"Той обясни, че при понижението на температурите сутрин сцеплението на лятната гума води до намаляване на спирачния път."Бял забравил колко *** медия сте. Води до УВЕЛИЧАВАНЕ на спирачния път! Демек спира по-лошо - изминава повече разстояние!Аман от ***!
Има няколко вида зимни гуми според условията на пътя: гуми за сняг, гуми за дълбок сняг, гуми за сняг и лед, гуми за лед, гуми за сняг върху асфалт.Изборът е ваш, като все пак е необходимо да вземете предвид, че тук не е Лапландия.
Дали някой от пишещите коментари тук ще намери в себе си желание и сили да обясни на авторката какво означава "чифт"? Аз лично не успях да намеря в себе си желание.
Ако пътувате по планински пътища където рядко се чисти ще ви трябват не само зимни гуми но и вериги. Ако ползвате автомобила само за да отидете на работа може с летни гуми с дълбок грайфер тъй като ще карате по мокър асвалт.
ЧЕ ТО ИМА ЛИ ПЪТИЩА/АСФАЛТ В БГ ??? ХАХАХАХА НЕ !!! В ГЕРМАНИЯ ДОРИ МЕЖДУ НИВИТЕ ПЪТИЩАТА СА ПЕРФЕКТНИ АСФАЛТИРАНИ , СПРЯМО БЪЛГАРСКИТЕ 1-ВОКЛАСНИ ТАКИВА ХАХАХА СМЕШНА *** ЗАВИНАГИ !
Тези с гумите са по-лоши от тези с фаровете и акумулаторите. Всяка есен един и същи рев. Явно много се печели и има и за реклама и за статии, а също за самоиздръжка на бизнеса. А по темата-всеки дето е карал, знае че е по-добре. Въпросът е колко, къде и как кара. Зимните се износват безумно малко при нашите зими и остаряват като нови на вид. Аз слагам на едно комби за извънградско каране и които ходи някъде я ползва, а в града само с едни гуми с протектор над 4мм на по-малки коли-за2 семейства.
Всесезонните гуми са ок за хора, живеещи в равнината, на места ббез много сняг, шофиращи основно градско.Иначе в ютюб има филмчета как по тестове всесезонката се справя по-зле от зимна гума с оставащ 25% ресурс.
Правилно си го написал ИЛИ с гуми с дълбочина на протектора не по-малка или равна на 4 mm. Виж сега големите букви!!!
ЗАКОН ЗА ДВИЖЕНИЕ ПО ПЪТИЩАТА:Чл.139(1) Движещите са по пътя пътни превозни средстава трябва да бъдат:1-34. (Нова - ДВ бр. 101 от 2016 в сила от 21.01.2017 г.) с ГУМИ ПРЕДНАЗНАЧЕНИ ЗА ЗИМНИ УСЛОВИЯ, или с гуми с дълбочина на протектора не по-малка или равна на 4 mm ЗА ПЕРИОДА ОТ 15 НОЕМВРИ ДО 1 МАРТ.Големите букви са от мен за твърдящите, че няма изисквания за зимни гуми и срокове от кога до кога. Но чукчи писатели, а не читатели.
Бих препоръчал на философите по долу новите поколения всесезонни гуми - най-добре от марките Мишелин, Гудиър или Континентал. Вярно малко по-скъпи са, но: - се спестява всяка година по 2 качвания/сваляния, ако нямате втори комплект джанти разликата с по евтините марки лесно се избива- представят се като среден клас летни и среден клас зимни гуми - тоест напълно достатъчно при нормално шофиране и предвид меките зимиИ аз бях скептичен преди, но по добре с такива гуми отколкото зимата с летни
Масова заблуда е, че трябват зимни гуми. Маркетингов трик, некви гумажии искат да правят оборот и пушат платени статии. Аз въртя геврека от 15 г по София, слагам само летни *** втора употреба от жамбазите и проблеми не съм имал. Инвестирайте тия пари за зимни гуми в мезета и вино. По весело е
Зимна гума не слагам, много бучи и разваля фацата набемвето ми. Имам 300 коня под капака, кат запалягалошите топя сняг мяг сичко
Как да се сдобиете със зимни гуми в 2 кратки стъпки:1. Притежавайте гуми.2. Изчакайте зимата.
Освен това и зимата още не идва, сега 2-3 дни ще е 10-15 градуса, после пак 20 и не се знае докога. Четете малко прогнози.
Пак лъжете в закона няма изрично изискване за зимни гуми, а за гуми с достатъчна дълбочина на протектора иначе лично аз ще си сложа зимните гуми, но чак когато стане време за това.
Зимата идва, а имаме ли зимни гуми?