30

Селяндур

преди 4 години

Да се прожектира на курсистите преди и след учебния час видеа с тежки катастрофи. В Тубата всеки месец излизат даш-кам клипове, които са много поучителни. Толкова е просто. Ако обаче не вдяват си трябва солена глоба(по европейски) и затвор.

29

някой

преди 4 години

Шофирам от 34г. Един съвет към младите шофьори: " Никога не разчитайте на 100% на предимството си"! Има хора, кой нарочно, кой недогледал ще ви го отнеме! И последно, до сега /поне аз/ не съм виждал на паметна плоча да пише : "Умрял с предимство"!

28

Секо се качило на...

преди 4 години

кола и 'кара".Същевременно:Закусва,говори по телефона,гримира се,преви дребни ремонти в купето, разговаря с пътниците,ръкомахайки и т.н.Никой не се досеща, че шофьорлъка е почти изкуство,набор от знания,опит, концентрация и БЛАГОРОДСТВО.Грешка е,че всекиму е необходим личен автомобил от ЕС гробнища.Истина е ,че трябва след(преди,по време) на курса някой с опит,да те води,защото отначало Ти си слепец,опасен слепец и некадърник.Болшинството са такива до гроб!Решаващи са първите 7 години !!!

27

Неможещ

преди 4 години

Теория, практика, друга кола, дрън дрън. Не разбирам защо трябва да пълнят главите на бъдещите водачи с теория. Оставете ги те сами да си я учат. Ако не могат, нямат място на пътя. Часовете по теория ги заменете с междуградско шофиране в мъгла и дъжд, или сняг. Изкарайте курсиста на магистралата, и го накарайте да вдигне 130....Като напълни гащите първите часове, след това ще мисли. А не взел ми книжка, той извън града не кара, и съответно никъде и никога не вдигал повече от 50.

26

някой

преди 4 години

До Анонимен 13На Т- образно нерегулирано кръстовище си мислят, че който се движи направо е с предимство. Едва ли и много хора знаят реда за преминаване през нерегулирано кръстовище!

25

Анонимен

преди 4 години

Учебните коли трябва да са максимално съвременни. Не може да караш курс на кола с технологии от миналото хилядолетие. Като се качиш на нова ще я гледаш като...индианец пишеща машина....

24

Анонимен

преди 4 години

Дядо ми, лека му пръст, едно време казваше - "След първите 50 000 км се научаваш да шофираш, а след първите 100 000 ставаш шофьор"

23

Анонимен

преди 4 години

Изпита, на автомобил 3,5 тона и поне 800 к.с.....понеже "В" категория това го позволява....ще има ли един поне, който да може да потегли да не се омаже след първите метри ?!?...

22

Анонимен

преди 4 години

Изпитът трябва да е като при моторите ... учащият се сам в колата, отзад в друга кола са изпитващите. Комуникацията е по интерком.

21

Радо

преди 4 години

Шофьор съм от близо 10 години. Имам професионална книжка и Е категория, но моето наблюдение е, че не младите шофьори не знаят правилата,а точно обратното. Никой с повече стаж не дава мигач на път с предимство, по който се прави завой, никой не спазва правилото за дясностоящ, никой не спира напълно на знак стоп, а пребутва колата и т.н.Също съм на мнение, че глобите за превишена скорост не работят. Не ти ли вземат книжката и не те ли вкарат в затвора, че управляваш автомобил без книжка няма да с

20

Анонимен

преди 4 години

Що да се намалят часовете за Теория , тоа поредния некадърник в ГЕРБ Ток курса въобще не е достатачен за шофьор на категория Б

19

Анонимен

преди 4 години

Най-разумно е да сложат ценоразпис- примерно книжка за кола 5000.Книжка за камион 10000.И кой колкото може да кара. Какво значение има че си вземат изпитите след като не спазват правилникът за движение?

18

Анонимен

преди 4 години

Логика бате...Значи две години те си карат добре, младите шофьори. И изведнъж, на третата година - не им е достатъчно обучението? Почват да се блъскат, забравят кое е спирачка, кое е газ, накъде се върти волана за ляв завой и накъде за десен...Ами, за мен проблема не е в обучението. Нали, чисто логически. А в придобитите навици през тия първи 2 години, водещи до 3-тата. А ние си ги знаем кои са. Като си в Рим, правиш като римляните. Като си в България, караш като българите...

17

-

преди 4 години

По думите на едното момченце от вчера, което каза "няма как да е на друга кола при положение , че сме учени на тази" . Ами пич значи, трябва да продължиш само в учебния автомобил да седиш цял живот. Дали ще караш учебния или друг автомобил е все тази, или можеш или не можеш да шофираш.

16

House M.D.

преди 4 години

Защо отново е написан въпросителен знак след твърдение в заглавието?

15

Анонимен

преди 4 години

Тъмно виолетови?

14

Анонимен

преди 4 години

Хора, разберете, че каквито и мерки да се вземат, нищо не помага. Проблемът е във ВЪЗПИТАНИЕТО и ценностната система. Последните 30 години, радио, телевизия, встници, възпитаха едно порпаднало поколение. И от година на година, нещата стават все по-зле.Нима не виждате каква наглост, безпрадонност и незачитане на чуждите права е култивирана у младите ( а и не само). В условията на т. нар. демокрация, избуяха най-низшите пороци и качества! От това трябва да се почне, но няма желание.

13

Анонимен

преди 4 години

Не знам на какво ги учат, но масово не знаят, че дясностоящия и на Т - образно кръстовище е с предимство

12

бг

преди 4 години

Когато аз карах курса за "В" категория, най-голямата кола беше Волга, най-малката т.н. Полско фиатче. Разликата не беше колосална. Сега разликите в габаритите и мощността на МПС-тата, които могат да се управляват с тази категория са огромни. От Смарт през Ферари до бусове дълга база...По мое скромно мнение "В" категория трябва да има подкатегории съобразно мощността и габаритите . Курса изкаран на Астра 55 к.с. не те учи как да управляваш голямогабаритен и мощен автомобил.

11

ас

преди 4 години

а защо не повече теория и повече правктика ?