52

Анонимен

преди 4 години

БСП води война на нерви с хората по пътищата. Постоянно пробутва фитили и докато КАТ им уйдисва нещата ще стават все по-лоши.Първо защото има типове които нарочно карат бавно в лявата лента, други пресичат нарочно неправилно като си въобръзяват че някой друг трябва да ги пази.Особено силно правят впечатление типчета с надписи Няма такава държава.

51

възмутен

преди 4 години

Вместо да отпушат движението, те се чудят как да го спънат.Няма отърване от тази напаст.Трябва да направят пътищата лъкътушещи за да се движим със тържествена скорост.

50

111

преди 4 години

Аха... И искат да ми кажат, че е едно и също да засечеш кошник на 20 години да се движи на магистралата със 140км/ч и автомобил от среден или висок клас на 3 години, каращ с 200км/ч... Ми това просто не е вярно. Първото 100км/ч са му пределната що-годе безопасна скорост, ако се поддържа адекватно. Второто има половината спирачен път на първото при едни и същи условия. Изобщо не може да се сравнят... Колко катастрофи с модерни автомобили от среден или висок клас сте виждали и колко с другите?

49

az

преди 4 години

докато даваме на тия празноглави "хора с власт" да ни тероризират и да ни изкарат виновни за всичко така ще е докато си траем, тука се говори само за едно ...купихме камери сега ще тероризираме хорат и ще им казваме вижте колко сте виновни...а ние не сме ..да не мислите че по дръигтте страни карат с по 50 в града...НЕ с голяма сигурност от собтсвен опит...идеята е да се организира така движението , че да няма нужда от бързане...иначе спящи и нагли *** по пътищата винаги ще има в лявата лента

48

Чичо Тони

преди 4 години

В съседна Гърция масово се нарушават ограниченията за скорост, но шофьорите са изключително толерантни един към друг. Няма засичания, няма притискане, няма екстремно шофиране няма ПТП-та със жертви. Просто в Гърция шофирането е начин на придвижване, а не изява на комплексари, които с малко друго биха могли да се похвалят. Така че КАТ, ако искат да намалят ПТП-тата, да наблегнат на образователната страна на нещата вместо само камери и глоби. Иска усилия и време, но това е пътя.

47

Джонката

преди 4 години

До До 42Тъпан, какво ми говориш за кирливата София, бре ?

46

До 42

преди 4 години

Голямата заблуда е, че сега автомобилите в София са повече от преди 1989 година. Като брой регистрирани автомобили са повече, примерно два пъти повече, но като изминати километри в София, сега не са повече, а по-малко. Заблудата, че колите са много идва от задръстванията резултат от влошената в пъти организация на движението и паркирането, но за единица време минават по-малко коли от преди, когат околите се движеха и нямаше задръствания и толкова много светофари.

45

До 46

преди 4 години

Пресметни сам, колко коли ще минат за 1 минута по еднолентово шосе, ако се движат с 40 км/ч на разстояние 5 метра една от друга и колко ще минат, ако се движат с 110 км/ч на разстояние 20 метра една от друга! Горе-долу така е сега и така беше преди по Цариградско шосе. Примерът става още по умопомрачителен, за друго шосе, ако сложиш и светофари. Примерно бул. Александър Малинов в Младост с нито един работещ светофар и със сегашните 7 светофара. Средна скорост преди - 60, сега 10 км/ч.

44

до 42

преди 4 години

Сигурен ли си че като си минавал по цариградско преди '89-а не си сънувал нещо?Сега само в Люлин има повече автомобили отколкото в София 80-те.

43

Бай Иван

преди 4 години

Нормално е да има увеличение на джигитите след като до миналата година нямаше "триноги".

42

До 43 хаусчо

преди 4 години

Бъркаш. Има една Наредба 18 на министъра на регионалното развитие, в която са указани тези правила, за които пишеш. Допуска се еднократно намаление с 30 км/час, т.е. може от 90 на 60 км/час, но ако е повече трябва да има последователно намаление с до 20 км/час, т.е. от 90 на 50 км/час се намалява с едино междинен знак за до 70 км/час.

41

House M.D.

преди 4 години

Колеги, напомням ви, че скорост се сваля постепенно, с 10 км/ч на знак. Разрешено е еднократно сваляне с 20 км/ч. Свалянето на максимално разрешената от закона скорост с повече от 20 км/ч наведнъж е незаконно.

40

Анонимен

преди 4 години

Преди 1989 година разрешената максимална скорост в населените места беше 60 км, а по Цариградско шосе в София до 110 км/час и нямаше задръствания при приблизително същия брой, ако не и по-голям на движещите се коли. Сега разрешената скорост е до 50 км/час и до 80 км/час по Цариградско шосе и има задръствания навсякъде, въпреки че много хора рядко си ползват колите, защото им е скъпо. Що така?

39

Анонимен

преди 4 години

Я си спомнете колко пъти КАТ привлича водачи и ги глобява само по клипове в интернет Хора които сами се снимат че карат с превишена скорост или заснети от други водачи Много хора пишат че тия записи не важат в съда , но не могат да кажат в кой закон го пише това Даже да не се признае в съда , този клип въздейства на съда при крайното решение Така че много по добре е да имаш запис от регистратор отколкото само да обясняваш какво е станало

38

Анонимен

преди 4 години

Има и един друг проблем - ако всички започнат да спазват ограниченията за скоростта, пътищата масово ще се задръстят, особено по-натоварените. Пример до какво води намаляването на скоростта е Цариградско шосе в София, по което преди 1989 година максимално разрешената скорост беше 110 км/час, а сега е до 80 км/час и шосето веднага се задръсти от момента, когато ограничиха разрешената скорост, въпреки че доста шофьори карат малко по-бързо.

37

анонимен

преди 4 години

До анонимен тримата с пръста на долу - за джигити на всякъде - на всякъде сте , много ви е мъчно, че ви слагат в този отбор , но сами си го поискахте

36

Като ви се говори !

преди 4 години

Че всякакви закони за движ по път. се правят от бивши некомпетентни милиционери който освен глоби и бой нищо др. не знаят вие не ми вярвате ...така построените соц пътища тесни и криволичещи и за нищо не ставащи и една анти--магистрала водят до това че никой не може да се движи според некадърните не отговарящи на автомобилите и времето правила--и никой не иска да спазва тези,,правила,,Хората щеп се трепят тея ще си вдигат глобите и така ще си играем ганкиното както и до сега...

35

хах

преди 4 години

Нарушенията са си все толкова. Констатираните се увеличават

34

Анонимен

преди 4 години

Само за 6 дни - 44000 нарушения, както искате ги бройте един няма карал с нормална скорост. Факт!КАТ? Хелоуууууу

33

Кратун

преди 4 години

Най-много катастрофи става по време на промяна на скорост, посока, пресичане или сливане на транспортен поток. Най-малко нарушения става при равномерно движение на потоците. Пътищата в нормалните държави се проектират за да се избягват максимално точно такива "сътресения". У нас на всеки 500 метра ти редуват ограничения 60-90-60-40-70 и т.н. За завои с промяна на радиуса на завиване, с обратен вираж и с хлъзгава настилка пък да не говорим...