103

КралиМарко

преди 4 години

Браво - толкова умно решение,Гарантирано от ГЕРП!Над 3,5милиона коли трябва да ги накараме на сила да минат през нашите касички/сервизи/Там, ще ги изнудим да си платят новите части на нашите касички/фирми/,Ако па нещо е много трудно - готово,без корупция -ще си купите паспортчето.А,и така поне по два пъти на година..да се дои стадото редовно и да му стане навик, че трябва само да дава.Да питам, защо не спрете всички МПС-та над 10години!Ми кой ще плаша..застраховки,данъци,глоби,такси,минетки.Пфу!

102

Анонимен

преди 4 години

тогава държавата да купува нов автомобил на всеки навършил пълнолетие българин-пък той да си я поддържа

101

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 109Е, какво му е лошото на градския и междуградския транспорт? Аз на 43 си купих първата кола. Чисто нова от магазина. Сега след 10 години отново чисто нова. До 43 години с дете и жена градски, междуградски транспорт и БДЖ. Жив съм, здрав съм! Не съм крив? Кифли без мармалад! От кошчето с кола. Беден български народ!

100

Иван

преди 4 години

На 33 год. съм и не съм гласувал досега (невиждам смисъл), ама тия вече се ***. Комунисти, Слави млави, който и да е, само не и пак тия дет се ненаядоха. Плащаме една камара данъци и какво ли не за тия коли, а насреща нищо!!! И докога всеки ще плюе шофьорите, като ние сме тия дет плащат и велоалеи и пешеходни зони и какво ли не за всички други, но не и за нас.

99

Анонимен

преди 4 години

"С влизането на сервизната дейност в закона искаме да сложим ред в този бизнес. С поставяне на ред в бранша считаме, че по пътищата на България ще се движат повече технически изправни превозни средства" Никой не дава пара за нова кола,всеки гледа да мине по-тънко с ,,нов внос''.С тези нови паспорти ще изпозапрат 20-30% о0т колите в България.Бедният народец ще остане на градскии междуградски транспорт.

98

Константин

преди 4 години

Вместо да пишете в днеса, пишете там, където законът е пуснат за обществено обсъждане, досега плащаме 4-5 данъка, разрешение и прегледи. Първо минаваш регистрация в пътна полиция, после има и гражданска, после технотест, после данък към общината, после периодичен преглед и сега и паспортче от други пунктове. Всичко платено от сиромаха. Пишете там, не тук. А знаете ли, че това паспортче за държавните автомобили ще бъде без пари (милиция, политици, администрация).

97

...

преди 4 години

Колата ми е стара, спор няма. От 98-*** година е. Но е в перфектно техническо състояние. Имам я от 12 години. Няма лоп, няма троп. 1.9 чисти дизел, разхода е 4,5-5/100 при нормално каране. Ако карам по магистралата със 140, разхода се качва с около половин литър. Обслужвана винаги навреме, и поддържана в състояние, в което малко коли има (на тази възраст) на пътя. И си има всичко, в багажника. От пожарогасител (работещ) през жилетка, та чак до вериги (чисто нови). Паспорт???? За какво ми е?????

96

Анонимен

преди 4 години

С тая политика на геноцид никой няма да остане на пътя и в България. Ще настъпи рай за пенсионерите ще си штръкат с бастуните по къдравите магистрали.

95

Анонимен

преди 4 години

Абе добре беше предложил един блогър в един от форумите по случая,ВСИЧКИ ОСТАВЯТ КОЛИТЕ В ГАРАЖИТЕ,ИЛИ ПАРКИРАНИ НЯКЪДЕ И ТРЪГВАТ ПЕША,ИЛИ С ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ.ТРЯБВА ДА ИЗДЪРЖАТ ПОНЕ МЕСЕЦ И ЩЕ ВИДЯТ,КАК ПРАВИТЕЛСТВОТО ЩЕ КЛЕКНЕ,АКО НЕ,ЩЕ ГО СВАЛЯТ ПРИТЕЖАТЕЛИТЕ НА БЕНЗИНОСТАНЦИИ,БАРАБАР С "ЛУКОЙЛ"!И ако това беше в Гърция,щеше да стане,но в Роболандия....

94

Анонимен

преди 4 години

До Мисля,Като сумираш всичко, което плащаме на държавата покрай автомобилите - данъци, винетки, такси за регистрация и др. процедури, прегледи, акциза на горивата, сега като се добавят и сумите за технически пасторт, ще се получат около 2-3 млрд. всяка година. Ако всичко това отиваше за пътища и безопасност на движението, сега България щеше да е грейнала от перфектни магистрали и хубави пътища надлъж и нашир и движението щеше да е повече от безопасно.

93

Анонимен

преди 4 години

Неналочиха се...

92

Анонимен

преди 4 години

На кой му пука за техническата изправност. Истинската идея е да се приберат едни пари. Няколко милиона возила по 50 лв. сигурно правят около четвърт милиард, които ще вземат от гражданите. Това е истинската причина. Приказките за контрола и за техническата изправност са само сиренцето в капана - гражданина все пак трябва да бъде залъгван, че всичко е за негово добро.

91

Анонимен

преди 4 години

Тихо да не събудим българите.

90

Проектозаконът

преди 4 години

Всъщност това е съдържанието на Техническият регистър на превозните средства, а съдържанието на самият паспорт ще се определя от министър с наредба.*Чл. 48. Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията с наредба определя реда за въвеждане на информация и предоставяне на достъп до регистъра по чл. 46, съдържането на техническия паспорт, редът за издаване на технически паспорт на превозните средства и на дубликат на техническия паспорт.

89

Проектозаконът

преди 4 години

6.данни необходими за проверка на техническата изправност на превозното средство;7.данни от извършените технически прегледи на превозното средство;8.данни за издадените документи от проверките за техническа изправност на превозното средство;9.данни от километропоказателя при проверка на техническата изправност;10.данни за извършените ремонти и техническо обслужване на превозното средство;11.данни за пътнотранспортни произшествия с превозното средство.

88

Проектозаконът

преди 4 години

Чл. 46. (паспортът съдържа информация за):1.идентификация на превозното средство;2.данни за тип, вариант и версия на превозното средство съгласно типовото одобрение или индивидуалното одобрение на превозното средство;3.директиви, правила или правила по които са одобрени компонентите, възлите и агрегатите на превозното средство;4.одобрени промени в конструкцията на превозното средство;5.технически данни и или маркировки за превозното средство, неговите компоненти, възли и агрегати;6.д

87

Мисля,

преди 4 години

че много повече даваме за автомобилите си под формата на данъци,такси,застраховки и други такива измишльотини,и много по-малко получаваме?!Всички ние ежедневно пътуваме по-улици и пътища приличащи на лунни кратери,за които плащаме винетки!?От време на време посещаваме автосервизи,където за китайски части и некадърни майстори даваме луди пари?!Да не се налага да ходиш за щета при застрахователи?!Може ли някой да ми каже,за какво точно плащаме "Екотакса" и какво ще пише в този автопаспорт??

86

Ъъъ

преди 4 години

Е как в чужда икономика? Тиквата каза, че у нас им 1500 завода, които произвеждат 120% от резервните части за всички автомобили по света!

85

СС

преди 4 години

Пак търсят начин да одрусат нас, шофьорите с едни яки суми. Спрете се, бе, не са ли ви достатъчно всички такси, таксички, отговорности, винетки и застраховки? Гнус ме е от вас!

84

Я па ти..

преди 4 години

До Анонимен 78 Ако на китайска кола смениш част с немска , какво правим тогава. Нарушение , а ?