До Анонимен (116)Тук не говорим за завод от времето на соц-а в който работят само ниско квалифицирани работници, а за завод с 4000 работни места, т.е. много мениджъри, ИТ и ЕЛ специалисти, механици, фирми под-изпълнители и т.н. Освен работните места този завод ще плаща данъци тук. За да се подобрява стандарта има нужда от големи компании и по-добре да има някакви, било то и чужди от колкото никакви. За да има пари трябва да има индустрия. Парите се изкарват, а не идват от СССР като едно време.
чудно ми е - каква бройка българи мечтаят да са работници в завод, та толкова се говори за този завод. според мен ако го построят в България от българите почти никой няма да иде, само за секретарки И директори може да има наплив. говоря за физическата работа.
Нямам нищо против тоя да дава от своите пари, ама съм категорично против да дава от моите.И без друго ще го запомнят като едно мйекащо недоразумение.
Дойде време държави да се молят на корпорации и да си свалят гащите все по-долу. Честит ви 666!!!!
При положение че ще пускат 750 000 машини на година някакви си 40 000 поръчки са капка в моретоДето се вика и ние можем да сменим авто парка в БА ...Въпроса тук е че 17% от акцийте на VW са собственост на Катар ...а там власта се крепи буквално на Турски Аскер ...От друга страна на WV само му либсва да се набута в държава очакваща санкций и водеща война ...
WV пройзвеждат ли бронирани машини за пехотата ...Има едно конкурсче за печелене ...Па и да не пройзвеждат Авто парка в армията тъйнили иначе трябва да сменя дъртите руски камиони ...както се казва не 260 а 960 може да се ореди ....Пък и турция е под оръжейно ембарго ...
Плевнелиев, НЕ те ли е страх,че хората на Ердоган ще те набутат в един чувал и ще те пуснат на бежанците? Те са много гладни за толерантност...
Никакъв шанс завода да бъде в България. Турция може да гарантира около 40 000 продажби за местният пазар, като голяма част от бройката ще са за правителствени автомобили ( предимно jetta и passat ). При положение че в България не биха били продадени повече от 300 автомобила за година на местният пазар. При 40 000 на 300 мисля, че 99% завода ще е в Турция.
Не виждате ли , че VW вече тотално се изложи и загуби кредит на доверие ! Първо манипулации с емисиите сега намирисваща сделка в Турция . Сами да си карат ***, щом нямат МОРАЛ !!!
до 90 Коли само по лиценз.България никога не е имала собствена кола.Румънците правят Рено с името Дачия.Естествено питаш защо не възродим.Еми румънсите си разстреляха главния комунист и жена му!Ние не!!!!!!!!!!!!!!Еми по-назад ще сме!!!!!!Въпреки,че им събирахме помощи през 1990г умираха от глад!!!!В БГ докато Русия има толкова много фенове няма да стане нищо!НИ ЩО!!!!!!!!!!!!!
Няма кой да работи във тоя завод бе Тиквеници. Само ромове и бабки си имаме. Младите са по София ама тях не ги вълнуват такива новини. Ако искаме да се прочуем как завода е пред фалит заради нас още се напъвайте да пишете фалшиви новини. От самото начало ви казах ,че предприятието ще бъде във Турция. Дори и във военно време средата е във пъти по благоприятна за такава смела задача а именно автомобилостроене. Ако е някой магазин ,склад или пък кол център тогава българите сме точните хора.
До 86Всъщност не е точно така. В подобен тип заводи работната ръка е доста добре платена. Разбира се не очаквай немска заплата, защото ако беше така, завода щеше да е в Германия. Но в такива заводи заплащанеот е нека да го наречем достойно. Проблема е в българите, които свикнаха да не работят. Не винаги всичко е в парите. В повечето случаи е естеството на работата. Младите предпочитат да са охранки, телефонистки, секретарки и всякакви длъжности в които има "нищо правене".
България готова с нова и по-добра оферта за "Фолксваген"?