32

Анонимен

преди 4 години

Тези дивотии "коли с батерии" няма да ги бъде.........

31

До инж

преди 4 години

А знаеш ли, с колко много повишава еаботнатата температура на двигателя една водородна клитка? От гора е с МНОГО

30

българина

преди 4 години

ха сега си предствете 10 коли ако бяха, или си спите в къщата и колата ви изгори цялто семейство! а иначе газовите коли не пускат в подземни паркинги! теслата е американски *** също като боинга! цялата държава е един ***

29

пр0рок

преди 4 години

това са теслите произведени в сащ със скъпата работна ръка, чакайте, тези дето сега ще се правят в китай - те направо ще се взривяват! доката бялата раса не бъде изтребена, няма да се спрат!!

28

Анонимен

преди 4 години

Интересно защо не ги използваха в Австралия, като еко-подкрепа? Сигурно няма кой да им кара заредените батерии.

27

Зелен от Брюксел

преди 4 години

E на това му казвам Зелена Технология, но споко ще става и по-лошо, ние верваме на НПО-тата, те за лесни парички лъжат, че Планетата Умирала!!

26

Мъдю

преди 4 години

аз си карам мойта тесла без колан и на отворен прозорец, че запали ли се, скачай баце

25

Инж

преди 4 години

Литиевите батерии ще са само преход към водорода. В сегашните бензиностанции ще се монтират зарядни станции и са готови за коли на ток. Водородните клетки почти не се износват, работят и при ниски температури. Водород може да се прави от излишна ел. енергия (АЕЦ нощем и т.н.). Презареждането е като сега - няколко минути. Но - трябват съвсем нови "бензиностанции" и "бензиновози". Това е огромна инвестиция. А става и за камиони, автобуси, влакове, кораби. Това е бъдещето - водородни клетки.

24

Анонимен

преди 4 години

до 22Ти бензина и дизела правиш ли си ги?От къде идва енергия да ги добиеш от петрол?

23

Анонимен

преди 4 години

Повече вредят отколкото да помагат, ако бяха по-добри още 18 век са щели да ги предпочетата пред фосилните горива.Да 18 век още е нямало колело, ти за автомобили фантазираш. Сега е зората на електрическите автомобили. Соларните са следващите, но мАзгата ти не е способна да разбере толкова сложни неща.

22

възмутен

преди 4 години

Никой не казва ,че при запалване на литиево йонната батерия температурата е над 3000 градуса и ако се залее с вода последва взрив!Обаче засега най виновни са дизеловите двигатели!Аз карам един дизелов автомобил 30 годишен и да ви кажа,че масло не доливам между смените.Обаче сега всички грачат,че новите двигатели дето на 100 км доливаш литър масло били много по добри.Направо недоумявам защо?Старият дизел ще си го карам докато мога-нова кола и без пари да ми дават не я сменям за старата.

21

До 19

преди 4 години

Има ли още балъци, които вярват на Браун газ? А от къде ще дойде енергията за разпада на водата? Истината е в бензина и дизела. Новите коли харчат по 2-3 литра. Ще падат още. До тогава ще станат възобновяеми - ще се произведат от растителни отпадъци. Електромобилите ще са предимно градски /малки/ коли с ограничен пробег.

20

Ом

преди 4 години

По принцип електричките не са сигрни автомобили. Монго концетрирана енергия, а изолацията е тънка и слаба. Бум.. .

19

Анонимен

преди 4 години

Електрическите коли не стават за нищо.Бъдещето е в браунгаза.Еко 100% вода-електролиза-газ!

18

Анонимен

преди 4 години

Тесла е.

17

Анонимен

преди 4 години

Който успее да запали дизелов автомобил трябва да е мистър Сенко. Който с магиия си си сваляше главата слагаше я подмишка и напускаше сцената. Но пък ел, автомобил го има в тубата сниман от охранителна камера как се самозапали в гараж и изгоря напълно. Така че полицаят дето е казал тая Умнотия да си ходи на село да пасе овцете.

16

Анонимен

преди 4 години

до Инж,какво би станало, ли?!? Фойерверки, всеки ден.

15

Анонимен

преди 4 години

Това да произведеш елдизеляк хем е по трудоемко, хем после по-неефективно. В цялата схема се губят пари благосъстояние.

14

Инж

преди 4 години

Ами ако 10% от колите в гаража бяха на ток, какво би станало при пожар? При много коли на ток, и шанса за пожар ще е много по-голям...

13

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 11Има логика за да се прозведе ел.автомобил се отделят емесии надвишаващи в пъти целия път на твоя стар дизел, освен товаа ел.автомобилите се амортизират по-бързо.