20

Втора легия

преди 4 години

Турция е известна с малограмотния си вряскащ вожд и надупения си народ, вожда скоро ще се гътне, но овцете ще останат. В България съм аз и не се навеждам на никого, но имаме наведени политици и техните ***, а те в заводи не работят.!.

19

1912

преди 4 години

Сбъркаха тези ,които гласуваха за Гроб!А те са ясни или са тъмни,или са слабоумни ,които са намърдани на службички и знаят че не стават за нищо.Затова си пазят хранилката без да осъзнават че ще е до време а след Гроб,България няма да съществува!!!И останаха и едни не по-малко глупави,които повярваха на празни приказки....

18

Сатира

преди 4 години

Къде сбърка ли ??? Въобще нашето правителство направи ли нещо за да привлече тази фирма в България? Желанието на концерна беше да построи завода си тук на Балканите. А нашите неудачници просто пропуснаха добър шанс да привлечат един голям инвеститор. Турците отдавна си имат работещи политики.

17

Анонимен

преди 4 години

Ми то почти няма чуждестранна фирма която да не се е изнесла от БГ.

16

Анонимен

преди 4 години

Тепърва по-зле ще става, а туризмът е индустрия за бананови републики.

15

Дядо МРАЗ

преди 4 години

Производството на нови автомобили е ЗАБРАНЕНО От ДЯДО КОЛЕда БЪлгарин в този живот.Забраната е заради жестоко вредни скенери инсталирани вместо доказано безвредни фарове. Скенерите увреждат трайно огромни обеми въздух и Земята ни.НА практика един нов автомобил за 1000 километра с включени скенери вкл xenon,led,halogen laser нанася повече увреждания на Земята отколкото НЕмСКИТЕ ТАНКОВЕ от 1939 до 1945 година включително

14

Анонимен

преди 4 години

ГЕРБ още веднъж доказаха,че нямат необходимите експерти и кадри за привличане на големи инвестиции,пак ще дишаме праха на Турците.

13

Анонимен

преди 4 години

Това нищо не променя важното е да сме солидарни,толерантни,наведени и да спираме всиките си енергийни проекти.

12

Анонимен

преди 4 години

Причината не е липса на кадри. Некой да е стъпвал на подобна производствена площадка? Почти всичко е автоматизирано и се поддържа от отбор техници ( в случая немци), всичко що е софтуер и почти всичкият хардуер се управлява от екип, който е в германия. Физическата поддръжка на инфраструктура (т.е. тез де опъват кабели) са местни, както и поддържащите дейности т.е. високо квалифицирани кадри никой няма да наема.Решението де да е завода е по-скоро политическо

11

Нане

преди 4 години

***, кой, ще да работи в тоз завод Ве?!Неграмотните шведи ли...

10

Анонимен

преди 4 години

Бойко,калинка,калинчо,калинка,калинчо,калинка,калинчо.

9

Анонимен

преди 4 години

Общата политико-икономическа ситуация в България е оценена като по-лоша от тази в турция - там опити за преврати имаше, сега ислямисти популисти управляват.... начи прави сметка как им излизаме на германците в сметките.

8

Анонимен

преди 4 години

Като си изгони работната ръка. Такъв казус въобще не съществуваше. Турция има работна ръка, а България почти няма.

7

somebody

преди 4 години

Един "юнак" дето не може да докаже произхода на личните си пари, сега ще ни обяснява къде е сбъркала България....Сбъркала е в това, че такива като него, пожарникарят, хвърчилков , техноимпексова, шкембе войвода, почетния не са там където им е мястото, а управляват!

6

Възмутен

преди 4 години

И какъв ни е келипира от този ЕС , само евтина млада българска кръв за заводите там , пазар за техните стоки , и еврофондове от които 99,9% нищо не виждаме защото управляващите ги крадат ! Хайде Бойко , говори с Ангела !!!!!! Ама нямаш д*у*п*е! Иначе ние винаги сме с Германия , а тя пък била с Турция ! И оправданието за катарските акции е смешно - 17% срещу 20% на Долна саксония

5

Анонимен

преди 4 години

Повсеместната корупция, вкл. и на най-високо държавно ниво.

4

Анонимен

преди 4 години

Кой,ще връща милионите изхарчени от институциите,които толкова бяха сигурни,че завода ще е в България.Пореден изпуснат инвеститор заради корупцията в БГ.А Турция даже не е в ЕU и политиката на Ердоган не се харесва в Европа.Значи ГЕРБ за по зле и от Ердоган.

3

Гоуфсваген

преди 4 години

И други се опитаха да произвеждат автомобили в бг, но много бързо се отказаха. *** и *** могат само да се трепят по вълнообразните магистрали и по дупките, но не и да извършват средноквалифицирана дейност като сглобяване на коли.

2

Анонимен

преди 4 години

Проблемът на България е, че няма кадри - нито като количество, нито като качество.

1

Анонимен

преди 4 години

Сбърка в "Прехода".