8

Умчо Тъпънаров

преди 4 години

Разработвам мини парен двигател на пилети- по екологично чист от електромобилите.При рициклиране на литиевойонните батерии се отделят тежки метали."Отработеното гориво" от пилетите се връща пак в природата за наторяване.

7

Анонимен

преди 4 години

Мдааа..... Голяма батерия е това и голямо преимущество, особено ако си склонен да платиш 2 паунда за километър. ( 4.73 лв. за километър)Тоест, ако трябва да пътуваш Бургас-Плевен, то ти идват едни 1655 лв. Малко скъпо, ама пък може да си смениш батерията за 90 секунди. Мдааа.За това, че алактролита ИЗЯЖДА алуминия, няма да говорим изобщо. Нито за това, какво ще се случва с тия батерии след 2400 км.

6

Смях

преди 4 години

"Инженер създаде батерия, която може да измине 2400 км"Вие прочртохте какво сте написали? Тая батерия с крака ли е, на колелца ли...

5

НЕбългарин

преди 4 години

Единственият и в същото време много съществен недостатък на такава батерия, е липсата на възможност за "презареждане", тъй като електролитът "изяжда" алуминий, когато влезе в реакция с него. И при това, тя ще струва скъпо - около 5000 паунда. Има обаче и един добър момент: батерията, според създателя й, е лесно да бъде заменена с нова - необходими са само 90 секунди.-Значи, като изминеш 2400км трябва да я смениш с нова за 5000 паунда поради невъзможност за презареждане? Прибив в джоба!

4

Цецо

преди 4 години

Батерията може да се замени само за 90 сек. ............ и 5000 GBP

3

Наблюдател

преди 4 години

След пробива чакаме забив.

2

опетков

преди 4 години

Днес, батерията с крака ли е или с колела?

1

Този не е...

преди 4 години

От инженерите на Меркел.