420

Смях

преди 4 години

В Букурещ забраняват трошките да влизат в града. Ако си с евро 1 или Евро 2 , можеш да влизаш срещу 150 евро пропуск на година. А ако колата ти няма никакво Евро, въобще не можеш да влезеш. Интересното е че само 25% са срещу това решение. Тука , ако гледаш форума, платените клакьори се опитват да внушат , че едва ли не целия народ е гладен, тъне в мизерия и иска да кара трошки. Ех, Нинова, Нинова кога ли ще се саморазпускате.

419

Тежък труд до откат

преди 4 години

Единствения начин да накараш един *** комунист , който повтаря само: беден съм, долу Боко, дай пари, само СССР и Путин и тем подобни да млъкне е бой по каската. Не съм от Левски, но техните фенове имат един рефрен "Бий чорбата по главата". Така трябва да е и за форумните платени клакьори на Нинова - само бой по каската и по ръчичките, които осират пейзажа с *** си коментари.

418

Анонимен

преди 4 години

В статиите тук оставам с впечатление, че всичко расте и ставаме Швейцария.Еха, явно живея в друга мултивселена !

417

Бай Танас

преди 4 години

Нито имаме подходящи пътища ,нито имаме читави сервизи да ги обслужват новите коли ,и не на последно място ...... и пари нямаааа

416

Кръстьо

преди 4 години

Нарочно го правят - да прецакат политиката на правителството за все по-пълно задоволяване на все по-нарастващите нужди на населението !

415

Бъдещ ЕМИГРАНТ

преди 4 години

За цените съм съгласен че растат, но доходите растат само по медиите, за съжаление не и в реланят живот ! Няма как всички да сме IT- специалисти или богопомазани политици. Това, че шефа (висшият мениджмънт) яде пържола, а редовият служител порция боб, означава, ли че двамата са изяли средно по половин пържола и по половин порция боб!? Те така се формира и средната работна заплата.

414

Анонимен

преди 4 години

Цените също растат..

413

Анонимен

преди 4 години

Доходите само на Боко растат... На хората не са мръднали

412

Анонимен

преди 4 години

Та значи-Купих си тази година автомобил на 4 години,в гаранция,бензин ,евро5,130 к.с-перфектен,без забележки.Запазих засега и стария-Рено на 23 години,бензин,90 к.с,евро не знам колко,с хиляди забележки относно екология и сигурност.И ето как ме наказа милата ни държава:-Данък 170 новата,42 старата.-Застраховка ГО-360 новата,213 старата.Какво да се коментира повече?

411

Анонимен

преди 4 години

Колите все по-стари, значи доходите уж растат, но не догонват дори инфлацията.

410

Sofia

преди 4 години

Общо 3,668 млн. автомобила, а от тях 3 млн. са в София

409

dimbi

преди 4 години

доходите растат според Бойко,доходите отдаван Не растат и няма как да се карат нови коли.Инфлацията расте цените на всичко са като в Англия.

408

селото

преди 4 години

С приватизацията и ликвидацията на селското стопанство в старта на популизкрацията народа масово продаваше земи ,имоти , и каквото му падне за да оцелее.Голяма част си накупиха в онези години коли които вече са на възраст заедно със собствениците си.Сега няма пари и ,,наборите" се обичат до гроб...

407

Да живее Испания!

преди 4 години

Работата я намерих в Мадрид, на място. Стигат ми парите и почти всеки месец заделям по нещо. Българска телевизия нямам, гледам испанска. За Дортмунд споменах в един от коментарите, тъй като съм футболен фен и по стечение на обстоятелствата мадридски отбори често гостуват там. Неприветливо ми е поне на мен.

406

aibou

преди 4 години

А за доходите,не знам как е в Столицата,но в по-малките градове нещата са трагедия.Без да се правя на интересен,скоро бях на интервю за работа, софийска фирма отваря склад в моя град,всичко хубаво ама заплатата 850лв. Направо се скарах с интервюиращия,викам му "Ти се подиграваш с мене и трудът ми",а той ми обяснява,че такава им е политиката,и ако не съм аз,ще е друг.

405

aibou

преди 4 години

Каквото и да си вземеш,няма спасение,с нашите пътища,един път,че са мръсни и прашни,всичко се набива в лагерите и уплътненията , а дупките ти разказват играта на ходовата част.Горивата са калпави и ти съсипват останалото. Мислех,че като си взема СУВ,ще е различно.....е различно е,ама поддръжката ...

404

Панталеев

преди 4 години

Пак глупости ,масово заплатите са по 1000 лева ,а какви нови коли с такава заплата .

403

Учен шофьор

преди 4 години

До Роб на влаЗта 425....ТЪПЧОоооооо.....доходите РАзТАТ.....но само за кадърните и предприемчивите ! Преди 15 години правех банички ...и ги продавах за 0.33 ст....и си докарвах 400 лв.Сега пак правя банички ....и ги продавам по 1.20 / МНОГО ги търсят.понеже са хубави /...и си докарвам 1 600-1 700 лв.БРАВО на мен ! ......Нали за това скачахме по площадите !!! Който разбрал - разбрал......ама ти едва ли .....защото си *** + некадърен + мързелив !

402

БНБ

преди 4 години

българинът си прави сметката.като може да кара таралясник на 20 години за 2-3000 лв, защо да се набутва 30-40 бона за нова кола, застраховки, данъци, сервизно обслужване?банките пращят от спестявания - 50-60 млрд, но за кола не се набутва.

401

Анонимен

преди 4 години

Автопаркът в БГ е *** работа, щото и ГТП в е ***. Всичко е проформа. Айде нашият преглед да е като германския ТЮФ и да видите как автопаркът ще се подмлади. Само че *** ще трябва да бърка по-дълбоко в джоба за ремонти. Спирачни дискове, хлабини по окачване и кормилна уредба, ръжда по спирачни тръбопроводи, изправност на Газови уредби, изпускателна система - ниво на шум и емисии и т.н.Та затова колите втора употреба в Германия са скъпи, а в Италия (същите мизерници като нас) евтини.