58

Алекс

преди 4 години

Пешеходна и ,ако да то сигурно малко по надолу по същите правила може би е минал на червено на кръстовището с Цар Освободител.Велики умове измислиха велоалейте на раковска че велик електро колоездач да ги използва. Да не останете с впечетлението че се радвам от случилото се не не се защото осъзнавам че и камикадзето е оценило капацитетите на общината сътворили това уникално съоръжение на раковска ,а и аз карам колело ,но не в града.

57

Алекс

преди 4 години

Доста акробатично прелитайки над предния ми капак вече без колело , нещо от рода на тройно салто мортале с двоен аксел придружен с пуловинт. Изправи се изтупа си и пъргаво се приближи към мен с псувни и обиди защо съм искал да го трепя ,а такова желание в мен не е имало просто екстремиста видимо не се чустваше учасник в движението не пропусна пешеходците провирайки се между тях със скорост и да неочакваше да ме срещне защото беше на вело алея ,но дава ли му право вело алеята да не спира на пешех

56

Алекс

преди 4 години

Най-хубавата и добре измислена вело алея е тази на раковска. Един път движейки се с лек автомобил по ул.Иван Вазов (покрай сградата на БДЖ) трябваше да завия по раковска с ляв завой, от ляво има и пешеходна пътека, изчаквайки около минута минута и нещо се появиха пешеходци и колите от ляво ги спряха пресичащите, отдясно колегата ме видя и ми остави место пред пешеходната пътека, дотук добре ,но в момента който тръгнах напред колоездач с електричка връхлетя левия ми калник и направи нещо доста...

55

Анонимен

преди 4 години

Гадост! Управляващите надушват пари. Електрическите тротинетки им виновни. Това виждате ли били моторетки. Следва, дай пари, Книжка, каска, жилетка, на майка им п---ата. Ами тия тротинетки дето се бутат с крак, за тях какво. Ония са мотористи, а тия са пешеходци. Утре и пешеходците ще трябва да се движат по улиците със книжка за пешеходец. Годишен данък за да се движиш по улиците, Пълна глупост, невиждана алчност.

54

хахо

преди 4 години

Не мога да разбера какво е туй повсевместно невежество.Това че нещо се задвижва с ток не значи,че си спестил замърсяването на планетата като цяло.За да се произведе акумулаторната батерия са използвани куп технологии замърсяващи околната среда,както и за производството на електроенергия също.Единствената полза е ,че не се замърсява въздуха в града и не се дишат изгорелите газове от автомобилите пряко от хората.Глобалното замърсяване на планетата ще ви връхлети под формата на т.нар. ПОТОП!

53

Без магия там

преди 4 години

Магия тук Багаж, че положението е Октаво и без магия няма да се оправим. Всичко леко по-леко в сандъчето багаж да ми го връщаш ...

52

А това го можеш

преди 4 години

Отличник си ти Багаж ... Събери им всички малки тайнички и предмети откраднати или подарени от мен без картините. Тичкай багаж ....

51

Багаж

преди 4 години

Знам, че казват, че не си спомнят. Накажи ги още да си спомнят Багаж. Ще си кажат и майчиното мляко багаж просто трябва да си упорит ....

50

Багаж

преди 4 години

Накажи всички, който ти пречат да се върнеш при тате .... Положението е много Октаво багаж ... Колко прекрасен е този Багаж, отговаря само на истинският си татко ...

49

Анонимен

преди 4 години

Ок, малко от Дания:Скутерите са разрешени за каране само от лица, навършили 18 годишен възраст, освен, ако не са с придружите.Скутерите следват ите правила, каквито следва и велосипедите.Скутерите не трябва, да развиват над 20км/ч.Управляващите ги, трябва да имат предни и задни светлини, след като стане тъмно.Това бе гласувано, месеци, преди да станат достъпни на пазара, а ние не можем, да го измислим след години.Защо плащаме данъци?

48

Анонимен

преди 4 години

Скутер? На две колела? Има двигател? Малко коне?Ми чудесно, то си е уредено - попада в М категория. Каски, светлини, ГТП, ГО, пътен данък, книжка за М категория минимум. От там нататък не виждам какво неясно има.

47

Анонимен

преди 4 години

действително всеки трябва да носи отговорност за инцидентите които причинява с безотговорно шофиране,независимо дали е с обикновен велосипед, електрически или просто бягайки блъсне някого,също така електричките които не подлежат на регистрация трябва да имат регламент до каква мощност се водят велосипеди и над каква като мотоциклети,за да знаят какви правила да спазват

46

Иван

преди 4 години

Като започнат да си плащат данъци, застраховки и станат правоспособни т.е. имат книжки и знаят правилата за движение по пътищата, само тогава тия с тротинетките могат да имат искания. Другия вариянт е фирмите дет отдават под наем скутерите, те да ви правят път за тях. Нямат място сред пешеходци и автомобили!

45

Анонимен

преди 4 години

Мноо са смотани нашите...

44

Абе

преди 4 години

Има решение, забранява се движението по определени улици за мпс и те стават само за скутери, и обратното. Така е било в лондон при появата на автомобила, след това идват другите правила и регулации. Трудното не е лесно.

43

Анонимен

преди 4 години

До до до до до 25Ами май и ти самият не се разбираш. То в града основното движение трябва да е от тротинетки, за да се оправи въздуха. Как си го представяш това в София, например? Нали цялото платно трябва да е за тротинетки тогава. А и в екологията не си много силен. При производството на батериите се замърсява далеч не само въздухът. А за това, че замърсяването не е в двора ти, не се притеснявай. И до теб ще стигне. Не съм еколог, но ги разбирам тези неща изглежда по-добре от теб.

42

Анонимен

преди 4 години

Някой ше ми обясни ли, как толкова объркахте нещата, че качихте велоалеите на тротоара, а не направихте една маркировка на пътя? Защо изобщо се опитвахте, да създавате свои решения, на проблеми, решени от преди 50 години ?!?

41

Анонимен

преди 4 години

сакън някой да не се забавлява и да не му е по-леко .... трябва на всишики, да им е зле.България in a nutshell....

40

Анонимен

преди 4 години

Либия, Сирия, Ирак, АфаганистаанПУ от ПУ ... то едни страни мааа ...

39

до до 32

преди 4 години

В момента, в който разсипаха държавата, по-точно.