БСП води война на нерви с хората по пътищата. Постоянно пробутва фитили и докато КАТ им уйдисва нещата ще стават все по-лоши.Първо защото има типове които нарочно карат бавно в лявата лента, други пресичат нарочно неправилно като си въобръзяват че някой друг трябва да ги пази.Особено силно правят впечатление типчета с надписи Няма такава държава.
Вместо да отпушат движението, те се чудят как да го спънат.Няма отърване от тази напаст.Трябва да направят пътищата лъкътушещи за да се движим със тържествена скорост.
Аха... И искат да ми кажат, че е едно и също да засечеш кошник на 20 години да се движи на магистралата със 140км/ч и автомобил от среден или висок клас на 3 години, каращ с 200км/ч... Ми това просто не е вярно. Първото 100км/ч са му пределната що-годе безопасна скорост, ако се поддържа адекватно. Второто има половината спирачен път на първото при едни и същи условия. Изобщо не може да се сравнят... Колко катастрофи с модерни автомобили от среден или висок клас сте виждали и колко с другите?
докато даваме на тия празноглави "хора с власт" да ни тероризират и да ни изкарат виновни за всичко така ще е докато си траем, тука се говори само за едно ...купихме камери сега ще тероризираме хорат и ще им казваме вижте колко сте виновни...а ние не сме ..да не мислите че по дръигтте страни карат с по 50 в града...НЕ с голяма сигурност от собтсвен опит...идеята е да се организира така движението , че да няма нужда от бързане...иначе спящи и нагли *** по пътищата винаги ще има в лявата лента
В съседна Гърция масово се нарушават ограниченията за скорост, но шофьорите са изключително толерантни един към друг. Няма засичания, няма притискане, няма екстремно шофиране няма ПТП-та със жертви. Просто в Гърция шофирането е начин на придвижване, а не изява на комплексари, които с малко друго биха могли да се похвалят. Така че КАТ, ако искат да намалят ПТП-тата, да наблегнат на образователната страна на нещата вместо само камери и глоби. Иска усилия и време, но това е пътя.
Голямата заблуда е, че сега автомобилите в София са повече от преди 1989 година. Като брой регистрирани автомобили са повече, примерно два пъти повече, но като изминати километри в София, сега не са повече, а по-малко. Заблудата, че колите са много идва от задръстванията резултат от влошената в пъти организация на движението и паркирането, но за единица време минават по-малко коли от преди, когат околите се движеха и нямаше задръствания и толкова много светофари.
Пресметни сам, колко коли ще минат за 1 минута по еднолентово шосе, ако се движат с 40 км/ч на разстояние 5 метра една от друга и колко ще минат, ако се движат с 110 км/ч на разстояние 20 метра една от друга! Горе-долу така е сега и така беше преди по Цариградско шосе. Примерът става още по умопомрачителен, за друго шосе, ако сложиш и светофари. Примерно бул. Александър Малинов в Младост с нито един работещ светофар и със сегашните 7 светофара. Средна скорост преди - 60, сега 10 км/ч.
Сигурен ли си че като си минавал по цариградско преди '89-а не си сънувал нещо?Сега само в Люлин има повече автомобили отколкото в София 80-те.
Бъркаш. Има една Наредба 18 на министъра на регионалното развитие, в която са указани тези правила, за които пишеш. Допуска се еднократно намаление с 30 км/час, т.е. може от 90 на 60 км/час, но ако е повече трябва да има последователно намаление с до 20 км/час, т.е. от 90 на 50 км/час се намалява с едино междинен знак за до 70 км/час.
Колеги, напомням ви, че скорост се сваля постепенно, с 10 км/ч на знак. Разрешено е еднократно сваляне с 20 км/ч. Свалянето на максимално разрешената от закона скорост с повече от 20 км/ч наведнъж е незаконно.
Преди 1989 година разрешената максимална скорост в населените места беше 60 км, а по Цариградско шосе в София до 110 км/час и нямаше задръствания при приблизително същия брой, ако не и по-голям на движещите се коли. Сега разрешената скорост е до 50 км/час и до 80 км/час по Цариградско шосе и има задръствания навсякъде, въпреки че много хора рядко си ползват колите, защото им е скъпо. Що така?
Я си спомнете колко пъти КАТ привлича водачи и ги глобява само по клипове в интернет Хора които сами се снимат че карат с превишена скорост или заснети от други водачи Много хора пишат че тия записи не важат в съда , но не могат да кажат в кой закон го пише това Даже да не се признае в съда , този клип въздейства на съда при крайното решение Така че много по добре е да имаш запис от регистратор отколкото само да обясняваш какво е станало
Има и един друг проблем - ако всички започнат да спазват ограниченията за скоростта, пътищата масово ще се задръстят, особено по-натоварените. Пример до какво води намаляването на скоростта е Цариградско шосе в София, по което преди 1989 година максимално разрешената скорост беше 110 км/час, а сега е до 80 км/час и шосето веднага се задръсти от момента, когато ограничиха разрешената скорост, въпреки че доста шофьори карат малко по-бързо.
До анонимен тримата с пръста на долу - за джигити на всякъде - на всякъде сте , много ви е мъчно, че ви слагат в този отбор , но сами си го поискахте
Че всякакви закони за движ по път. се правят от бивши некомпетентни милиционери който освен глоби и бой нищо др. не знаят вие не ми вярвате ...така построените соц пътища тесни и криволичещи и за нищо не ставащи и една анти--магистрала водят до това че никой не може да се движи според некадърните не отговарящи на автомобилите и времето правила--и никой не иска да спазва тези,,правила,,Хората щеп се трепят тея ще си вдигат глобите и така ще си играем ганкиното както и до сега...
Само за 6 дни - 44000 нарушения, както искате ги бройте един няма карал с нормална скорост. Факт!КАТ? Хелоуууууу
Най-много катастрофи става по време на промяна на скорост, посока, пресичане или сливане на транспортен поток. Най-малко нарушения става при равномерно движение на потоците. Пътищата в нормалните държави се проектират за да се избягват максимално точно такива "сътресения". У нас на всеки 500 метра ти редуват ограничения 60-90-60-40-70 и т.н. За завои с промяна на радиуса на завиване, с обратен вираж и с хлъзгава настилка пък да не говорим...
Джигитите по родните пътища - все повече