18

ФБ

преди 4 години

Шел не харесва електрически тротинетки.

17

шматка

преди 4 години

Просто ги приравнете с велосипедите и да карат само по велоалеите.Толкова ли е трудно

16

забрана за дизел!!

преди 4 години

*** и Гaньoвица са с общо тегло 360кг и предпочитат да се качат на дизeловата си тpoшкa за 4460лв отколкото да използват ел. скутер или велосипед

15

до "Енвайрънмен

преди 4 години

Това, Енвайрънментъла, джендар на тротинетка ли е?

14

Слънчарски

преди 4 години

От опит в Слънчака бих казал, че си е доста стресиращо да караш кола в комплекса (както и Обзор и Созопол, където има ел. триколки). Въпреки че, за щастие, не е имало случай някой да се забие в кола или фатални инциденти. Най-често падат при рязко взимане на завой и понякога си чупят ръцете. Но и затова ограничението за колите е 20 км/ч. В един град, където се кара с по 60-80, със сигурност ще има смъртни случаи. Тук от доста години се опирват да забранят коли и мотори в комплекса, но не става.

13

MaйMyнaтa

преди 4 години

Колко требва да си глyyпaв, че да не раэбереш кое е бъдещето при транспорта??? Многооооо, и ще спрат диэеловия мотор, само когато слънцето угасне или водата се иэпари

12

несведущ

преди 4 години

Какъв е проблемът да се третират като велосипеди?

11

несведущ

преди 4 години

Какъв е проблемът да се третират като велосипеди?

10

Анонимен

преди 4 години

В повечето градове не Европа улиците от двулентови ги направиха еднолентови за да напраят една лента за велосипедисти. Задръстванията са огромни, но велодипедистите и тротинеткаджиите имат цяла лента която 99% от времето е свободна, но караш ли в нея глобата е солена. Минеш ли на червено - солена глоба, а велосипедистите и тротинеткажиите спокойно минават на червено и трябва да ги пускаш като правят ляв завой да им спираш, иначе истерясват, те са еко, беснеят и удрят по капака на колата.

9

Енвайрънментъл

преди 4 години

Българите като цяло трябва да станат по-енвайрънменъл ако искат да ги приемат в голямото цивилизовано англосаксонско семейство на демократичните страни, трябва бъгларите да да карат повече тротинетки и велосипеди!

8

Иван Иванов

преди 4 години

То е пределно ясно. Всичко което стъпи на пътното платно , спазва правилата за движение. Мотори и скутери с каски , а това чудо не !? И пълна забрана за управление на лица под 18. Да не говорим , че ако толкова са нахъсани да се карат яко в бъдеще , книжа и за тях + изпит.То не познава правилата за предимство , качил се да кара. После аз съм виновен , ако го умия с колата ли !?

7

Слънчарски

преди 4 години

Значи за пръв път в Слънчака да задминем американци, французи и др. Тук вече от 5-6 години скутери и триколки под наем ръчно са нагласени да не вдигат повече от 20 км/ч (дори 15 при някои). Въпреки че това не е толкова за безопасност, а защото когато са на 30 км/ч батериите издишат за половин час. Отделно са забранени по пешеходните зони и пътеки като глобата е 50 лв. Освен това са забранени за лица под 14 години, което всъщност доста хора НЕ спазват и понякога се виждат и 6 годишни на тях.

6

Анонимен

преди 4 години

Тротоарите станаха бойно поле. За да оцелееш ти трябва броня като на рицарите, каска, еърбег и въздушни възглавници. Недай си боже да си дете или пенсионер. Убили са те дори предпазните средства. Скутерите и колелата карат все едно са на война по тротоарите. Все едно това им е рали писта а ти им пречиш. Трябва не само забрана за скутери и велосипеди по тротоарите ами и налагане на спазването. В противен случай става като джунгла и ще се избием. Трябва да ходя с каска и бухалка по тротоара.

5

Анонимен

преди 4 години

Всичко зависи от велоалеите, които у нас ги няма. Тук не се изграждат достатъчно и това е зле!

4

Анонимен

преди 4 години

В България няма такива алеи нито пък има как да слезеш и да се качиш на тротоара с такъв скутер. Затова ще си останем с най-мръсния въздух и най-ниска средна продължителност на живота в Европа.

3

Анонимен

преди 4 години

Явно няколко фирми ги внасят и бързат да разпродадат, преди всички да се усетят, че това е за камикадзета. Гледайте разглобяване на такава машинка и си правете изводите на какви цени ги пробуват. От 400 до 1500 евро за нещо чиято фабрична цена е 70-80 долара в Китай. В момента това е най-скъпият транспорт, по-скъп от такси. Далаверата е да имате сервиз и да ги сглобявате, докато е време може да направите много пари и лесни.

2

Анонимен

преди 4 години

Значи "борим" замърсяването на въздуха в градовете,ама иначе скутери те ни пречат!

1

Така е ..

преди 4 години

След като ел.скутерите ще се ограничат до скоростта на пешеходец , за чий са ни. Правилно е да га забранят За тях няма място на пътя.