31

Неизвестен.

преди 3 години

Към кого и къде да се оплача за паркирането до гаражите.имаме гараж срещу гараж,ние до като изкараме колата от гаража с голям зор и мъки, заради някой си който не разбира че не се паркира срещу гараж.а човека от среща посмъртно не може да си изкара колата защото винаги има паркирана кола до гаража му.

30

Анонимен

преди 4 години

29 Разходих се в Швеция, Норвегия, Дания, дори в Барселона всичко е широко. Изключение правят френските исторически части, там е все едно да искаш да паркираш в Етъра. Не фантазирай, а помисли преди да пишеш.

29

Анонимен

преди 4 години

А гаражите станаха златарски ателиета и бакалии. Нямало къде да гарират.

28

Анонимен

преди 4 години

Паркингите се обърнаха на фризьорски салони и кръчмета. Рентиерите сега реват за "нагло паркиране" пред същите салончета и кръчмета.

27

Анонимен

преди 4 години

Разходете се с гоогле мапс из градовете в Западна Европа да видите как всяко възможно за паркиране място са го направили на паркомясто. Вижте как зелените площи между сградите са орязани, за да има повече паркоместа. Разходете се и по улиците и вижте как са направили паркирането. Отделно, че са си направили много закрити паркинги. Проблемът в България са некадърните и корумпирани управляващи, а не хората, които няма къде да паркират.

26

Анонимен

преди 4 години

А терени и за паркоместа имаше но ги застроиха. Начинът сега е обратно, отчуждаване и даже събаряне на разните полузаконно застроени терени. Няма накъде повече да вземаш от тротоара и междужилищното пространство. Хората и без това вече слизат на улицата за да се разминат.

25

Анонимен

преди 4 години

Теснотията е характерна за ориента и индия. Като почнеш от бит пазарите, минеш през кварталните търгаши и прекупвачи с преместваемите обекти, разните кръчми и кафенца на брадчеда на кмета и стигнеш до настроените кооперации в зелени зони и дори детски площадки и игрища на фирмата на общинският съветник с подкуп за разрешително от главния архитект и сие.

24

Анонимен

преди 4 години

Истината, личи ти че си ***. Тролиш по тема да намалим тротоарите, пък я някой ти се върже. Проблемът е и в такива като теб, които откланят вниманието. В западната ти европа булевардите пешеходните зони фонтаните зелените площи и улиците са широки и не са заграбени. Тесни са само историческите места.

23

Истината

преди 4 години

В Западна Европа преди години паркираха по същия начин - по тротоари и зелени площи, но там ги направиха на паркоместа, а не както е в България, глоби и някакви реват спазвайте правилата, а то е невъзможно. В България автомобилите на човек от населението са доста по-малко от броя им в Западна Европа, но за онези 80% изглеждат повече и много.

22

Анонимен

преди 4 години

Като видях снимката веднага познах червено-бялата панелка в Хаджи Димитър. Там живееше едно гадже - Илияна, много арна беше, но качи килата.

21

Анонимен

преди 4 години

Положението с паркирането е същото, както положението с ред други неща в България. Нископлатени чиновници, които мислят само как да гепят някой рушвет от някоя тънка схемичка.Защо да мислиш за инфраструктурата на кварталите, за облагородяване на междублоковите пространства и за строеж на общински многоетажни паркинги, като може да дадеш някое разрешително за строеж на жилищна кооперация и да си прибереш почерпката...А пък и гражданите си траят, защо да се напъваш излишно.

20

redordead

преди 4 години

1. това че няма къде да пркираш не те оправдава да пакрираш в градинката - като си визмаш кола ще си предвидиш и къде можеш да паркираш законно. То и онези арабели дето са в Германия така се оправдават - ми аз няма какво да мандръсам, затова изнасилих...Има градове, в които не се разрешава регистрация на автомобил ако нямаш договор за парко място или нотариален акт за такова.2. Дори да се направят многетажни паркинги, *** пак ще си паркира по полянките, щото няма да му се дават пари.

19

Анонимен

преди 4 години

Проблема има лесно решение, разлепете плакати във Факултета и те ще си наберат някоя трошка още на другия ден, що джелезо има там.

18

asd

преди 4 години

реститутковците у софията са най-безполезните и долни същества в цялата държава....протестите им пречат, разхождат домашните си песове да се изакат навънка, цъмбуркат в калчищата....има един кръпката в драгалевци, коцета калки, искрен пецовци...все едни такива извратеняци

17

Batman

преди 4 години

Ние така си живеем и ни е гот в калта щото сме си терикатчета селски.Балгарина казва:Какво толкова и така.

16

Анонимен

преди 4 години

стига с това нагло паркиране. това е капацитета на всички - да се оплачат, че съседа им пречи, а в същото време никой не протестира срещу глупостите в държавата (защото е по-безопасно да мразиш съседа). много от тези хора паркират там, защото няма места, не защото искат. в крайна сметка някой дава разрешителни за строителство, но никой не мисли за инфраструктурата. не разбирате ли че ви настройват един срещу друг

15

Анонимен

преди 4 години

До 13Глупав коментар По Ню Йорк ,Лос Анджелис или Лондон където има хора колкото 2-3 Българии да не би да има къде да се паркира ?Просто си има правила и яки глоби ,това е истината

14

Факт

преди 4 години

За София трябват закрити общински паркинги, многоетажни и подземни, за поне 300 хиляди коли. В Западна Европа отдавна решиха проблема с паркирането по градинки и тротоари. Където може стесниха тротоарите, за да се паркира от двете страни на улиците. Градинките, в които в София се паркира, също направиха на паркинги тази част от тях, които са подходящи за паркоместа, а останалата по-голяма част оформиха като хубави поддържани зелени площи. Затова там никой не врещи глоби, глоби, глоби,...

13

Анонимен

преди 4 години

Като маймуни управляват и докато гражданите спят и невиждат как може да се построят паркинг структури и паркинги няма да се подобри положението.Некой търпят, а за други живота продължава

12

Бг

преди 4 години

снимка 7,8 са проблеми на общината :D