39

до 27

преди 4 години

До Анонимен 27Като чета коментарите, май само ти си разбрал. Тук всички минават на преглед най-малко на 10, но понякога и на 5. А колите на 1 или 6 месеца ако е такси.Т.е. е в пъти по-рестриктивен режима. Там техникът ако прецени, може и три години да ти даде до следващ преглед.

38

Анонимен

преди 4 години

Гнусна статия взета назаем от смотаната Германия. Тотална дискриминация на възрастните хора. Нали младите хора са болни точно колкото и старите. Само се поинтересувайте от какви болести боледуват невръстни деца и младежи, и в какви количества. Ами нека се дават книжки на младите /20-40 годишни/ - "дауни", "епилептици", "диабетици", "хипертоници". Нека се дадат книжки 20-40 годишните - стресирани, депресирани, алкохолизирани, наркотизирани и най-вече на хора неграмотни, каквито са младите роми

37

Koly kucia

преди 4 години

ПОДКУПНА И МАНИПУЛАТИВНА МЕДИЯ.СЕГА ТАЗИ ПО КЪСНО И ДРУГИТЕ.пробват реакцията на хората

36

Ти да видиш..

преди 4 години

След като е написано че колите минават на технически прегледна всеки 2 години , работата е ясна.По натам няма нужда да се чете.

35

2

преди 4 години

Простотия....пак да караме хората да плащат и да съдираме кожи. ако не се сменят номерата -ще са книжките, винетки, застраховки, а сега и да правим прегледи, които също ще се плащат. За да шофира инвалид има комисия ,която решава дали може да шофира..Защо диабетик да не може да шофира, а безотговорен *** да може????.

34

Анонимен

преди 4 години

Най-тежките ПТП ги създават самонадеяни, нахални и безочливи млади шофьори до30-35 години. И това от КАТ много добре го знаят. Да им правят психотестове на тях задължително!

33

Мразя Германия

преди 4 години

Гадно алчно докторче

32

Анонимен

преди 4 години

Защо в Германия колите минават на гтп на две години, а в нас на една? Пак храним някой, явно.

31

Анонимен

преди 4 години

Без интересна статия отнасяща се за Германия. Но тихомълком както застрахователите пробват водачите над 50 години да вървят периодично на мед. преглед за да се пълни джоба на некой и хора много ама много загрижени. Повечето автопроизшествия поне у нас стават от водачи с малък стаж, от купените книжки, от употребилите алкохол и дрога.

30

Анонимен

преди 4 години

Все по алчни и гнусни хора се раждат по света

29

Бондов, Грую Бондов

преди 4 години

Нищо не се казва за автономните /безпилотните/ автомобили. Кого ще проверяват лекарите - собствениците или камерите на автомобилите?

28

Скептик

преди 4 години

Най-голямата предпоставка за катастрофи е САМОДЕЯНОСТТА и НЕУВАЖЕНИЕТО. Нищо общо с възрастта. Сенилни старци има и на 18.

27

Анонимен

преди 4 години

Този предлага шофьорите на над 70 години да се прглеждат на всеки 10 години. В България това се прави за всички шофьори при смяна на шофьорската книжка.

26

House M.D.

преди 4 години

Диабетът не е предпоставка за катастрофи. В статията диабетът се споменава няколко пъти, но не се казва каква е връзката му с катастрофите.

25

Анонимен

преди 4 години

Според една част от лекарите 99% от шофьорите имат здравословни проблеми и не трябва да шофират, а според друга част от лекарите, 99% от шофьорите могат да шофират без проблеми. Този от новината май е от първите.

24

Анонимен

преди 4 години

Ами като ще са задължителни прегледите на 2 години направете ги безплатни тези прегледи.Дали ще са на 2 години тогава?

23

Ром'с

преди 4 години

Ему то на всеки 3 години шофьорите до 35 г да се проверят за наркотици от 35-50 за псих расстройства на 4 години... така ще най-добре. А и от 70 всякая година

22

:):)

преди 4 години

поредна схема за хранилка, едни гарантирани приходи целогодишни

21

Анонимен

преди 4 години

Задължителен преглед за наличие на бяс . На всеки 6 месеца

20

Анонимен

преди 4 години

Има заразно болести като например тапанаренизодебилен кретенезоиден вроден идиотизоиден синдром.Туй как ще го засекат?