10

Тошко Велев

преди 4 години

такова отношение към пасажери не може да се компенсира с ниски цени ба билетите. Отдавна избягвам да летя с ирландците!!!

9

Александра

преди 4 години

Всеки ден нова изцепка от тия мошеници. На моя приятелка загубиха куфара и го писаха, че са й го върнали, за да не й го платят. Няма такива ***!

8

Stroitel

преди 4 години

А по закон не трябва ли на липсващи пътници да им се свали багажа? Еми ако имаше бомба в някой куфар? Тези нискотарифните трябва да ги забранят със закон

7

Кратун

преди 4 години

От тези 30 човека, никой ли не е имал телефон със себе си?

6

Анонимен

преди 4 години

Та това са служители на авиокомпанията,или какво само им разхождат униформите ли???!!!

5

Независим

преди 4 години

Гавра с хората.

4

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 3тази разлика я имат като информация летищните власти, а не превозвачът. Чек-ин се осъществява от тях.

3

Анонимен

преди 4 години

Имат списък с клиенти. Ако хората на борда са Дорис един човек разлика. Би следвало да има проверка.

2

Анонимен

преди 4 години

Тея Swissport не бяха ли едни от кандидатите за концесия на летище София, дето сега дори имат наглостта да обжалват?

1

Анонимен

преди 4 години

И каква точно е вината на авиокомпанията за това, че летището е решило да затвори изхода на ръкава?!? И защо пък авиопревозвачът да трябва да се грижи за затворените на летището пътници, а не летищната управа?