като всичко останало и тук цените са високи сравнения с останалите държави-разни чипосани курници н а по 10 години с епродават за по 6-7 бона в евро
И как ще стане такова ограничение при положение, че сме колония на Германия? Ако сложим лоши условия за немските автомобили, Меркел звънка една шайба на Бойко и правим каквото Меркел каже.
Поредната статия със спорна и безполезена информация.В Германия е нормално да се спазариш с дилъра за 20% отстъпка на автомобил на 0 км. Ако се спазарите да бъде регистриран автомобила за няколко дена или няколко месеца на името на автокъщата, отстъпката може да стане и 30-35%, а автомобилът да е на примерно 3000 км. След 3 години вече колата е на 40% от първоначалната цена.
След 5 години я продаваш за 5000лв, и си загубил 3000. Та коя кола е по удобна,стилна,комфортна и надеждна? Аз съм избрал отдавна - стар автомобил,качествено обслужване и нямам проблеми. Който няма акъл и има пари да си купува нови пластмасаляци и да му светят всички ламби на таблото.
До ГайдарНе харесвам тази сентенция,и веднага пояснявам защо. Да вземем за примерно сравнение следните автомобили - Шкода Октавия бензин с FSI мотор и DSG скоростна кутия, да кажем 40 000лв. След 4-5 години ще струва под 20 000 и гаранционното обслужване ще ни струва над 6-7 000лв. Демек сме загубили 26-27 000 лева за 5 години. Другата кола е примерно Мерцедес W123 2.0 бензин за 6000лв.Поставяне на газ и пълно обслужване са около 2500лв - става 8500. Караш я 5 години и НЕ ПИПАШ НИЩО!
До 19Пич, за разлика от тебе, аз имам други работи в живота, вместо да лежа под 6 коли, че кеф да ку било ръчка, кеф афтуматик ... за теб миже 45000 лева да не са оправдана сума, ама за мен са. Айде!
От работата ми дадоха нова кола. Непрекъснато трябва да я мислиш....Посъветвай се с психолог. Стига си се панирал толкова ....
До 31Спри да се водиш по американските акъли и да смяташ всички в загуби и печалби ... глей си кефа батка и тва е!
До дааааЖивота не бил справедлив, ама затова искаш всички да платят ако данъци, че и те да са в твоето положение ... шибек! Да ти падне самолета дано! В буквалния и преносен смисъл :)
Ами вие сте го казали в статията- преди 10 години качеството на изработка е било по- добро , и ако такава стара кола си я поддържаш и обслужваш ,както трябва , истина е ,че и за токова нещо нямаме пари , тя си е добре за автопарка като цяло ..реалността е в парите ,това е ,което дава живот на колите - добро гориво, добри пътища , добра поддръжка , добро шофиране
Аман от кошници,трошляци. Който няма, има градски транспорт. Данъци яко на горе. И аз искам да имам самолет, ама нема паре. За туй ползвам авиокомпании. Живота не е справедлив.
Всеки който има възможност,кара нови коли. Който няма - кара втора ръка. Относно поевтиняването - при скъпата нова кола 20% поевтиняване са доста повече пари от 50% поевтиняване при евтините нови коли. Демек 20% са по-голяма загуба от 50% поевтиняване.
Е какво пък я мислиш тая кола, да не би шефа ти да ти я е дал назаем, та я пазиш? Има си каско. По-хубаво пък от служебната кола няма. Имам един комшия, взе си некво джиджано Ауди, ама го кара два пъти в седмицата, през другото време е със служебната баничарка. Че и до морето ходи с нея, докато шефа му беше в чужбина.
От работата ми дадоха нова кола. Непрекъснато трябва да я мислиш. Наложи се за нея да наема гараж. Дори на паркинг пред магазина да я спра, пак се притеснявах. Смених си работата и си купих уж за временно ползване стара кола. Наложи се да оправя в началото доста неща. Но вече 2 години я карам и освен масло и филтри друго не се е наложило да сменям. Не се притеснявам за нея. Вечер я оставям пред блока и не я мисля.
Новите еднолитрови три елиндрови двигатели не могат да изкарат в бъюгарски условия повече от 80-90х км на нова кола. Не си изкаряат и гаранцията, затова и не се предлагат в БГ. А слагат такива мотори и на евтини SUV-ове вече. Двигателя е изцеден на макс, не се ремонтира с нови бутала и т.н. Просто се изхвърля. Да сте виждали на старо "Тико"? За една година край София стана цяла морга с такива и ги спряха. Новите евтини коли карат само до гаранцията, максимум. Колко да струват на старо.
Аз пък предпочитам втора употреба нов автомобил не на повече от 1 година. По евтин е а и няма ддс имаш си всички предимства на нов автомобил излезнал от производствения цех.
Само ретро колите си вдигат цената от година на година, но те са скъпи за поддръжка, и не трябва да им навърташ километри.
Как един автомобил става по-евтин през годините?