Няма да забравя колко хубаво и спокойно стана в София по време на кризата през 2008 - 2009. Явно е здравословно да се случва от време на време.А и последните 2 изречение говорят достатъчно - бизнес интереси и културата на българина. Тези двете са основните камъни, които вече 30 години обръщат каруцата!А и да има закон, кой ли ще следи за него и кой ще го спазва?!
Ако просто всички селяни си вземат количките и се върнат от където са дошли, абсолютно вскички проблеми в пркерасната ни столица ще се решат!!!
Нищо не заслужавате чичковжи и лели! Утре децата ви като се издушават от колите ви, ще се радвам искрено!!!
Велосипеди, тротинетки - пълна забрана за София. Това искат хората с изключение няа няколко смaхнaти.
Помня времето, когато в София масово се греехме на твърдо гориво. Тогава промишлените замърсители тепърва се изграждаха. Улиците се миеха всеки ден. Въглищата и дървата бяха с добро качество и София беше с по-малко на брой население. Замърсяване имаше, но не както сега, когато масово се горят гуми и какво ли не за отопление.
Добре, ама никой не повдига въпроса за забрана на велосипедите.Направи ми разлика, по отношение на трафика между велосипед и тротинетка.
"А, не може ли просто за тротинетките да важат правилата за велосипедите?"А какви са правилата за велосипедите? Карат масово срещу движението по улиците, въпреки, че в правилника пише точно обратното; карат и по тротоарите; Пресичат по зебри, карайки, а не бутайки колелото; минават на червено и т.н. Никой не ги глобява, защото нямат регистрационни номера, не се изисква книжка, полицаите не могат да ги настигнат (а и не се опитват) ...
То по велоалеите е рисковано да караш колело, те и тротинетките искат да се карат там. В цял свят велоалеите са асфалтирани и после на места боядисани. Тук някой умник ги шпаклова с нещо си, което се напука и олюпи и сега са по зле от Тракия.
До ИстинатаТи помниш ли София, когато се грееха хората на твърдо гориво - Център, Лозенец и други "елитни" квартали... Не е било толкова отдавна (вж. филма "Топло" 70-те).ФПЧ, АБВ и дрън-дрън вяха нищо и половина. Тогава проблемите на града бяха промишлените замърсители.
Единственото значимо замърсяване на въздуха в София е с фини прахови частици(ФПЧ). Според поръчково изследване на Столична община, замърсяването с ФПЧ приписвано на автомобилите се дели на две: 4% от замърсяването е от ауспусите на колите и 96% е от вдигнатите във въздуха ФПЧ от неизмитите от Фандъкова улици. При това когато има наднормено замърсяване, отоплението замърсява в пъти повече от всички останали замърсители взети заедно, които наднормено замърсяване сами не могат да причинят.
"Тротинетките нямат място по тротоарите, това ще бъде дефинирано в закона. Мястото им е във велоалеите и в най-дясната част на пътното платно"И като не го спазват - какво? Ще им вземете книжката за тротинетката ли? :))) По цял свят са пропищяли, че използващите ги не спазват правилата. Просто ще се отрегулира самичко - като се нагребат 10-20 ентусиаста върху предните капаци на мощни черни джипове, после си поемат и дозата бой, сами ще се научат да карат където не бият и блъскат.
ПЕТКО АНЧЕВ СЕ Е СМАХНАЛ. В ПЛАТНОТО НА УЛИЦИТЕ ИМА ТАКИВА ДУПКИ ЧЕ ВЕЛОСИПЕД НЕ МОЖЕ ДА МИНЕ.
''за да се намали трафикът и да се подобри качеството на въздуха'' Сериозно???Наистина ли някой мисли че точно тези масово ще се ползват за превоз - на цена по висока от такси??В момента се ползват само и единствено ЗА ЗАБАВЛЕНИЕ.
Първо трябва да ги вкарат в пътя, започвайки с огромни глоби и затвор, които да се налагат при всяко каране на пътно превозно средство по тротоар. Примерно за управление на ППС по тротоар, глоба от 20000 до 50000 лева и затвор от 1 до 2 години.ППС - автомобил, мотоциклет, велосипед, тротинетка, каруца, ...
За е-тротинетките: За сетен път сложихме каруцата пред коня