продали напред, а не са осъществени къде са парите. Никой не връща взета пара. Това не е ли чиста загуба за клиента и чиста печалба за авиокомпанията?

2

Анонимен

преди 4 години

Много се радвам за едни "национални " превозвачи

1

Анонимен

преди 4 години

Затова пък небето отново е светло синьо и въздухът кристално чист. Всяко зло за добро.