Тоест искат да накарат жените да пътуват с градския транспорт за да са по-удобни на бежанците да ги причакват вечерно време около спирките.
Берлин е един от градовете с най-добре уреден градски транспорт в света и изглежда това се прави с цел колкото се може повече хора въобще да се откажат от автомобилите в градски условия. Някои трамвайни линии пътуват един след друг в 3-минутен такт, а някои линии на метрото дори през 2 минути. Първо забраниха старите дизели в града (което удари най-бедните собственици на автомобили), сега и това.
за да минеш 100км в градска среда с 30км/ч ще караш 3ч и 20мин на 2-ра скорост,а на 50 км/ч за 2ч на трета,и искат да кажат,че ще замърсиш по-малко на бавната???? ,олиго френи ли ни имат,и много моля колите да карат в бавната лента за да мога да ги изпреварвам с колелото в лявата
Първо, двигателят работи в по-замърсяващ режим.Ха ха ха, това уби коня с лопатата! За първи път чувам за подобен режим.Явно hi tech-a в новите брички зе развива скорострелно. Продължавай в същия режим.
До Sichtpunkt"прогресивната част от обществото"Това, че американците го наричат това прогрисивност, не означава, че това е прогрес. Няколко пъти в историята имаше утописти на власт и никога това не свърши добре. Съвременните "прогресивни" са просто нова версия на комунистите и на нацистите. Налагат своите доктрини на останалите защото се смятат за най-умни и най-красиви. И доктрините им имат накрая печални последствия.
ХахаС 30км/ч трябва да караш на втора предавка в режим от 2500 оборота в мин.Тези съвсем изтъпяха.Не замърсява скоростта а режима на работа на двигагеля.Умишленото забавяне на движението води до по голямо замърсяване.По ниска скорост-по дълго пътуване-повече газове.Немска им работа
Даже рискът от катастрофи не намалява, а се увеличава при движение с 30 км/час. Ненужно бавната скорост приспива и се будиш от удара в другата кола.
Пълни глупости при движение с 30 км единствено се намалява риска от катрастрофи, но не и вредните газове от автомобилите. При тази скорост двигателите не са ефективни и работят в режим при който вредните газове са повече.
При 30 км/час въздухът очевидно ще по-замърсен отколкото при 50 км/час. Оптималната скорост за чистотата на въздуха обикновено е 90 км/час.
По-бавната скорост води до по-голямо замърсяване на въздуха. Първо, двигателят работи в по-замърсяващ режим. Второ, ниската скорост намалява пропускателната способност на улиците, което води до задръствания. Преди 1989 по Цариградско шосе преминаваха за единица време повече автомобили от сега, защо? Защото тогава разрешената скорост беше до 110 км/час и нямаше задръствания. Задръстванията там се появиха, когато смъкнаха разрешената скорост на 80 км/час.
"Шофьорите свикват бързо с промяната" Германците преди началото на ВСВ имаха твърд характер!Дойде руснака и им го смаза!И сега германеца търпи такава като Меркел дето напълни цяла Германия с бoклуk от изтока. Търпи всичко, защото му е смазано самочувствието още от ВСВ.Няма протести срещу имигранти, няма нищо.Жалко!
Те са вследствие от зле уреденият трафик и инфраструктура, а не от скоростта.Не напразно в големите градове за да се избегнат "тапите" се изграждат обходни пътища и се прави светофарна вълна (ако си чувал въобще).
Никога няма да се върнат старите порядки и норми, света еволюира постоянно. И той се движи напред, заради прогресивната част от обществото.
В градско, разходът на гориво неслучайно се покачва, заради тапите.Защо "варкваш" като аргумент "тапите"? Те са вследствие от зле уреденият трафик и инфраструктура, а не от скоростта. Въвеждаш аудиторията в заблуждение!
С 30 км/ч по улиците на Берлин за по-чист въздух