Аз пък карам вече 3ти чисто нов автомобил. Само консумативи съм сменявал. С електроника проблем никога!Карам ги по около 10г и отново нов. Сегашната е дори с 5г гаранция. Твърдо мога да кажа че по добро от новото няма, естествено не говоря за автомобили по 20к лв. Там нещата са до личен избор
На времето си купих чисто нова жигулка 2101. Карах я 26 г. с мн. малко ремонт. Подарих я на сина, а той я продаде за 1000лв на 440хлд км.
Взех си чисто нова кола 2007-*** година. Не съм ѝ плащал нито автокаско, нито съм я обслужвалв оторизиран сервиз някога, гаранцията отпадна още с излизането на колата от магазина. Навъртях вече 350 000км и започна дами омръзва, не съм оправял абсолютно нищо. Сменям масло и филтри редовоно и 2-3 пъти дискове и накладки. Колата е тойота, ще я покарам до 500 000 и след това ще я подаря на някой приятел.
За парите, които се дават за чисто нов автомобил, имам шест различни автомобила в перфектно състояние, готови всеки момент за път. И не ми доскучава да карам всеки ден една и съща кошница. Кеф ти автомат, кеф ти бус с ръчка, кеф ти джипка с бързи и бавни, кеф ти ендуро с карбуратор. Всичките данъци и застраховки са колкото каското на един луксозен нов автомобил.
Имам голфче 2-ка ,бензин и газ-1.6 куб.1990г.За последните 3г.съм сменил ауспуха,единия амортисьор и бензиновата помпа.
Купил си си нова кола, ама друг път. Всички нови автомобили вървят с гаранция. Моята от салона излезе с 5 години. Сега съм в последната и до момента влизам в сервиза и излизам с нова част без да плащам. Даже някои неща направо ги сменят без да им пука. По-хубаво от нов автомобил няма. Изтича гаранцията и сменяш.
Кола на 26 години е като баба ти на 70 години. Нищо не е вечно. И най хубавите момичета и коли остаряват, и си губят качествата.
2008 си купих кола на 14 години , да се науча да карам на нея и да я сменя после с по- нова. И досега съм с нея , колата е вече на 26 години . Тогава я взех за 2600 , сега ако тръгна да я продавам не бих я дал за по- малко от 2000 , като знам колко е здрава. Пък *** да дават по 20 бона за тараби , дето след 5 години струват 4 . Ахаахахахайаха!
Износват се частите и морално остаряват. Има много стари от 2000 година коли където даже няма блутут радио в колата.
...единствено нещо, което повишава рязко дефективността на съвременните автомобили / в т.ч. - и на скъпите модели/ - това е огромното количество електроника. Всичко останало е на обичайното ниво на надеждност, но това не грее никого, защото дори относително малък проблем в дигиталното управление на системите прави колата негодна за каране...И не, не - номерът с кварталния евтин майстор "Пешо" вече не върви. Модерната електроника се оправя само в добре екипиран с уреди за диагностика сервиз...
Оставете това а и нали щяха да вкарват в затвора за върнат километраж какво стана пак гледам в мобиле всички са под 200хил км това не е ли измама и продавачите не са ли престъпници
Зависи от това колко се търси втора ръка,колко масов е моделът колко надежден и не на последно място какви са разходите за ремонти,гориво,консумативи и тн...На луксозните големи автомобили цената им пада по-бързо и с повече отколкото на малките.Но пък от друга страна едно е да дадеш 600 лв за гуми друго е 2000 лв за същото.И със всичко е така поради тая причина втора ръка голф струва колкото ес класа..
Това за 10те години не е вярно. Фактически почнаха да се жалват от 2000 година моделите насам, т.е. от преди 20 години. А даже и тогава приказките бяха - модел след 1995 ли е колата - не ми я хвали. Иначе казано - единствената елекртоника в колата беше радиото.
До ЙууАбе ей! Парите са МОИ бе момче, разбираш ли! Свободна страна е! Аконискам, ще даря всичко на някакви трошляци в Африка, ако искам ще синкуоя кола! Къф си то бе, че да ми даваш нагорни аз на тва Порше или БМВ ше карам! На тебе не ти оук шот си окъсан МАУК!
. Освен че са със занижен ресурс на ползване от към километри и техника са и несъизмеримо високи цени спрямо заплати,храна,лекарства,здравеопазване които са нужни на хората. С цени от 30,000 до 140000 евро държави като Германия, источват огромни ресурси от националните икономики..Държавите поотделно трябва да ограничат този порочен процес като въведат финансови инструменти които да оскъпят тези продукти. Било с такси или данъци в порядъка на 20% на върху сумата на автомобила.
Как един автомобил става по-евтин през годините?