42

komitataе в политика

преди 4 години

като всичко останало и тук цените са високи сравнения с останалите държави-разни чипосани курници н а по 10 години с епродават за по 6-7 бона в евро

41

До Йуу

преди 4 години

И как ще стане такова ограничение при положение, че сме колония на Германия? Ако сложим лоши условия за немските автомобили, Меркел звънка една шайба на Бойко и правим каквото Меркел каже.

40

Анонимен

преди 4 години

Поредната статия със спорна и безполезена информация.В Германия е нормално да се спазариш с дилъра за 20% отстъпка на автомобил на 0 км. Ако се спазарите да бъде регистриран автомобила за няколко дена или няколко месеца на името на автокъщата, отстъпката може да стане и 30-35%, а автомобилът да е на примерно 3000 км. След 3 години вече колата е на 40% от първоначалната цена.

39

Anonimen

преди 4 години

Само Мерцедес 124 ще си държи цената винаги

38

Анонимен

преди 4 години

Който има пари има и акъл. И обратното. Само глyпaк не би го разбрал.

37

Alex

преди 4 години

След 5 години я продаваш за 5000лв, и си загубил 3000. Та коя кола е по удобна,стилна,комфортна и надеждна? Аз съм избрал отдавна - стар автомобил,качествено обслужване и нямам проблеми. Който няма акъл и има пари да си купува нови пластмасаляци и да му светят всички ламби на таблото.

36

Alex

преди 4 години

До ГайдарНе харесвам тази сентенция,и веднага пояснявам защо. Да вземем за примерно сравнение следните автомобили - Шкода Октавия бензин с FSI мотор и DSG скоростна кутия, да кажем 40 000лв. След 4-5 години ще струва под 20 000 и гаранционното обслужване ще ни струва над 6-7 000лв. Демек сме загубили 26-27 000 лева за 5 години. Другата кола е примерно Мерцедес W123 2.0 бензин за 6000лв.Поставяне на газ и пълно обслужване са около 2500лв - става 8500. Караш я 5 години и НЕ ПИПАШ НИЩО!

35

Анонимен

преди 4 години

До 19Пич, за разлика от тебе, аз имам други работи в живота, вместо да лежа под 6 коли, че кеф да ку било ръчка, кеф афтуматик ... за теб миже 45000 лева да не са оправдана сума, ама за мен са. Айде!

34

Анонимен

преди 4 години

От работата ми дадоха нова кола. Непрекъснато трябва да я мислиш....Посъветвай се с психолог. Стига си се панирал толкова ....

33

Анонимен

преди 4 години

До 31Спри да се водиш по американските акъли и да смяташ всички в загуби и печалби ... глей си кефа батка и тва е!

32

Анонимен

преди 4 години

До дааааЖивота не бил справедлив, ама затова искаш всички да платят ако данъци, че и те да са в твоето положение ... шибек! Да ти падне самолета дано! В буквалния и преносен смисъл :)

31

Анонимен

преди 4 години

Ами вие сте го казали в статията- преди 10 години качеството на изработка е било по- добро , и ако такава стара кола си я поддържаш и обслужваш ,както трябва , истина е ,че и за токова нещо нямаме пари , тя си е добре за автопарка като цяло ..реалността е в парите ,това е ,което дава живот на колите - добро гориво, добри пътища , добра поддръжка , добро шофиране

30

Дааааа

преди 4 години

Аман от кошници,трошляци. Който няма, има градски транспорт. Данъци яко на горе. И аз искам да имам самолет, ама нема паре. За туй ползвам авиокомпании. Живота не е справедлив.

29

Анонимен

преди 4 години

Всеки който има възможност,кара нови коли. Който няма - кара втора ръка. Относно поевтиняването - при скъпата нова кола 20% поевтиняване са доста повече пари от 50% поевтиняване при евтините нови коли. Демек 20% са по-голяма загуба от 50% поевтиняване.

28

до 28

преди 4 години

Е какво пък я мислиш тая кола, да не би шефа ти да ти я е дал назаем, та я пазиш? Има си каско. По-хубаво пък от служебната кола няма. Имам един комшия, взе си некво джиджано Ауди, ама го кара два пъти в седмицата, през другото време е със служебната баничарка. Че и до морето ходи с нея, докато шефа му беше в чужбина.

27

Гайдар

преди 4 години

Хвали старо - карай ново.

26

Анонимен

преди 4 години

От работата ми дадоха нова кола. Непрекъснато трябва да я мислиш. Наложи се за нея да наема гараж. Дори на паркинг пред магазина да я спра, пак се притеснявах. Смених си работата и си купих уж за временно ползване стара кола. Наложи се да оправя в началото доста неща. Но вече 2 години я карам и освен масло и филтри друго не се е наложило да сменям. Не се притеснявам за нея. Вечер я оставям пред блока и не я мисля.

25

Инж

преди 4 години

Новите еднолитрови три елиндрови двигатели не могат да изкарат в бъюгарски условия повече от 80-90х км на нова кола. Не си изкаряат и гаранцията, затова и не се предлагат в БГ. А слагат такива мотори и на евтини SUV-ове вече. Двигателя е изцеден на макс, не се ремонтира с нови бутала и т.н. Просто се изхвърля. Да сте виждали на старо "Тико"? За една година край София стана цяла морга с такива и ги спряха. Новите евтини коли карат само до гаранцията, максимум. Колко да струват на старо.

24

До 24

преди 4 години

Аз пък предпочитам втора употреба нов автомобил не на повече от 1 година. По евтин е а и няма ддс имаш си всички предимства на нов автомобил излезнал от производствения цех.

23

Анонимен

преди 4 години

Само ретро колите си вдигат цената от година на година, но те са скъпи за поддръжка, и не трябва да им навърташ километри.