17

Анонимен

преди 4 години

Проблемът е двустранен: от една страна в България се купува яко от Китай и всякакви съмнителни места, на които бизнеса им е да намират евтинджоса и да го продават. Самите стоки не са качествени и това си личи по цената, но *** иска хем много евтино, хем много хубаво. Някои уцелват, повечето не и после реват.От друга страна, *** обича да ползва някои работи, или да отваря, разглобява и пр. и след това, опаааа, *** то счупено.Аз пазарувам от надеждни онлайн магазини и с тях няма проблем.

16

pfuuuu

преди 4 години

Случая го показваха по нова, като в случая от комисията са прави. Купувача също има да прочете общи условия преди да купува дистанционно и там би трябвало да се види, че стоката може да я огледаш поне физически при получаването от куриера. После е много спорно кой е счупил стоката. А примерно радиатор за кола има изискване за монтаж в автосервиз за да е валидна гаранцията.

15

някоя

преди 4 години

Затова се купува онлайн с чуждестранна карта,а след това пишете на банката издател за възникналите проблеми. Те ще упражнят правото ви на рекламация/chargeback. В България вътрешните жалби не са по смисъла на международните оспорвания,а когато има медиатор като Виза или Мастъркард търговците нямат избор. Ако е основателна вашата рекламация,то ще я приемат и върнат парите.

14

АнонимеН

преди 4 години

ИЗОБЩО НЕ Е ВЯРНО!!!!ЗАВИСИ ОТ КОГО КУПУВАНЕ!!!ПРИМЕРНО АЗ 3 ПЪТИ ВРЪЩАХ РАЗЛИЧНИ КОЛОНКИ ДОКАТО НЕ СИ ХАРЕСАХ И 3-ТЕ ПЪТИ МИ ГИ ПРИЕХА!!!ИЗВОДА Е КУПУВАЙТЕ ОТ ТАКИВА КОИТО ИМАТ ИМЕ В БИЗНЕСА!!!

13

Анонимен

преди 4 години

Тия от тая комисия само глупости говорят и защитават търговците а не потребителите

12

Анонимен

преди 4 години

До АзВъв физическите магазини избора откъм стоки е ограничен.

11

Анонимен

преди 4 години

Има неща, които не могат да се тестват в офиса на куриера. Това с тестването не е удобно. Поръчвал съм лаптоп без инсталирана ОС и няма как мога да разбера дали работи добре или не след, като го включа. В този магазин от който направих поръчката предлагаха 14 дневен срок в който ако искам мога да го върна. Така е най-добре.

10

Анонимен

преди 4 години

До hasanМани мани, от китайци напоследък може и да прихванеш някой корона вайрус в покупката...кой знае колко плюят вътре?

9

Е мека

преди 4 години

Затова и не пазарувам онлайн!Око да види, ръка да пипне, обувка се мери, прахосмукачка се включва, телевизор се гледа, тоалетна хартия - как да купиш, без да си почувствал мекотата и?!

8

hasan

преди 4 години

Трябва да си луд, да си купиш от български или китайски онлайн търгаши.

7

Анонимен

преди 4 години

Поредните мошеничества на мизерните БГ мошеници-търговци.

6

Дани

преди 4 години

Е как да тествам бойлер в офиса на куриера? Хавлия да си донеса ли?И наистина по закон мога да върна стоката в 14 дневен срок ако не съм я ползвал.

5

Норге

преди 4 години

Мислех, че Бантустан се движи с около 100 години след белите държави. Грешал съм! Бантустан е назад около 500 години и това се доказва всеки ден във всяка статия тук.

4

Анонимен

преди 4 години

Аз купувам онлайн от Китай и до сега не съм имала проблеми.

3

Анонимен

преди 4 години

По закон до 14 дни след покупка от интернет, можеш да върнеш стоката, ако не си я ползвал и си запазил оригиналната опаковка. Без да дължиш никакво обяснение защо я връщаш, трябва да си получиш парите обратно. Четете закона за защита на потребителите!

2

Анонимен

преди 4 години

Защото разбраха, че в държавата на боко харам нищо не работи и че няма нужда да спазват закона. Просто няма кой за ги санкционира и да застане на страната на обикновения гражданин потребител

1

Аз

преди 4 години

Купувайте от физически магазини!