103

МО

преди 4 години

До Анонимен (116)Тук не говорим за завод от времето на соц-а в който работят само ниско квалифицирани работници, а за завод с 4000 работни места, т.е. много мениджъри, ИТ и ЕЛ специалисти, механици, фирми под-изпълнители и т.н. Освен работните места този завод ще плаща данъци тук. За да се подобрява стандарта има нужда от големи компании и по-добре да има някакви, било то и чужди от колкото никакви. За да има пари трябва да има индустрия. Парите се изкарват, а не идват от СССР като едно време.

102

Анонимен

преди 4 години

чудно ми е - каква бройка българи мечтаят да са работници в завод, та толкова се говори за този завод. според мен ако го построят в България от българите почти никой няма да иде, само за секретарки И директори може да има наплив. говоря за физическата работа.

101

Анонимен

преди 4 години

VW прекалиха с рекламните кампании...

100

Анонимен

преди 4 години

Швабите ни работят... ..и то не само нас, а всички ! Вдигат си мизата и ловят шарани....

99

Анонимен

преди 4 години

Нямам нищо против тоя да дава от своите пари, ама съм категорично против да дава от моите.И без друго ще го запомнят като едно мйекащо недоразумение.

98

Анонимен

преди 4 години

Дойде време държави да се молят на корпорации и да си свалят гащите все по-долу. Честит ви 666!!!!

97

Анонимен

преди 4 години

Ама и си вярва

96

Главанак

преди 4 години

ДАНС да разследва пирамидата Плевневаген!

95

Анонимен

преди 4 години

При положение че ще пускат 750 000 машини на година някакви си 40 000 поръчки са капка в моретоДето се вика и ние можем да сменим авто парка в БА ...Въпроса тук е че 17% от акцийте на VW са собственост на Катар ...а там власта се крепи буквално на Турски Аскер ...От друга страна на WV само му либсва да се набута в държава очакваща санкций и водеща война ...

94

Анонимен

преди 4 години

WV пройзвеждат ли бронирани машини за пехотата ...Има едно конкурсче за печелене ...Па и да не пройзвеждат Авто парка в армията тъйнили иначе трябва да сменя дъртите руски камиони ...както се казва не 260 а 960 може да се ореди ....Пък и турция е под оръжейно ембарго ...

93

Мда

преди 4 години

Фолксваген избяга преди да е отишъл край Измир и вече не иска да чува за Мюмюн-инджинера!

92

Анонимен

преди 4 години

Плевнелиев ? Никакъв шанс !

91

само питам

преди 4 години

Плевнелиев, НЕ те ли е страх,че хората на Ердоган ще те набутат в един чувал и ще те пуснат на бежанците? Те са много гладни за толерантност...

90

Анонимен

преди 4 години

Никакъв шанс завода да бъде в България. Турция може да гарантира около 40 000 продажби за местният пазар, като голяма част от бройката ще са за правителствени автомобили ( предимно jetta и passat ). При положение че в България не биха били продадени повече от 300 автомобила за година на местният пазар. При 40 000 на 300 мисля, че 99% завода ще е в Турция.

89

Стига с това VW

преди 4 години

Не виждате ли , че VW вече тотално се изложи и загуби кредит на доверие ! Първо манипулации с емисиите сега намирисваща сделка в Турция . Сами да си карат ***, щом нямат МОРАЛ !!!

88

Анонимен

преди 4 години

до 90 Коли само по лиценз.България никога не е имала собствена кола.Румънците правят Рено с името Дачия.Естествено питаш защо не възродим.Еми румънсите си разстреляха главния комунист и жена му!Ние не!!!!!!!!!!!!!!Еми по-назад ще сме!!!!!!Въпреки,че им събирахме помощи през 1990г умираха от глад!!!!В БГ докато Русия има толкова много фенове няма да стане нищо!НИ ЩО!!!!!!!!!!!!!

87

179

преди 4 години

Няма кой да работи във тоя завод бе Тиквеници. Само ромове и бабки си имаме. Младите са по София ама тях не ги вълнуват такива новини. Ако искаме да се прочуем как завода е пред фалит заради нас още се напъвайте да пишете фалшиви новини. От самото начало ви казах ,че предприятието ще бъде във Турция. Дори и във военно време средата е във пъти по благоприятна за такава смела задача а именно автомобилостроене. Ако е някой магазин ,склад или пък кол център тогава българите сме точните хора.

86

Анонимен

преди 4 години

До 86Всъщност не е точно така. В подобен тип заводи работната ръка е доста добре платена. Разбира се не очаквай немска заплата, защото ако беше така, завода щеше да е в Германия. Но в такива заводи заплащанеот е нека да го наречем достойно. Проблема е в българите, които свикнаха да не работят. Не винаги всичко е в парите. В повечето случаи е естеството на работата. Младите предпочитат да са охранки, телефонистки, секретарки и всякакви длъжности в които има "нищо правене".

85

Ira

преди 4 години

До СТРАНДЖАТАТова е тъжен майтап, нали?

84

Некъф

преди 4 години

ПлювHьo и за лобист не става!!