20

Сата НАТО

преди 4 години

Не знам да се влачим най-отзад.Най-отзад на ЕС означава 28-30 място в света.Колкото до стоманата, това е мръсн о производство и вече всички си внасят ламарина от Третия свят.

19

Анонимен

преди 4 години

"Софтуера не се произвежда като щайги на поточна линия. Той се инсталира просто."а кой мислиш го пише този софтуер?

18

Сата НАТО

преди 4 години

В Стомана Пееник леем стомана, цветни метали - един от най-големите производители сме, автоматика - куп фирми произвеждат, електроника - също куп фирми, софтуер - колкото искаш.

17

Анонимен

преди 4 години

що си мисля че Volkswagen ще предпочетат дори сърбите които не са в ЕС но не и корумпираната мутра Борисов?

16

СОЦ ЗАВОДИТЕ

преди 4 години

били на загуба, ама всички като БАНЕВИ и сие отвориха алчни усти да ги лапнат. Безплатно. Но като не могат да ги управляват, защото от комсомолци сини и червени биснесмен не става. Само за ФРГ /преди 1989/ се изнасяше продукция за 5 МЛРД марки. Повече от "развитата" РБ сега 30 г по-късно....Чакат подаяния от Европа, защото всичко разпродадоха и унищожиха под натиска на "партньорите"

15

роб

преди 4 години

Тоя завод на VW е все едно второто причастие... жалка-балканска история...

14

Сата НАТО

преди 4 години

Дайте им го, нека плащат субсидии, а ние ще си купуваме евтини коли.

13

КАКВИ ГАРАЖИ

преди 4 години

бе селски, ти имаш ли представа колко завода / не говорим за Кремиковци/ се затриха. Електроника, машиностроене, преработка.

12

Анонимен

преди 4 години

Не знам защо сте го захапали като тема - пределно ясно е, че ФауВе искат където и да е, само не при нас. По ред причини.Време е да го приемете и да продължим напред. Ние сме силни(потенциално) в други сектори. Там трябва да се натиска. Що не привлечете оръжейно производство? Те ви го "Арсенал" - най-големия работодател в България. 20к човека бачкат там, а поне още 60к някога са работили там(имат образование и навици). Има училища за там - готови. От оръжия се печели доста. Справка - САЩ.

11

Анонимен

преди 4 години

имаме над 250 фабрики за автомобилни части. произвеждаме кабели, огледала, табла с нас софтуер и почти всичко, което има една кола, но иначе сме "нямали никаква автомобилна промишленост"

10

А КРАСТАВИЦИТЕ

преди 4 години

а големината на черешите, а изсикването в ПАРИЖ само зарзават до 200км. А ликвидирането на транспортните бг фирми догодина заради МАКРОН и германските превозвачи. Кой ще пусне бг фирми на техния пазар. А нашите им дадоха най-хубавите терени в София да строят БИЛА, КАУФЛАНД, ЛИДЛ

9

Анонимен

преди 4 години

затворихме соц заводи, работещи на загуба, за сметка на това имаме стотици нови заводи, работещи на печалба, машиностроене, части за автомобили, хладилници liebher и много, много

8

ЗАТВОРИХМЕ ЗАВОДИТЕ

преди 4 години

за да се молим да ни построят германците. Обаче вече само като работници....

7

Анонимен

преди 4 години

оплакваш се от вноските, а знаеш ли колко са приходите от ЕС?

6

АКО ИЗЛЕЗЕМ ОТ ЕС

преди 4 години

дали няма да построят завода тук

5

ИЗГЛЕЖДА ВЪН от ЕС

преди 4 години

е по-добре. ТУРЦИЯ, сега СЪРБИЯ. И за какво ни нагутаха там. Само за да усвоят едни пари от Европа. Обаче вноските са от всички нас. И колко заводи и ферми фалираха само за да угодят на страните влезли преди нас

4

Анонимен

преди 4 години

кое му е смешното? борбата е голяма и има защо

3

Анонимен

преди 4 години

То стана като историята с Brexit.

2

Анонимен

преди 4 години

Докато ни управляват неграмотни Нарциси,които само обикалят света да си чешат болното его,инвестиции у нас няма да дойдат/

1

Анонимен

преди 4 години

Повече, ама в динари..