До Анонимен 27Като чета коментарите, май само ти си разбрал. Тук всички минават на преглед най-малко на 10, но понякога и на 5. А колите на 1 или 6 месеца ако е такси.Т.е. е в пъти по-рестриктивен режима. Там техникът ако прецени, може и три години да ти даде до следващ преглед.
Гнусна статия взета назаем от смотаната Германия. Тотална дискриминация на възрастните хора. Нали младите хора са болни точно колкото и старите. Само се поинтересувайте от какви болести боледуват невръстни деца и младежи, и в какви количества. Ами нека се дават книжки на младите /20-40 годишни/ - "дауни", "епилептици", "диабетици", "хипертоници". Нека се дадат книжки 20-40 годишните - стресирани, депресирани, алкохолизирани, наркотизирани и най-вече на хора неграмотни, каквито са младите роми
След като е написано че колите минават на технически прегледна всеки 2 години , работата е ясна.По натам няма нужда да се чете.
Простотия....пак да караме хората да плащат и да съдираме кожи. ако не се сменят номерата -ще са книжките, винетки, застраховки, а сега и да правим прегледи, които също ще се плащат. За да шофира инвалид има комисия ,която решава дали може да шофира..Защо диабетик да не може да шофира, а безотговорен *** да може????.
Най-тежките ПТП ги създават самонадеяни, нахални и безочливи млади шофьори до30-35 години. И това от КАТ много добре го знаят. Да им правят психотестове на тях задължително!
Защо в Германия колите минават на гтп на две години, а в нас на една? Пак храним някой, явно.
Без интересна статия отнасяща се за Германия. Но тихомълком както застрахователите пробват водачите над 50 години да вървят периодично на мед. преглед за да се пълни джоба на некой и хора много ама много загрижени. Повечето автопроизшествия поне у нас стават от водачи с малък стаж, от купените книжки, от употребилите алкохол и дрога.
Нищо не се казва за автономните /безпилотните/ автомобили. Кого ще проверяват лекарите - собствениците или камерите на автомобилите?
Най-голямата предпоставка за катастрофи е САМОДЕЯНОСТТА и НЕУВАЖЕНИЕТО. Нищо общо с възрастта. Сенилни старци има и на 18.
Този предлага шофьорите на над 70 години да се прглеждат на всеки 10 години. В България това се прави за всички шофьори при смяна на шофьорската книжка.
Диабетът не е предпоставка за катастрофи. В статията диабетът се споменава няколко пъти, но не се казва каква е връзката му с катастрофите.
Според една част от лекарите 99% от шофьорите имат здравословни проблеми и не трябва да шофират, а според друга част от лекарите, 99% от шофьорите могат да шофират без проблеми. Този от новината май е от първите.
Ами като ще са задължителни прегледите на 2 години направете ги безплатни тези прегледи.Дали ще са на 2 години тогава?
Ему то на всеки 3 години шофьорите до 35 г да се проверят за наркотици от 35-50 за псих расстройства на 4 години... така ще най-добре. А и от 70 всякая година
Има заразно болести като например тапанаренизодебилен кретенезоиден вроден идиотизоиден синдром.Туй как ще го засекат?
Колите - на преглед на всеки две години: А защо шофьорите - не?