Както много често ЕС работи срещу нас. Не че има значение, защото дори в редките случаи когато работи за нас управляващите пак усират всичко. Е, насила хубост не става все пак.
БГ трябва да изхарчи около 20 милиарда евро за превъоръжаване на армията за следващите години. Ще се купуват машини за пехотата, танкове, бойни кораби, камиони и джипове и др. Ако имаме държавници, а не кастрати, БГ не трябва да даде и 1 цент на Германските концерни. И това трябва да стане елегантно но и демонстративно. Няма да е трудно, германците винаги искат високи цени.
Дайте да им дадем на тия хора някакви си 200-300 мил и да идват тука. Ако ще и да ги от гладуваме тия пари, трябва да е тук завода.
Наблизо е минал ф16 ЛотсънПо какво познахте Холмс ?всички руснаци на около са напълнили гащите докторе...
Единствените неща с което дърпа е с няколко реклами платени от анадола в някакакво си авто списание И разбирасе козичките любовници на месните шалварски *** Но то журналистите ( особено лявокомунистическите )в цял свят са извесни с по нисък морал от леките жени
Ами като толкова много искаме тоз завод, направо да го купим. Струва точно толкова, колкото ще дадем за прословутите 8бр F-16.Хем ще станем партньори на VAG, хем ще печелим, вместо да правим разходи ($12000/час полет).
нали знаеш приказката за лисицата и гроздето дето било вусоко и за това тя рекла че е кисело. 40 години Рено произвежда там, 36г Фиат, Там са и Тойота и Мерцедес от поне 20 гидини....на това будали ли казваш, невеж си друже.
Резонният въпрос е защо немци не подкрепят немците?И Siemens затварят големи предприятия в Германия, изнасят ги. Хиляди немци остават на улицата. Лошото е , че става дума за градове, в които един завод е гръбнакът на града. Не е само там. В САЩ, навсякъде.
ти не разбираш ли кскво ти казвам, поръчано от кауфлан за определена цена, ми такова е и качеството, ти с трици маймуни искаш да ловиш. Казах ти купи си Бош турски и ще разбереш. Аз от 6 години купувам части по окачеането на аудито само на АС metal Турция, двойно по евтино от Лемфьордер но със същото качество, е като казвам по евтино , на цената на ТРВ ако нещо ти гиворят тези марки.
Какво сте заплакали за този завод?Е,хубаво би било да е тук,но какво да се прави ако е в Турция? Ерата на електро -колите идва, производството ще е най-вече роботизирано,а случая е обвързан със спестяване на разходи и намаляване на работна ръка.
От Фолксваген, като са капиталисти, защо искат нещо да им е безплатно, второ да е с протекции, трето да се подпомага от държавата?
пич питах те нещо за Рузвелт и Чърчил пак Русия братушки ютуб. Ти ако мислиш че Иво Инджев и Антончо Факта Тодоров са критерии за автентичност , гледай им анимациите, кажи за листчето хартия което разпредели следвоенна Европа....
Т. е. Фолксваген предпочита да си има заводи по цял свят, но колкото се може по-малко в ЕС, защото законодателството и условията в ЕС трудно създават печеливша промишленост. А нас ни навряха точно, където никой не иска да прави индустрия.
Може да не е профи,но защо е менте техника?Нормално ли е нещо да не изкара и месец?Ако в Турция се произвежда така очевидно трябва да не се купува нищо турско!Страна която произвежда фалшиви електроуреди не ми я хвали!Вярное,че Бош имат синя и зелена серия,но и зелената има 3 години гаранция нали?Имам бормашина Бош двускоростна,ударнопробивна ,но не е турска и за седем години работа е като нова!
явно като не можеш да дадеш смислен отговор на въпроса ми за Рузвелт и Чърчил пак пускаш клишерста анти руски. Толкова ти е капацитета, за твоя жалост 80% от българите нямат нищо против руснаците и държавста им, е, нормално е да има 20% инако мислещи, все пак сме демокрация, всеки си решава, но не си ти папагала от германия уж който ще говори от името на всички. Казах ти чети Чърчил и после пиши бисери
Преди много години Ирак бе купил френски ракети и в началото на войната в залива САЩ се обърнаха към Франция с молба за съдействие.Французите изключиха системата дистанционно и войната започна! Та и Турция така-когато си поискат руснаците могат да изключат С 400.
С няколкостотин млн. евро Турция дърпа пред България за VW